AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Del Skrevet 16. april Jeg har ikke hatt eggløsning på flere måneder, er på syklusdag 70 eller rundt der uten at det har skjedd noe. Oppsøkte gynekolog privat og fikk resept på letrozol 2,5 mg for å se om dette kunne hjelpe med å indusere eggløsning. Men på pakken står det bare "tas som avtalt med spesialist - 1 tablett morgen". Det står ingenting om hvor lenge eller om jeg kan starte når som helst? Ser av andre tråder at folk får beskjed om å starte en viss syklusdag. Men mitt problem er jo at jeg ikke har noen syklus om dagen. Jeg skal selvsagt ringe gynekologen, men hører gjerne andres erfaringer, blant annet hvor lenge av gangen dere tok det? Anonymkode: b2441...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. april #2 Del Skrevet 16. april Jeg tok 1 tablett i 5 dager. Startet alltid dag 3 av mensen. Jeg måtte ta provera for å få mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Del Skrevet 16. april I 6 dager med dobbel dose, fra syklusdag 4 til syklusdag 9. Tok provera for å få menstruasjon før jeg startet med letrozol. Anonymkode: caf61...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Del Skrevet 16. april Sjekk ut mannen først, i alle fall. Legen satt i gang med dette, og fornyet flere ganger. Penger, plager med hormoner, stress, og en henvisning til ICSI som ble sendt et år før den burde blitt sendt. (og som bruker før meg sier. Provera først. Dette ville en lege som vet hva de holder på med veiledet om.) Anonymkode: 4b629...807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Del Skrevet 16. april Jeg tok provera først før runde 1 med letrozol. Så fra dag 3, 5 dager. Jeg måtte opp i trippel, da fikk jeg normal syklus. Gikk fra sykluser på 150 dager, til sykluser på 30 dager. Anonymkode: bc4e5...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå