heihei1432 Skrevet 16. april #1 Del Skrevet 16. april Hei dere🩵 Jeg tok test forrige tirsdag som viste «ikke gravid» tok deretter strimmeltest onsdag som viste noe jeg vil si et veldig svak positiv, tok så test på søndag som var negativ. Det er da en eller annen gang i uke 31 jeg hadde EL. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. april #2 Del Skrevet 16. april heihei1432 skrev (38 minutter siden): Hei dere🩵 Jeg tok test forrige tirsdag som viste «ikke gravid» tok deretter strimmeltest onsdag som viste noe jeg vil si et veldig svak positiv, tok så test på søndag som var negativ. Det er da en eller annen gang i uke 31 jeg hadde EL. Hva tenker dere? Du mener uke 13? Da burde du fått positive test nå om du er gravid. Eller mens. Er du sikker på eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heihei1432 Skrevet 16. april Forfatter #3 Del Skrevet 16. april Sofakona skrev (10 minutter siden): Du mener uke 13? Da burde du fått positive test nå om du er gravid. Eller mens. Er du sikker på eggløsning? Ja, mente 13!😂gikk litt fort i svingene der. Hadde noen blødninger i forrige uke, men ikke så mye som jeg bruker å ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. april #4 Del Skrevet 16. april heihei1432 skrev (1 minutt siden): Ja, mente 13!😂gikk litt fort i svingene der. Hadde noen blødninger i forrige uke, men ikke så mye som jeg bruker å ha.. Kanskje du hadde mensen da . Har du stabil syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heihei1432 Skrevet 16. april Forfatter #5 Del Skrevet 16. april Sofakona skrev (1 minutt siden): Kanskje du hadde mensen da . Har du stabil syklus? Nei har ikke stabil syklus… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Del Skrevet 16. april Jeg vil da tenke at du ikke er gravid dessverre. Anonymkode: ba58b...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå