Gjest Liten Skrevet 23. november 2002 #21 Del Skrevet 23. november 2002 min ultimate våte boligdrøm er en loftsleilighet med takterrasse i oslo - gjerne på frogner hvor jeg bor nå, men fagerborg, homansbyen og briskeby er heller ikke å forakte - og en liten hytte ved sjøen storforlangende? det er lov å drømme... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 23. november 2002 #22 Del Skrevet 23. november 2002 Har vel funnet drømmen min. Treetasjes hus (med utleieleilighet), tomt på 1 mål. Utsikt mot havet og frukttrær i hagen. Kort skolevei... kort alle steder egentlig. Familien innen 5 min gå distanse. Alt for langt under en mill. Mulig når man kjøper utenfor byen. Ellers drømmer jeg videre om hus i varmere strøk. Spania, Italia, Sør-Frankrike....sukk!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 23. november 2002 #23 Del Skrevet 23. november 2002 Stor leilighet i New York! Upper west side, dyrt og fint. I Oslo er et av de engelske husene på Fagerborg drømmen. Da hadde vi kanskje blitt naboer Pink Lady. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 23. november 2002 #24 Del Skrevet 23. november 2002 Stor leilighet i New York! Upper west side, dyrt og fint. Er skikkelig byjente. I Oslo er et av de engelske husene på Fagerborg drømmen. Da hadde vi kanskje blitt naboer Pink Lady. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. november 2002 #25 Del Skrevet 28. november 2002 Liker godt Göteborg jeg..og kunne tenkt meg å bosatt meg der! Ellers er jo både Bergen og Trondheim et godt alternativ...Sandviken i Bergen er jo bare så nydelig... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. november 2002 #26 Del Skrevet 28. november 2002 Kunne godt tenke meg en liten vingår inne i landet i Syd/Syd-Vest Frankrike. Sol og sommer, fantastisk natur, god mat og drikke. Selvfølgelig skulle jeg hatt sommerhus ved kysten, men det ville vært utmerket å kunne "krype" innover i landet i vinterhalvåret... Sukk... Flytter inn i mitt nye (gamle) hus ca 6 mil sør for København om 14 dager. Drømmehuset??? Det vet jeg ikke, men jeg er utrolig glad for det i allefall. Det skal bare pusses ytterligere opp først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. november 2002 #27 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg stortrives her jeg bor nå i Homansbyen, denne leiligheten fikk jeg egentlig tak i ved ren flaks og jeg er evig takknemmelig. Selv om den har krevet mye oppussing (maling, tapetsering og ombygging) så var den heldigvis i god stand, ikke noe fukt- og råteskader som jo er den store skrekken. Jeg har nå mitt drømmehjem! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 28. november 2002 #28 Del Skrevet 28. november 2002 Nær sjøen i Stavanger, nytt hus, ved sjøen, stor tomt, plass til et par sauer, max 10 min til jobben.... En eller annen gang.......kanskje. Nå: vertikaldelt tomans i borettslag med veien og busstopp som nærmeste nabo. Absolutt ikke drømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 28. november 2002 #29 Del Skrevet 28. november 2002 JEg har nå nesten bosatt meg i min drømmebolig. Vi har et nesten nytt enormt hus (ca 400kvm)med en ikke altfor stor hage. Kort vei til venner og byen. Bare dumt at det ikke er usjenert og med havutsikt og en badeplass. Da hadde det vært fullkomment. OG vi er bare to mennesker i den store kåken,. må bare få babys nå til å fylle huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trifolii Skrevet 29. november 2002 #30 Del Skrevet 29. november 2002 Landlig og ca på hjemplassen min må det være. Har bodd "borte" så lenge nå, at jeg føler et stort behov for å komme meg hjem igjen. Jeg vil ha enebolig. Er definitivt ikke noe blokk menneske jeg. Elsker den friheten det gir å ikke dele vegg og hage med naboer. Også vil jeg ha mange husdyr, og fin grønnsakshage Trifolii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella Skrevet 30. november 2002 #31 Del Skrevet 30. november 2002 Det må være omtrent som slik jeg bor nå, med stor frukthage. Men huset må helst være helt nytt da, gjerne "herskapelig" og med utsikt og være skjermet. + at drømmejobben selvsagt må være tilgjengelig i nærheten! (Valgets kval: hus eller jobb??? Jo, takk begge deler!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rulle Skrevet 1. desember 2002 #32 Del Skrevet 1. desember 2002 Mitt drømmested: Lite hvitt hus i skogen, gjerne ved et ferskvann i nærheten. Her vil jeg bo med Berner Sennend (?) hunden jeg drømmer om å en gang få. :D (hmmmm.. kanskje ikke så lurt å bo nær et ferskvann med en badehund i huset... våteksem året rundt ??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zala Skrevet 1. desember 2002 #33 Del Skrevet 1. desember 2002 Vi skal bygge drømmehuset. Hvitt, ikke altfor stort hus med skogen som nærmeste nabo, men ikke for langt til fasilitetene i Bærum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #34 Del Skrevet 3. desember 2002 Faktisk i Kautokeino, hvor jeg bor nå. Helst et hus som ligger litt avsides, og med utsikt mot det hvite hvite som ligger utenfor stuevinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 5. desember 2002 #35 Del Skrevet 5. desember 2002 Drømmestedet mitt er her jeg bor nå - et gammelt hus med god plass rundt, og ikke en nabo å se. Vi bor skikkelig "på landet", men det er ikke lange kjøreturen hverken til Mjøsbyene eller Oslo. MEN jeg savner å se sjøen og noen reale fjell! Det får bli ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå