AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #1 Del Skrevet 17. april 2024 Hei Dagtern min på 4 har lyst på negellakk etter at venninen kom i barnehagen med det. Som pappa har jeg null peiling på dette, så da må jeg spørre om råd. Har sett litt på blivakker.no og funnet noe som heter «Kind and Free» fra Rimmel som skal være lite farlige stoffer i, noe jeg liker. Har også (etter mye googling) funnet noe fra Nailberry, men det var kostbare saker, og noe fra Madam Glam, som reklamerte med 21-free som skal være veldig fri for dritt. Bonus at MG har et «sett» med alle fargene og grunning og klarlakk. Men ellers er jeg helt blank. Noen tips? Noen som har erfaringer med det over her? Hjelp? 😅 Anonymkode: b09f1...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipaa Skrevet 17. april 2024 #2 Del Skrevet 17. april 2024 Trenger ikke grunning og klarlakk og all verdens mikkmakk til en 4åring. Angående hvilke merker som er sunne og ikke, kan jeg ikke uttale meg om. Men holder massevis med en neglelakk samt neglelakkfjerner . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 17. april 2024 #3 Del Skrevet 17. april 2024 Kjøp noe på nille eller cubus eller normal eller noe, de har det vel på noen dagligvarebutikker også. Det funker til en 4-åring. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauv Skrevet 17. april 2024 #4 Del Skrevet 17. april 2024 Du kan jo se på disse. https://levlogisk.no/products/miss-nella-giftfrie-neglelakker-for-barn 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #5 Del Skrevet 17. april 2024 Ville gått for noe som ikke er testa på dyr, feks fra Boots eller Isadora Anonymkode: bff38...65c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #6 Del Skrevet 17. april 2024 Ikke kjøp noe dyrt og flott. Anbefaler sånne små flasker av merke Depend fra Cubus. La henne plukke ut noen. Baselakk og topplakk er bare tull på unger opp til 14 år 🙃. De plukker på neglene, så lakken er som regel nesten borte etter et par dager. Anonymkode: 54d38...a23 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #7 Del Skrevet 17. april 2024 Ta henne med på Normal, H&M, Cubus ect og la henne finne en farge selv. De har sånne små neglelakker som er ganske rimelige også. Husk å kjøpe med neglelakkfjerner også.😅 Anonymkode: 33d2f...7ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #8 Del Skrevet 17. april 2024 TS her: Prisen er ikke så nøye egentlig. Jeg vil bare ha det som er minst giftig, og noe som er gjennkjennbart når hun blir eldre sånn at hun evt fortsetter med et merke som ikke er full av dritt, som jeg ser mye av det billigste er. Dyretesta produkter er uaktuelt. Det er både hun og jeg enig i. Anonymkode: b09f1...f30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #9 Del Skrevet 17. april 2024 Husk å kjøpe neglelakkfjerner Anonymkode: 80421...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #10 Del Skrevet 17. april 2024 Jeg liker best de som tørker fort da rekker MSN ikke å klissete til så mye Anna. Anonymkode: 80421...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 17. april 2024 #11 Del Skrevet 17. april 2024 Zoya har god kvalitet og er lett å legge. Også er den fri for farlige stoffer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #12 Del Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): TS her: Prisen er ikke så nøye egentlig. Jeg vil bare ha det som er minst giftig, og noe som er gjennkjennbart når hun blir eldre sånn at hun evt fortsetter med et merke som ikke er full av dritt, som jeg ser mye av det billigste er. Dyretesta produkter er uaktuelt. Det er både hun og jeg enig i. Anonymkode: b09f1...f30 Når hun blir eldre så bryr hun seg nok ikke så mye om hva hun fikk av neglelakk som 4-åring. Her er forøvrig en side man kan søke på for å finne ut om et merke er testet på dyr eller ei: https://dyrevern.no/velg-dyrevennlig/hygiene-og-kosmetikk/?sort=score Anonymkode: 552ca...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #13 Del Skrevet 18. april 2024 Neglelakk er sterke kjemiske midler uansett hva du velger. Lakk.. Det ligger i ordet. Men ingenting som selges i Norge er mer farlig enn annet. Så bare kjøp hva som helst. Anonymkode: 2c91e...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #14 Del Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei Dagtern min på 4 har lyst på negellakk etter at venninen kom i barnehagen med det. Som pappa har jeg null peiling på dette, så da må jeg spørre om råd. Har sett litt på blivakker.no og funnet noe som heter «Kind and Free» fra Rimmel som skal være lite farlige stoffer i, noe jeg liker. Har også (etter mye googling) funnet noe fra Nailberry, men det var kostbare saker, og noe fra Madam Glam, som reklamerte med 21-free som skal være veldig fri for dritt. Bonus at MG har et «sett» med alle fargene og grunning og klarlakk. Men ellers er jeg helt blank. Noen tips? Noen som har erfaringer med det over her? Hjelp? 😅 Anonymkode: b09f1...f30 Five Days Nail Polish Hot Focus Rainbow Anonymkode: 0c45d...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 18. april 2024 #15 Del Skrevet 18. april 2024 Kullsyrevann skrev (På 17.4.2024 den 23.22): Zoya har god kvalitet og er lett å legge. Også er den fri for farlige stoffer Da må man vel bestille fra USA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 18. april 2024 #16 Del Skrevet 18. april 2024 Neglelakk - Bestill online fra Blush.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Splurge Skrevet 18. april 2024 #17 Del Skrevet 18. april 2024 Så skjønn en pappa. ❤️ Tenker at det er samme hvilke merke du går for. En idè kan være å sjekke børsten (du kan for eksempel google bilde av neglelakken, ofte kommer det også opp bilde av børsten), for om den er veldig bred kan det kanskje bli litt vanskelig å legge på en liten fingernegl. De som reklamerer for at de er fri for dritt er som oftest det, så de du har sett på er nok helt greie å gå for. Kanskje lurt at den er hurtigtørkende, noen lakker tørker raskere enn andre. Topplakk og baselakk trenger du ikke - det vil for det første ta veldig lang tid (og tror ikke en 4-åring har tålmodighet til det...), og for det andre har det ingenting å si for resultatet, hun blir garantert fornøyd bare med fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #18 Del Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 19.56): TS her: Prisen er ikke så nøye egentlig. Jeg vil bare ha det som er minst giftig, og noe som er gjennkjennbart når hun blir eldre sånn at hun evt fortsetter med et merke som ikke er full av dritt, som jeg ser mye av det billigste er. Dyretesta produkter er uaktuelt. Det er både hun og jeg enig i. Anonymkode: b09f1...f30 Finnes neglelakk i lekebutikk som kan vaskes av. De er uten slike stoffer. Anonymkode: a5313...448 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #19 Del Skrevet 18. april 2024 Hva med sånne hei: https://www.blivakker.no/product/3237356?utm_campaign=pmax-groupb-low-google&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiYOxBhC5ARIsAIvdH51S4_gE1nu8B9WX0h8c-D52Y2qOGPdz64pZ0S9DFSnHKxpB4Ogj3MMaAjkeEALw_wcB Virker som de inneholder gå kjemikalier! Virker lette å fjerne også. Hvis du skal kjøpe neglelakkfjerner, husk uten acetone, det er tryggere Anonymkode: 66799...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #20 Del Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med sånne hei: https://www.blivakker.no/product/3237356?utm_campaign=pmax-groupb-low-google&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiYOxBhC5ARIsAIvdH51S4_gE1nu8B9WX0h8c-D52Y2qOGPdz64pZ0S9DFSnHKxpB4Ogj3MMaAjkeEALw_wcB Virker som de inneholder gå kjemikalier! Virker lette å fjerne også. Hvis du skal kjøpe neglelakkfjerner, husk uten acetone, det er tryggere Anonymkode: 66799...cce Bare ikke handle bra Blivakker. Da støtter du en religiøs fanatiker, mannsjåvinist og abortmotstander. Anonymkode: b8342...920 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå