Pjokken Skrevet 17. april #1 Del Skrevet 17. april Hva tenker dere om å gi matchende bunad til hunden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 17. april #2 Del Skrevet 17. april Fins det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #3 Del Skrevet 17. april Der går grensen min. Bruker kun klær på hundene etter behov pga vær og vind. Folk får dog gjøre som de vil. Vil du kle hunden din i bunad, gjerne for meg. Anonymkode: 962d7...617 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 17. april #4 Del Skrevet 17. april Syns det er trist å se Facebook hver 17. mai, med åpenbart ukomfortable hunder som må posere i bunad på «søte» bilder. Jeg syns i tillegg det ser dumt ut. Det er ikke et kosedyr. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #5 Del Skrevet 17. april -Hva slags bunad er det der? -Det er en herrebunad fra Voffsn. Hehe. Men nei, det blir for dumt, og bare kjøping for kjøpens skyld. Anonymkode: 5d8fb...f9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #6 Del Skrevet 17. april Eventuelt kvinnebunad fra Mjaufoss 🤣 Anonymkode: 5d8fb...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 17. april #7 Del Skrevet 17. april 7 minutter siden, 17.11 said: Syns det er trist å se Facebook hver 17. mai, med åpenbart ukomfortable hunder som må posere i bunad på «søte» bilder. Jeg syns i tillegg det ser dumt ut. Det er ikke et kosedyr. Enig. Hunden har ingen glede av det så jeg synes man skal la vær. Spesielt 17 mai kan være stressende nok for hundene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #8 Del Skrevet 17. april Knyt et bånd med fargene av det norske flagget på halsbåndet/selen/båndet 🙂 Anonymkode: a6a19...544 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 17. april #9 Del Skrevet 17. april Personlig ser jeg ikke problemet med det så fremst den kun er på en kort stund eller er godt utformet og hunden er komfortabel. Noen av disse hundebunadene er jo utformet som dekken og kan være akkurat det en korthåret hund trenger i Nord-Norge i midten av mai. Noe broderi fra eller til spiller heller liten rolle for hunden trivsel. Jeg har aldri eid annet enn refleks og ett dekken hva gjelder klær til hunden, men jeg putter ei sløyfe på sela. I mine øyne er det ikke så stor forskjell på ei slik sløyfe og et behaglig bunadsdekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 17. april #10 Del Skrevet 17. april Hundebunad bak-fram med forkle på ryggen ser bare dustete ut. Sløyfe eller tørkle er finere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hill83 Skrevet 17. april #11 Del Skrevet 17. april Synest at du ikke skal plage hunden din 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #12 Del Skrevet 17. april Hill83 skrev (31 minutter siden): Synest at du ikke skal plage hunden din Synes ikke det er en spesielt klok kommentar. Mange hunder har behov for vinterdekken og regndekken, og blir fra valpestadiet vant til å ha på seg klær. En hund vet ikke forskjellen på et dekken laget for kulde, eller en genser laget for 17 mai. Det er unødvendig å dra på en hund kostymer hver dag, men en hund som er vant til å ha på seg dekken og varme gensere, vil ikke ta skade av å ha på seg en festlig genser 17.mai, spesielt om dagen er litt kald og den uansett trenger noe på kroppen når den er ute og går. Er det snakk om en hund som ikke liker å bli kledd på, er det selvfølgelig dumt å kle på den for andre grunner enn været. Men er hunden likegyldig og komfortabel, så er det selvfølgelig ikke plaging. Det kommer helt an på hunden. Anonymkode: a6a19...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #13 Del Skrevet 18. april Min hund elsker å få på klær, hun blir så stolt og stutter av gårde for å vise de andre hva hun har fått på. Så hun har bunad som jeg lagde selv. Hannhunden min har så mye pels så han får bare på sløyfe. Anonymkode: 5505f...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #14 Del Skrevet 18. april Kleint. For mye fritid. Anonymkode: 9cd94...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #15 Del Skrevet 18. april Hvorfor ikke hellernlage til et barn med mindre god råd som ønsker seg det. Eller utlånsbunader til barn. Anonymkode: 9cd94...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 18. april #16 Del Skrevet 18. april Kunne ikke tenkt meg å kle hunden i bunad nei. Nå har jeg en hund som hater klær, så det er uansett ikke et tema her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå