AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #1 Skrevet 16. april 2024 Hei! Er det noen som jobber i barnehage her? Vi har litt logistikkproblemer i neste uke. Barnet og jeg skal på besøk til slekt, vi kommer tilbake onsdag i 13-14 tida. Kl 14:30 skal far og jeg på noe som barnet ikke kan være med på. Som er viktig. (I verste fall får kun en av oss deltatt, men anbefalingen er at begge er der.) Vi har ikke barnepass denne dagen, har forsøkt med de få mulighetene vi har og ingen kan. Mesteparten av slekt som hadde vært normalt å spørre bor langt borte som vi jo er på besøk hos. Så kan man levere barnet kl 13:30 ca i barnehagen rett og slett kun på grunn av behov for barnepass? Barnet er 2, 5 år. Anonymkode: 4fdeb...ae4 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #2 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Er det noen som jobber i barnehage her? Vi har litt logistikkproblemer i neste uke. Barnet og jeg skal på besøk til slekt, vi kommer tilbake onsdag i 13-14 tida. Kl 14:30 skal far og jeg på noe som barnet ikke kan være med på. Som er viktig. (I verste fall får kun en av oss deltatt, men anbefalingen er at begge er der.) Vi har ikke barnepass denne dagen, har forsøkt med de få mulighetene vi har og ingen kan. Mesteparten av slekt som hadde vært normalt å spørre bor langt borte som vi jo er på besøk hos. Så kan man levere barnet kl 13:30 ca i barnehagen rett og slett kun på grunn av behov for barnepass? Barnet er 2, 5 år. Anonymkode: 4fdeb...ae4 Veldig ofte er det levering senest 10, i hvert fall der jeg har jobba. Anonymkode: aa63d...607 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #4 Skrevet 16. april 2024 Kan du ikke snakke med barnehagen din om det? Anonymkode: 1a473...660 25 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Skrevet 16. april 2024 Jeg ville spurt barnehagen og regner med de ville vært behjelpelig med det, det er jo en engangsgreie Anonymkode: f95a6...021 15 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #6 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig ofte er det levering senest 10, i hvert fall der jeg har jobba. Anonymkode: aa63d...607 I barnehagen min må man bare si fra om vi kommer etter kl 10. Hvordan ellers gjøres kontroller på helsestasjon eller legebesøk? Jeg kan i alle fall ikke ta fri en hel dag på grunn av det og må tilbake på jobb. Og kl blir gjerne over 10 før en slik time er ferdig. Anonymkode: 4fdeb...ae4 8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #7 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville spurt barnehagen og regner med de ville vært behjelpelig med det, det er jo en engangsgreie Anonymkode: f95a6...021 Jo, bare føler meg til bry og kanskje det er helt feil å spørre om.😅 Anonymkode: 4fdeb...ae4 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #8 Skrevet 16. april 2024 Nei det er ikke innafor. Anonymkode: 50db5...a51 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #9 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, bare føler meg til bry og kanskje det er helt feil å spørre om.😅 Anonymkode: 4fdeb...ae4 Du er garantert mer til bry om du gjør det uten å spørre... Det verste som kan skje er jo at de sier at det ikke går, såpass tåler du vel? Anonymkode: 68a03...7ae 10 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #10 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er ikke innafor. Anonymkode: 50db5...a51 Hvorfor ikke sånn egentlig? AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Anonymkode: e88a9...e5d Anonymkode: 4fdeb...ae4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #11 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei! Er det noen som jobber i barnehage her? Vi har litt logistikkproblemer i neste uke. Barnet og jeg skal på besøk til slekt, vi kommer tilbake onsdag i 13-14 tida. Kl 14:30 skal far og jeg på noe som barnet ikke kan være med på. Som er viktig. (I verste fall får kun en av oss deltatt, men anbefalingen er at begge er der.) Vi har ikke barnepass denne dagen, har forsøkt med de få mulighetene vi har og ingen kan. Mesteparten av slekt som hadde vært normalt å spørre bor langt borte som vi jo er på besøk hos. Så kan man levere barnet kl 13:30 ca i barnehagen rett og slett kun på grunn av behov for barnepass? Barnet er 2, 5 år. Anonymkode: 4fdeb...ae4 Ja det kan du. Bare gi beskjed dagen før. Anonymkode: 22cc8...112 5 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #12 Skrevet 16. april 2024 Dette må da være helt greit å spørre barnehagen om. Bare forklar situasjonen. Regner med de vil være behjelpelige. I verste fall får du et nei. Om barnet for eksempel skal til tannlege eller helsestasjon midt på dagen, og foreldrene må tilbake på jobb, så går det jo helt fint å hente barnet og levere det igjen etter timen. Så hvorfor dette skal være så mye annerledes, skjønner jeg ikke... Anonymkode: ed591...f88 10 2
Blekkulfina Skrevet 16. april 2024 #13 Skrevet 16. april 2024 Det går heeelt fint, herrefred som folk krisemaksimerer i kommentarfeltet her… 24 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #14 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, bare føler meg til bry og kanskje det er helt feil å spørre om.😅 Anonymkode: 4fdeb...ae4 Du er ikke til bry om du spør! Det var annerledes fordi hun allerede hadde vært i bhg, men da jeg hentet 13 for legetime 13.15 var det barnehagen som spurte meg om hun skulle tilbake(det ville blitt nærmere 14) Anonymkode: bbed9...533 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #15 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er garantert mer til bry om du gjør det uten å spørre... Det verste som kan skje er jo at de sier at det ikke går, såpass tåler du vel? Anonymkode: 68a03...7ae Ja det tåler jeg, men sjekker stemningen her først om det er helt på jordet å spørre om. Såpass tåler du vel at jeg spør om på kvinneguiden? Anonymkode: 4fdeb...ae4 3 2
Sofakona Skrevet 16. april 2024 #16 Skrevet 16. april 2024 Si i fra til barnehagen. Etter 14 er det bare 2-3 på jobb og da er det greit at de vet når du kommer 1
got2go Skrevet 16. april 2024 #17 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kan du ikke snakke med barnehagen din om det? Anonymkode: 1a473...660 Enig, hvorfor spørre oss? Det er jo barnehagen som bestemmer uansett. 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #19 Skrevet 16. april 2024 Sofakona skrev (2 minutter siden): Si i fra til barnehagen. Etter 14 er det bare 2-3 på jobb og da er det greit at de vet når du kommer Så klart sier vi fra til barnehagen! got2go skrev (1 minutt siden): Enig, hvorfor spørre oss? Det er jo barnehagen som bestemmer uansett. Kanskje flere enn oss har hatt lignende problem og spurt sin barnehage. Eller noen jobber i barnehage som vet hva de tenker om et slikt spørsmål fra en forelder. Om det regnes som en av de håpløse foreldrene som spør. Anonymkode: 4fdeb...ae4 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #20 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei! Er det noen som jobber i barnehage her? Vi har litt logistikkproblemer i neste uke. Barnet og jeg skal på besøk til slekt, vi kommer tilbake onsdag i 13-14 tida. Kl 14:30 skal far og jeg på noe som barnet ikke kan være med på. Som er viktig. (I verste fall får kun en av oss deltatt, men anbefalingen er at begge er der.) Vi har ikke barnepass denne dagen, har forsøkt med de få mulighetene vi har og ingen kan. Mesteparten av slekt som hadde vært normalt å spørre bor langt borte som vi jo er på besøk hos. Så kan man levere barnet kl 13:30 ca i barnehagen rett og slett kun på grunn av behov for barnepass? Barnet er 2, 5 år. Anonymkode: 4fdeb...ae4 Fortell barnehagen om situasjonen og hør med dem. Det spiller ingen rolle hva folk på kg mener. Anonymkode: fec5c...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå