Gå til innhold

Menn uten hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med menn uten hår? Aner ikke hvor mange det finnes av sorten på datingapper, som har samtlige bilder med caps og/ eller kutta av ved øyebrynene. Hva er greia? Er jo umulig å kjenne igjen vedkommende når man treffes. Tror de fleste kvinner synes skalla menn er helt uproblematisk, mange ser faktisk veldig bra ut. Men vis nå heller at dere er flotte som dere er, på bildene! Og ja/ det finnes sikkert tilsvarende «problem» hos kvinner. Start veldig gjerne en ny tråd om hva kvinner fremhever eller skjuler på bilder, men dette hjertesukket er ikke ment for å skape en kjønnskamp. Men å få menn til å forstå av vi liker dere enda bedre uten hår om vi vet det på forhånd, enn om det kommer som en overtakelse på første date. 

Anonymkode: 139d2...f35

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mistet en del hår på grunn av hormonell ubalanse, mengden hår på hodet er halvert. Jeg er kvinne og synes det har vært grusomt belastende og vondt. Kan bare forestille meg hvordan det er for menn, det er vel ikke så stor forskjell på menn og kvinner der. Man mister jo en del av seg selv når man mister håret, og kanskje enkelte skjemmes mye over det?

Men jeg er enig i det du skriver. Jeg har ingenting imot skallede menn. Det er ikke håret til mannen som gjør han attraktiv. 

Anonymkode: 30815...154

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn uten hår er ikke pent, synes jeg. Håret skaper virkelig personlighet på både damer og menn.

Anonymkode: f54dd...aa7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn uten hår er ikke pent, synes jeg. Håret skaper virkelig personlighet på både damer og menn.

Anonymkode: f54dd...aa7

Æsj, synd å høre at jeg mistet min personlighet for flere år siden. Er vel bare å dra inn årene og gli sakte inn i solnedgangen da ...

Anonymkode: 7b826...ac3

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Æsj, synd å høre at jeg mistet min personlighet for flere år siden. Er vel bare å dra inn årene og gli sakte inn i solnedgangen da ...

Anonymkode: 7b826...ac3

Herregud, må jo tåle andres meninger. Er jo en grunn til at frisørsalonger er stappfulle, for alle liker å stelle håret, har vært sånn siden tidenes morgen. 

Anonymkode: f54dd...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn uten hår er ikke pent, synes jeg. Håret skaper virkelig personlighet på både damer og menn.

Anonymkode: f54dd...aa7

Du om det. Heldigvis for menn er mange uenige med deg :) 

Ts

Anonymkode: 139d2...f35

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Herregud, må jo tåle andres meninger. Er jo en grunn til at frisørsalonger er stappfulle, for alle liker å stelle håret, har vært sånn siden tidenes morgen. 

Anonymkode: f54dd...aa7

Trollegutt, da er din mening registrert, ingen lar seg provosere, så da går vi videre. «Stappfulle frisørsalonger siden alle liker å stelle håret» 🤣

Ts

Anonymkode: 139d2...f35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Herregud, må jo tåle andres meninger. 

Anonymkode: f54dd...aa7

Herregud, må jo tåle andres svar. Er jo en grunn til at frisørsalonger er stappfulle, for alle liker å prate og fortelle om seg selv, har vært sånn siden tidenes morgen.

Anonymkode: 7b826...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn uten hår er ikke pent, synes jeg. Håret skaper virkelig personlighet på både damer og menn.

Anonymkode: f54dd...aa7

- Hilsen mann med hår

Anonymkode: 52906...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes menn uten hår kan være flott. Det som ikke er flott om de skinner gjennom at dette går ut over selvbildet deres, at de skjuler det hatt eller caps, eller prøver å dekke for store bare flekker med fjonene som er igjen. 

Anonymkode: 878bc...0ba

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det med menn uten hår? Aner ikke hvor mange det finnes av sorten på datingapper, som har samtlige bilder med caps og/ eller kutta av ved øyebrynene. Hva er greia? Er jo umulig å kjenne igjen vedkommende når man treffes. Tror de fleste kvinner synes skalla menn er helt uproblematisk, mange ser faktisk veldig bra ut. Men vis nå heller at dere er flotte som dere er, på bildene! Og ja/ det finnes sikkert tilsvarende «problem» hos kvinner. Start veldig gjerne en ny tråd om hva kvinner fremhever eller skjuler på bilder, men dette hjertesukket er ikke ment for å skape en kjønnskamp. Men å få menn til å forstå av vi liker dere enda bedre uten hår om vi vet det på forhånd, enn om det kommer som en overtakelse på første date. 

Anonymkode: 139d2...f35

Jeg er selv skalla men har aldri brydd meg, får ikke gjort noe med det uansett (kirurgi og fake shit utgår for min del). Fikk høyden på min side hvertfall, den veier opp for håret har jeg konkludert med 😂

Men please ikke lyv. Akkurat som med høyde, menn vet det betyr veldig mye. Beskrivelsen av drømmemannen består nesten alltid den første setningen av noe slikt: "Høy med mørkt hår/manke.."😅

Mennesker er overfladiske, sånn er det bare.

Anonymkode: 85de2...a8f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er selv skalla men har aldri brydd meg, får ikke gjort noe med det uansett (kirurgi og fake shit utgår for min del). Fikk høyden på min side hvertfall, den veier opp for håret har jeg konkludert med 😂

Men please ikke lyv. Akkurat som med høyde, menn vet det betyr veldig mye. Beskrivelsen av drømmemannen består nesten alltid den første setningen av noe slikt: "Høy med mørkt hår/manke.."😅

Mennesker er overfladiske, sånn er det bare.

Anonymkode: 85de2...a8f

Stemmer sikkert for noen, men det trekker da isåfall ikke opp at hårmangelen blir avslørt på første date. Det var hele poenget. Vær ærlig i profilen, så får du luka ut de med hårissues før begge står i en klein situasjon. 

Anonymkode: 139d2...f35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Æsj, synd å høre at jeg mistet min personlighet for flere år siden. Er vel bare å dra inn årene og gli sakte inn i solnedgangen da ...

Anonymkode: 7b826...ac3

Touché!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Trollegutt, da er din mening registrert, ingen lar seg provosere, så da går vi videre. «Stappfulle frisørsalonger siden alle liker å stelle håret» 🤣

Ts

Anonymkode: 139d2...f35

Du lot deg jo provosere, siden du måtte svare meg på det og "le" av det jeg skrev. 

Anonymkode: f54dd...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Herregud, må jo tåle andres svar. Er jo en grunn til at frisørsalonger er stappfulle, for alle liker å prate og fortelle om seg selv, har vært sånn siden tidenes morgen.

Anonymkode: 7b826...ac3

Ja trøst deg med at det er "derfor". Og slutt å herm etter meg og vri det til noe annet. Du får bli mer original.

Anonymkode: f54dd...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du lot deg jo provosere, siden du måtte svare meg på det og "le" av det jeg skrev. 

Anonymkode: f54dd...aa7

Et svar er ikke en bekreftelse på at man har latt seg provosere. Jeg er forresten kvinne og hadde derfor ikke latt meg «provosere» av ditt utsagn som sådan. Ler av din litt stusselige formuleringsevne.

Anonymkode: 139d2...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Menn uten hår er ikke pent, synes jeg. Håret skaper virkelig personlighet på både damer og menn.

Anonymkode: f54dd...aa7

Oi, det hørtes enkelt ut… at det er håret som skaper personlighet på folk… Hvis jeg går fra langt til kort hår, har personligheten min da endret seg?!? Eller fra kort til langt hår? Hvilken personlighet er best hos meg da?

Mannen min har mistet nesten alt håret, men han er samme personen for det! Du kommer ikke til å få det enkelt i livet med dine enkle holdninger! 

Anonymkode: 4f98d...3d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg er selv skalla men har aldri brydd meg, får ikke gjort noe med det uansett (kirurgi og fake shit utgår for min del). Fikk høyden på min side hvertfall, den veier opp for håret har jeg konkludert med 😂

Men please ikke lyv. Akkurat som med høyde, menn vet det betyr veldig mye. Beskrivelsen av drømmemannen består nesten alltid den første setningen av noe slikt: "Høy med mørkt hår/manke.."😅

Mennesker er overfladiske, sånn er det bare.

Anonymkode: 85de2...a8f

Lyver ikke om jeg sier skalla menn kan være sexy. Høy og mørk trenger heller ikke bety at det er mørkt hår på hodet. Kan like godt være mørke vipper, øyebryn og skjegg/bart. 

Anonymkode: 878bc...0ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Oi, det hørtes enkelt ut… at det er håret som skaper personlighet på folk… Hvis jeg går fra langt til kort hår, har personligheten min da endret seg?!? Eller fra kort til langt hår? Hvilken personlighet er best hos meg da?

Mannen min har mistet nesten alt håret, men han er samme personen for det! Du kommer ikke til å få det enkelt i livet med dine enkle holdninger! 

Anonymkode: 4f98d...3d9

Du trenger ikke å mene det samme som meg om det. Hadde du virkelig synes at det var greit med skalla menn, så hadde du ikke blitt så sinna for meningen min heller om at hår skaper personlighet. Så enkelt er det. 

Anonymkode: f54dd...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn uten hår kan være dritsexy. Spesielt hvis de har et digg skjegg. Da blir jeg svak, ass! 

 

Anonymkode: 6b7e7...a2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...