AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Del Skrevet 17. april Jeg er en oppegående, godt utdannet og omgjengelig person med ganske allminnelige interesser. Men føler det er så lite jeg engasjerer meg i, som "alle andre" gjør føles det som. Har for eksempel ingen interesse av å se typisk gullrekke-programmer på TV som The Voice, eller Farmen, 71grader nord, kjendisserier, realityserier osv. Har heller ingen interesse av sport verken på TV eller ellers. Klarer ikke å følge med på generell politikk, har ingen formening om noen politikere. Faller helt ut av samtaler om slike ting, bryr meg rett og slett ikke. Er jeg helt unormal? Anonymkode: d932e...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #2 Del Skrevet 17. april Du er helt normal😁 Anonymkode: f171e...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #3 Del Skrevet 17. april Nei, helt normalt. Anonymkode: 79f08...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirie Skrevet 17. april #4 Del Skrevet 17. april Helt normal 😄 Holder et halvt øye på politikk når jeg orker, men alt det andre du nevner føler jeg med deg i 100% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå