Gå til innhold

Kan man se How I met your mother noe sted nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om hvor man kan se serien How I met your mother? Jeg har sett den flere ganger før, og har så lyst å se den igjen plutselig.

Noen som vet?

Anonymkode: 2491b...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disney.

Anonymkode: ee518...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både HIMYM og HIMYF ligger på Disney+ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granskudd skrev (14 minutter siden):

Både HIMYM og HIMYF ligger på Disney+ 

Ok, da må jeg ha abonnement. Det var tre å velge mellom... Disney+ Premium, Disney+standard uten reklame og den samme med reklame for 20 kr mindre i mnd.

Kan jeg finne How I met your mother på alle tre? Samme hvilken jeg velger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takker for svar. Da er jeg i gang og ser første episode av HIMYM! (valgte uten reklame)

ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ok, da må jeg ha abonnement. Det var tre å velge mellom... Disney+ Premium, Disney+standard uten reklame og den samme med reklame for 20 kr mindre i mnd.

Kan jeg finne How I met your mother på alle tre? Samme hvilken jeg velger?

Hvorfor ha abonnement for å kunne se en serie som i sin tid kostet en hundrelapp på Platekompaniet for alle sesongene på tilbud, og som koster omtrent det samme, om ikke mindre, på et loppemarked ...?

Anonymkode: 535bf...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor ha abonnement for å kunne se en serie som i sin tid kostet en hundrelapp på Platekompaniet for alle sesongene på tilbud, og som koster omtrent det samme, om ikke mindre, på et loppemarked ...?

Box set blueray har jeg ikke sett under 900 kr?! Om da man ikke velger DVD med trasig 480p. Tv over 50 tommer er dvd ikke sebart.

Anonymkode: 0161d...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Box set blueray har jeg ikke sett under 900 kr?! Om da man ikke velger DVD med trasig 480p. Tv over 50 tommer er dvd ikke sebart.

Anonymkode: 0161d...183

Og hva er den komprimerte kvaliteten man får når man strømmer på Disney - den er neppe Blu-Ray ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det ser ut til at Disney+ har langt mer enn How I met your mother å by på, så derfor tegnet jeg abonnement. Jeg overlever. 

ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Da var jeg ferdig med å se de 9 sesongene av serien How I met your mother. Den var like fin og koselig å se denne gangen også.

Nå skal jeg bla gjennom og se hva annet som er verdt å se på Disney+. Fant Wall-E der, animert film, så den har jeg allerede sett.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsom drittserie

disney+

Anonymkode: de6ba...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Slitsom drittserie

disney+

Smaken er som baken - den er delt.

JEG liker den og sånn er det.

Men takk for ditt givende bidrag i denne tråden. Lurer på hva som fikk deg til å klikke deg inn på en tråd med den trådtittelen?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Da var jeg ferdig med å se de 9 sesongene av serien How I met your mother. Den var like fin og koselig å se denne gangen også.

Nå skal jeg bla gjennom og se hva annet som er verdt å se på Disney+. Fant Wall-E der, animert film, så den har jeg allerede sett.

TS

Det ligger i tittelen. Disney har alt som Disney har laget (med ekstremt få unntak). Dessuten har de også Marvel og Star Wars som du sikkert så. Det er absolutt verdt å ha abonnement på Disney+ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.6.2024 den 15.20):

Smaken er som baken - den er delt.

JEG liker den og sånn er det.

Men takk for ditt givende bidrag i denne tråden. Lurer på hva som fikk deg til å klikke deg inn på en tråd med den trådtittelen?

TS

Har jo sett serien, og jeg bare haaatet ted mosby, han tror han er en good guy , han er så fæl🙈

barney er swarley… ikke kjekk en gang

hatet lily, en liksom perfekt kone/partner nei uff uff uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte serien veldig godt. Men slutten, herregud ødela hele serien synes jeg. Folk klager over Game og thrones, men jeg synes denne var verre 

Anonymkode: 6b51d...f06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg likte serien veldig godt. Men slutten, herregud ødela hele serien synes jeg. Folk klager over Game og thrones, men jeg synes denne var verre 

Anonymkode: 6b51d...f06

Hatet ikke slutten av got, hun var alltid ment å bli mad queen, om du ser film theory på YouTube om daenerys going mad, så går de igjennom alle generasjonene med søsken foreldre, og alle feil du kan få ved incest, og at i kongefamilier der sånt har skjedd på ekte, så ble man gjerne ikke gal før ved 20 års alder, kong aerys mad king er og omtalt som normal som ung og så ble han gal med tiden som ung voksen

ted Mosby som alltid sikla etter Robin og ender med henne driter på hans hele forhold om barnas mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...