AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Del Skrevet 18. april 2024 Jeg er godt i gang med å date en fyr og vi er eksklusive. Han skriver av og til "god natt søta" og kaller meg fin, flott osv. Jeg har kalt han fin og sånt også, men når jeg av og til skal skrive god natt, har jeg lyst til å skrive noe lignende som "god natt søta". Problemet er at for meg faller det seg ikke naturlig å skrive "god natt kjekken" f.eks. Noen som har andre forslag? 😅 Anonymkode: ad6fe...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Del Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er godt i gang med å date en fyr og vi er eksklusive. Han skriver av og til "god natt søta" og kaller meg fin, flott osv. Jeg har kalt han fin og sånt også, men når jeg av og til skal skrive god natt, har jeg lyst til å skrive noe lignende som "god natt søta". Problemet er at for meg faller det seg ikke naturlig å skrive "god natt kjekken" f.eks. Noen som har andre forslag? 😅 Anonymkode: ad6fe...cda Lær deg å bruke «kjekk» og «kjekken» slik at det blir naturlig 🤷♂️ Anonymkode: 87722...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZarahSweet Skrevet 18. april 2024 #3 Del Skrevet 18. april 2024 Testet masse på gøy. Babe, søtnos, kjekken, fining, elskling, sukkerklump osv 🤭 Han syntes det var kjempegøy🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #4 Del Skrevet 18. april 2024 Menn bryr seg ikke noe særlig om komplimenter, de setter mer pris på handling og tilstedeværelse. Anonymkode: 6b0e4...c86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #5 Del Skrevet 18. april 2024 Snuskepuff er favoritten til min, faktisk 😂 Nå har vi vært sammen en stund, da, men jeg har prøvd å komme opp med de kleineste kallenavnene, og han har tatt alle i mot med latter og åpne armer. Men i begynnelsen holdt det med "Kjekken", "Handsome", "Kjære" etc. Etterhvert kommer slikt ganske naturlig, om dere begge liker å gi og få slike navn, selvsagt. Anonymkode: bd0ce...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 18. april 2024 #6 Del Skrevet 18. april 2024 Roter på en haug med forskjellige koselige kallenavn! Det hadde jeg syntes var litt artig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå