Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om jeg hadde møtt en voksen person som kalte hår for personlighet så hadde jeg lurt på hvor vergen var. Jeg tror ikke personlighet er ordet du leter etter. Vet du i heletatt hva personlighet er?

Anonymkode: 66cd3...77e

https://www.inmagasinet.no/-haar-er-personlighet.5912990-87160.html

Håret kan være en del av personligheten jo. Men du har tydeligvis ikke lært deg å respektere andre mennesker eller deres meninger. 

Anonymkode: f54dd...aa7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La oss droppe og prøve å komme til en enighet rundt sammenhengen mellom hårmengde og attraktivitet. Men vær grei og vis deg frem som du her- et bildesnitt som kapper bort toppen av skallen kler ingen. Hår eller ei. En 50-åring som drar capsen ned i panna i alle situasjoner er også bare snålt.

Anonymkode: 139d2...f35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor hodet skal være fullstendig glattbarbert til enhver tid? Jeg forstår at man vil fjerne alt i stedet for å ha måne som mange hadde før, men jeg liker det mye bedre når det er litt stubber igjen, ikke en helt blank skalle. Men, det er kanskje bare meg:)

Anonymkode: 0f903...e7f

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Synes menn uten hår kan være flott. Det som ikke er flott om de skinner gjennom at dette går ut over selvbildet deres, at de skjuler det hatt eller caps, eller prøver å dekke for store bare flekker med fjonene som er igjen. 

Anonymkode: 878bc...0ba

Husk at hodeplagg ofte er for varme og solbeskyttelse da. Mange som reker rundt med masse hår på hue forstår ikke at det er akkurat det som hindrer dem å bli iskalde eller knallrøde.

Anonymkode: e17ed...2f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Husk at hodeplagg ofte er for varme og solbeskyttelse da. Mange som reker rundt med masse hår på hue forstår ikke at det er akkurat det som hindrer dem å bli iskalde eller knallrøde.

Neppe av helsemessige årsaker at 8/8 bilder i profilen er med caps på. Ei heller at panna og opp er saksa bort. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Neppe av helsemessige årsaker at 8/8 bilder i profilen er med caps på. Ei heller at panna og opp er saksa bort. 

På Tinder-profilen blir det selvsagt noe annet. Tenkte mer ute på farten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker menn uten så mye hår 😍

K37

Anonymkode: 332c8...2ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor hodet skal være fullstendig glattbarbert til enhver tid? Jeg forstår at man vil fjerne alt i stedet for å ha måne som mange hadde før, men jeg liker det mye bedre når det er litt stubber igjen, ikke en helt blank skalle. Men, det er kanskje bare meg:)

Antageligvis fordi håret som er igjen vokser ujevnt. 

Anonymkode: 55c46...921

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enig. Det å barbere skallen når man begynte å miste hår var noe som startet på 90-tallet, og ble gjerne kalt for «moderne hentesveis» fordi det på et vis kamuflerer håravfallet. Jeg synes faktisk også  at  menn ofte ser bedre ut når de prøver å beholde det håret de faktisk har (selvsagt uten å lage hentesveis eller Trump-frisyre. «Kompenserende tiltak», som skjegg og bart, synes jeg ofte ser direkte latterlig ut i kombinasjon med blank skalle. Men dette er selvsagt mine personlige preferanser.

Anonymkode: b19da...97e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skal huske det. 

Anonymkode: 878bc...0ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...