AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #41 Del Skrevet 28. april 2024 skifter dekk / sjekker olje / vasker bilen etter behov. 😁 ikke gidder jeg å betale for å ha dekk på sånne "dekk-hotell" heller... Anonymkode: a91a2...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #42 Del Skrevet 28. april 2024 Etter å ha jobbet på bensinstasjon i noen år må jeg si at det er skremmende å se hvor mange som ikke klarer helt grunnleggende ting som å fylle luft og peile olje. Også et urovekkende høyt tall av folk som ikke greier å fylle drivstoff Anonymkode: 3d43e...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #43 Del Skrevet 28. april 2024 Bytter dekk. Skifter olje og filter. Bytter viskere og pærer. Vasker og polerer. Byttet batteriet nylig, ellers pleier jeg å lade det noen ganger ila vinteren. Synes det er helt grunnleggende vedlikehold. Jeg kan ikke skru på bilen, har ikke kunnskap, tid eller verktøyet så det gjør verkstedet. Anonymkode: cbb78...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå