Gå til innhold

Datet lenge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg tror han har lurt deg hvis "datet lenge" er i kategorien hekking.

Anonymkode: 2d017...92b

Er vel ikke bare hekking, vi gjør mye annet også

Anonymkode: 56c3d...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har datet en god stund (ca 8-9 mnd), men føler vi sitter litt fast, mangler progresjon. Vi har ikke definert oss som kjærester, aldri tatt praten (ja, vi kan sikkert prate…), men oppfører oss i stor grad som kjærester (er hos hverandre hele helger, spiser mat, finner på ting, slapper av med TV sammen, har sex, snakker nesten hver dag i telefonen (treffes 1-2 ganger per uke grunnet litt avstand, hektiske jobber). Men som sagt ikke definert oss som kjærester. Og vi har ikke møtt hverandres venner eller familie. Vi er på en måte ikke offisielle. Hva vil dere tenke her? Er det unormalt etter såpass lang tid? Jeg skal ta praten, men fint å høre hva dere tenker også. Jeg ville gjerne sett hvordan vedkommende var med venner, hvordan familien var osv. Ikke at det velter lasset, men føler det er naturlig progresjon i et forhold 

Hadde en mann fortsatt gjemt meg unna etter 8-9 måneder med slik opplegg, ville jeg ha brutt. Det du har nå, er situationship. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosalilje84 skrev (15 minutter siden):

Hadde en mann fortsatt gjemt meg unna etter 8-9 måneder med slik opplegg, ville jeg ha brutt. Det du har nå, er situationship. 

Takk! Vurderer frem og tilbake hva jeg skal. Først en prat da. Gjemme meg bort ja, er litt sånn det føles. Ikke at jeg forstår at jeg er noe å skamme meg over (høyt utdannet, smart, mye sjarm og humor, greit utseende og slank/veltrent kropp) 😆😆😆 ( pleier ikke å skryte sånn av meg selv altså..)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk! Vurderer frem og tilbake hva jeg skal. Først en prat da. Gjemme meg bort ja, er litt sånn det føles. Ikke at jeg forstår at jeg er noe å skamme meg over (høyt utdannet, smart, mye sjarm og humor, greit utseende og slank/veltrent kropp) 😆😆😆 ( pleier ikke å skryte sånn av meg selv altså..)

Han skammer seg ikke over deg, han vil bare ikke ha et forpliktende forhold til deg. Og da blir det feil å presentere deg for familie og venner.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Om du lurer på noe så ta det opp.

Selv forelsker jeg meg ikke, og har ikke noe behov for å involvere andre. Om det skjer, så skjer det. Men det som er vårt er vårt. 

Har dere i det hele tatt snakket om at begge ønsker et forhold med noen i fremtiden? Har dere snakket om hva dere begge tenker mtp barn etc? På generell basis, vel å merke.

Anonymkode: 89bcf...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har prøvd to ganger (en gang til middag hos mamma og pappa, og en gang hjem til meg). Ene gangen syntes han det var for tidlig (4-5 mnd) og andre passet ikke (skulle trene)

Mamma og pappa er jo å starte veldig, veldig hardt da. 

En casual middag/fest med venner er jo mye lettere.

Foreldre møter man vel først ETTER at man har etablert et forhold, uavhengig av hva man vil kalle det forholdet..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Mamma og pappa er jo å starte veldig, veldig hardt da. 

En casual middag/fest med venner er jo mye lettere.

Foreldre møter man vel først ETTER at man har etablert et forhold, uavhengig av hva man vil kalle det forholdet..

Ser den.. Burde vel startet med venne besøk.. Men han takket nei til det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Om du lurer på noe så ta det opp.

Selv forelsker jeg meg ikke, og har ikke noe behov for å involvere andre. Om det skjer, så skjer det. Men det som er vårt er vårt. 

Har dere i det hele tatt snakket om at begge ønsker et forhold med noen i fremtiden? Har dere snakket om hva dere begge tenker mtp barn etc? På generell basis, vel å merke.

Brydde deg nok til å kommentere?

Ikke snakket så mye om fremtid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosalilje84 skrev (59 minutter siden):

Han skammer seg ikke over deg, han vil bare ikke ha et forpliktende forhold til deg. Og da blir det feil å presentere deg for familie og venner.

Det er jeg enig i. Man presenterer jo ikke hvem som helst / folk man ikke er seriøs med for venner/familie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd to ganger (en gang til middag hos mamma og pappa, og en gang hjem til meg). Ene gangen syntes han det var for tidlig (4-5 mnd) og andre passet ikke (skulle trene)

Jeg ville nok også takket nei til å møte foreldre, dersom det ikke var et definert forhold. Dessuten tenker jeg det er vanskelig å ha en progresjon i en relasjon, dersom dere ikke selv vet hva den relasjonen er. En av dere må jo ta initiativ til den samtalen. Så får det briste eller bære. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han ønsker nok ikke å forplikte seg til deg dersom han enda ikke har klart å definere forholdet. Menn som er forelska og ser en framtid ønsker gjerne å vise frem partneren sin når han er sikker på at det er denne personen han vil satse på. Det bør man vite før det har gått så lang tid som 8-9 måneder. Still krav og se hva han gjør. Noen trenger kniven på strupen og risikoen for å miste før de innser hva de føler. Om han ikke gjør det, er det bedre å gå nå enn senere.

Anonymkode: 480f5...c7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var det veldig kort varsel så han hadde meldt seg på en organisert trening? Eller er han veldig avhengig av å trene til faste dager/tider, siden han ikke finnes fleksibel, og ikke er villig til å stå over eller flytte en treningsøkt for å kunne møte dere?

Jeg trener fem dager i uken, med konkret mål mot konkurranse, og jeg klarer helt fint å være fleksibel for kjæresten min....

Anonymkode: 27ef3...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var det veldig kort varsel så han hadde meldt seg på en organisert trening? Eller er han veldig avhengig av å trene til faste dager/tider, siden han ikke finnes fleksibel, og ikke er villig til å stå over eller flytte en treningsøkt for å kunne møte dere?

Jeg trener fem dager i uken, med konkret mål mot konkurranse, og jeg klarer helt fint å være fleksibel for kjæresten min....

Det var på kort varsel, type noen timer før at vi fant ut at vi skulle samles en gjeng og bestille litt mat og kose oss (en lørdag kveld). Ikke en organisert time eller med noen andre. Skulle vel ikke trene på kvelden, men ment det ble stress å forte seg til trening for å rekke begge deler. Vi bor ca 30 min reisevei fra hverandre. Han trener 4-6 ganger per uke, men ikke konkurranse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som ett moderne situationship for min del da men men..

Anonymkode: 7d365...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om han ikke føler noe bør du konfrontere han med hvorfor han tror han kan leke kjæreste med deg i så lang tid. Har han ingen respekt for livet ditt og tiden din her i verden? Hvor lenge skulle dette vare?

Anonymkode: cdb2f...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Queen19 skrev (15 minutter siden):

Jeg ville nok også takket nei til å møte foreldre, dersom det ikke var et definert forhold. Dessuten tenker jeg det er vanskelig å ha en progresjon i en relasjon, dersom dere ikke selv vet hva den relasjonen er. En av dere må jo ta initiativ til den samtalen. Så får det briste eller bære. 

Skjønner. Bakgrunnen for det var at jeg skulle spise middag med de fordi min mor skulle opereres to dager senere, så hadde avtale om middag. Og så skulle han reise bort noen dager og så jobbe, som medførte at vi ikke kom til å treffes på et par uker. Jeg foreslo han kunne bli med på middagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres ut som ett moderne situationship for min del da men men..

Anonymkode: 7d365...740

Kan hende det er slik også ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om han ikke føler noe bør du konfrontere han med hvorfor han tror han kan leke kjæreste med deg i så lang tid. Har han ingen respekt for livet ditt og tiden din her i verden? Hvor lenge skulle dette vare?

Anonymkode: cdb2f...c31

Godt poeng. Hvis jeg vet at det ikke er kjæresteforhold han vil, så er det jo kjekt å vite. For da kan jeg ta stilling til om jeg vil fortsette eller ikke i situationship (som har blitt nevnt i tråden). Hvis det er situationship som er greia, så gir det mer mening at man ikke er en del av hverandres liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det var på kort varsel, type noen timer før at vi fant ut at vi skulle samles en gjeng og bestille litt mat og kose oss (en lørdag kveld). Ikke en organisert time eller med noen andre. Skulle vel ikke trene på kvelden, men ment det ble stress å forte seg til trening for å rekke begge deler. Vi bor ca 30 min reisevei fra hverandre. Han trener 4-6 ganger per uke, men ikke konkurranse 

Ok, men da vet du jo hvordan han prioriterer...
Det er viktigere å få trent og slippe stresse enn å være sosial med deg og møte dine venner. Han er ikke engang villig til å korte med på treningsøkten, eller komme litt senere til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...