Gjest Trondh Skrevet 7. februar 2006 #1 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) ...for å hisse opp til krig. Øyvind Sæther skriver: 1. Merete Eldrup, direktør for JP/Politikens Hus, som eier Jyllands-posten, er gift med Anders Eldrup. 2. Anders Eldrup er medlem av Bilderberg Group og har deltatt på minst fem Bilderberger møter. 3. Flertallet av NATO sine generaler er medlem av Bilderberg Group. 4. "In my personal opinion, NATO will most likely expand again. NATO will be more proactive and more involved in multinational joint operations." sa NATO General og Bilderberg Group medlem James ("Jim") L. Jones i begynnelsen av Januar. 5. Vladimir Zhirinovsky fra det Russiske parlamentet bekrefet ovenfor radiostasjonen Ekho Moskvy at invasjonen av Iran er satt til 28. Mars. http://www.freemarketnews.com/WorldNews-Print.asp?nid=7020 http://prisonplanet.com/articles/february2...6attackiran.htm http://www.itdis.org/Newsletter_GenJones.pdf Muhamed-kjøret til vestlig presse er bare en måte å spre frykt-propaganda, rasisme og støtte til en totalt profitt-orientert krig for å utvide NATO Corporation. Og dette berører i høyeste grad Norge ettersom AS Norge er et datterselskap av Nato Corp. Norge HAR IKKE FRI PRESSE. Jeg anbefaler alle som har den illusjonen og laste ned og se bevismateriale som klart viser at 911 ble gjort av Department of Defense Corporation (Et NATO datterselskap) med skriftlig godkjenning fra George Bush. Bevisene er ekstremt solide (og bekreftes av syv av fysikkens lover) og er mer enn tilstrekkelig til å dømme Bush for landsforræderi. Likevel sier media alt annet enn sannheten og forteller at Al-Qaida kommer og biter deg i tåa. Jeg anbefaler alle som ikke er klar over disse fakta å sette seg inn i dem, bevismateriale er så solid at kun de som ikke har sett på bevisene og desinformasjons-terrorister tilknyttet terrorist-nettverket "Politiets sikkerhetstjeneste" sier disse faktaene er "konspirasjonsteori"... Endret 8. februar 2006 av Trondh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 8. februar 2006 #2 Del Skrevet 8. februar 2006 kan ikke si meg enig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bønna Skrevet 8. februar 2006 #3 Del Skrevet 8. februar 2006 ...for å hisse opp til krig. ← Er det også NATO som har stått bak massedemonstrasjonene over hele den muslimske verden? Hvordan er det mulig at NATO kan regissere en slik omfattende reaksjon? Er verdens muslimer NATOS lakeier? Kan det altså ikke tenkes at muslimenes forhold til Islam gjør det umulig for muslimene å akseptere en av de mest sentrale europeiske verdiene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 8. februar 2006 #4 Del Skrevet 8. februar 2006 Mistanker har vi alltid... Vi kan ofte begrunne dem også. Hvorfor er f.eks. alle dokumenter fra tiden rundt inngåelsen av "Oslo-avtalen" borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 8. februar 2006 #5 Del Skrevet 8. februar 2006 ...for å hisse opp til krig. Hadde jeg vært deg ville jeg ikke tørre slå på pc`n min en gang - langt mindre poste noe inn på nett - du må jo lide av et fullstendig forvrengt virkelighetsbilde som gjør at du ser forfølgelse og konspirasjoner over alt... Jeg føler med deg altså - og om du trenger hjelp til å grave et tilfluktsrom er det bare å si ifra - jeg skal leie gravemasnkin, en tjue tonns brøyt som får jobben gjort i rekordfart - for det virker på meg som om du trenger det mer enn jeg gjør - tilfluktsrommet altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 8. februar 2006 #6 Del Skrevet 8. februar 2006 Mistanker har vi alltid... Vi kan ofte begrunne dem også. Hvorfor er f.eks. alle dokumenter fra tiden rundt inngåelsen av "Oslo-avtalen" borte? ← Er det flere av dere der ute?? Hvordan kan jeg gjennkjenne dem? Slik jeg kan unngå dem hvis jeg møter dem mener jeg siden denne formen for virus ser ut til å være særdeles smittsom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #7 Del Skrevet 8. februar 2006 Dett er nok snakk om enten: a) 5. kolonist islamister som ønsker kaos eller b) Sionistiske krefter ute og går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trondh Skrevet 8. februar 2006 #8 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Er det også NATO som har stått bak massedemonstrasjonene over hele den muslimske verden? Har ikke sett på linkene til Øyvind selv, så for min del er det en ikke urealistisk teori at provokatørene visste at muslimene ville bli veldig provosert. Akkurat hvordan visste de nok ikke. Vårt Land nekter å trykke en annonse for «Guds lille brune», «Allahs lille brune» og «Luthers lille brune», tre sitatbøker som gjengir Bibelen og Koranens mest totalitære og autoritære tekster. Redaktør i Vårt Land, Jon Magne Lund forteller at den ble tatt av hensyn til norske muslimer. http://www.dagbladet.no/kultur/2005/03/06/425367.html Eventuelt av hensyn til sarte kristne. Men kristne hadde nok ikke reagert slik som muslimer. Men hvorfor provoserer de som provoserer? Den kristne avisen Magazinet trykket også Muhammed bilder, men hadde de trykket liknende Jesus-bilder? Jeg har ikke lest artiklene i Jyllandsposten, men var det en tekst med bildene som også var med på provokasjonene? Såvdit meg bekjent er Jyllandsposten en rasistisk avis, som har en sterk ensidig vinkling på mye. Det er iallefall en ekstremrasist på usenet som mener at løsningen på alle problemer i verden er å drepe alle muslimer. Han refererer ofte til artikler fra Jyllandsposten. 3. Mos 26 Dere skal ikke lage dere avguder. For jeg er Herren deres Gud. Jeg sender villdyr mot dere. De skal røve barna deres, drepe feet og gjøre dere få i tallet, så veiene i landet blir øde. Jeg sender mot dere et sverd som hevner bruddet på pakten. Flykter dere da til byene, sender jeg pest inn iblant dere, og dere skal falle i fiendehånd. Jeg vil bli vred og dere blir nødt til å spise kjøttet av deres sønner og døtre. Jeg ødelegger offerhaugene hos dere, og gjør ende på røkelsesaltrene og kaster likene av dere oppå deres motbydelige, livløse avguder. Jeg gjør deres byer til en ørken. Jeg gjør landet så øde at fiendene som bor der, blir forferdet. Men dere vil jeg spre blant folkeslagene, og med sverd i hånd vil jeg forfølge dere. Deres land skal bli en ødemark og byene en grushaug. For enhver som ikke tror, skal dø i sin vantro. Se, jeg sender ulykker over jorden, sier Herren, sverd og hunger, ødeleggelse og død. Endret 8. februar 2006 av Trondh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 8. februar 2006 #9 Del Skrevet 8. februar 2006 Både bibelen og Koranen kan nok i verste fall være destruktive - alle vet det, og det er vel ikke slik at man nødvendigvis må leve slavisk og ordrett etter det som er skrevet der - MEN det er heller ikke slik at man skal bruke den som sitatbok og referere til dem for å understøtte sine meninger. Det er snakk om å tro - tro på at det finnes noe godt i alle levende OG at det gode i oss trues av den mørke siden omtalt som det vonde eller djevelen. Det å tro på en kjærlig gud skapt av godhet gjør at vi også må tro det finnes en side med harme, vonde og sørgelige saker - man kan ikke ha det ene uten det andre fordi alt krever balanse. Dermed er det ikke sagt at man skal være selektiv i sin tro, i sin framferd og i sin preken heller - så om dere velger å sitere bibelen eller koranen bør dere nok først lese det som står der, OG før dere velger ut en eller to setninger fra et langt litterært verk bør man kanskje stille seg selv det spørsmål - hva ønsker jeg å oppnå og hvorfor? http://www.koranen.no/ http://home.no.net/harakiri/bibelen/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 8. februar 2006 #10 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Er det flere av dere der ute?? Hvordan kan jeg gjennkjenne dem? Slik jeg kan unngå dem hvis jeg møter dem mener jeg siden denne formen for virus ser ut til å være særdeles smittsom.... ← Litt smittsomt... Best å holde seg hjemme Unngå meiser som kan tenkes å ha trukket inn fra Asia, som f.eks. Granmeis og Svartmeis og Snømeis. Det skumle med dem er at du i farten kan forveksle dem med Kjøttmeis, Blåmeis og Stjertmeis som alle er vanlige gjester på norske fuglebrett. Det sikreste er å skyte alle Endret 8. februar 2006 av Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trondh Skrevet 8. februar 2006 #11 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Både bibelen og Koranen kan nok i verste fall være destruktive - alle vet det, og det er vel ikke slik at man nødvendigvis må leve slavisk og ordrett etter det som er skrevet der - MEN det er heller ikke slik at man skal bruke den som sitatbok og referere til dem for å understøtte sine meninger. - Det er et morsomt paradoks at hellige tekster blir for sterke for Vårt Land. At de nekter å trykke annonsen, vitner om et angstbitersk forhold til innholdet, sier informasjonssjef Jens Brun-Pedersen i Human-Etisk Forbund. - Forlaget har ikke gjort noe annet enn det prester over hele landet gjør hver eneste søndag: Plukker ut tekster fra skriften, sier Brun-Pedersen. NATO trenger iallefall støtte til den krigen de har planlagt. 5 Mos 20 Når du drar ut for å krige mot folk du ikke liker og får øye på hester og vogner, en hær som er større enn din, da vær ikke redd dem. For Herren din Gud er med deg. Før dere går ut for å ødelegge, skal Bush tre fram og tale til hæren. «Hør, Amerika!» skal han si til dem. «I dag går dere til strid mot deres fiender. Mist ikke motet, og vær ikke redde! Frykt ikke, og la dere ikke skremme av dem! For Herren deres Gud går med dere. Han vil kjempe for dere mot fiendene og gi dere seier.» Når du rykker fram mot en by for å angripe den, skal du først late som du kommer i fred. Hvis folket i byen tar imot fredstilbudet og åpner portene for deg, skal de alle være dine slaver og gjøre tvangsarbeid for deg. Hvis de derimot ikke vil bli med på ditt tilbud om å jobbe gratis for deg, men prøver å jage deg ut, skal du beleire byen. Herren din Gud vil gi den i dine hender, og alle mennene der skal du hogge i fillebiter med sverd. Men kvinnene, småbarna og husdyrene og alt annet bytte i byen kan du ta med deg og voldta. Du kan gjøre deg nytte av dette byttet som Herren din Gud lar deg ta fra dine fiender. Slik skal du gå fram i alle byene som ligger langt borte fra deg og ikke tilhører Amerika. Men i de byene som tilhører disse folkene og som Herren din Gud vil gi deg til eiendom, skal du ikke skåne en eneste skapning. Du skal bannlyse Milosovic, Hussein og Osama Bin Laden, slik som Herren din Gud har befalt deg. Ellers kunne de lære dere å ta etter deres væremåte, så dere synder mot Herren deres Gud. Når du er i krig med en by og må beleire den i lang tid før du kan innta den, skal du ikke ødelegge trærne der ved å bruke øks på dem. Du kan spise av dem, men du må ikke hogge dem ned. Trærne på marken er da selvsagt ikke mennesker, så det er ikke noe morsomt å hogge ned dem. Øyvind skriver også: NWO/NAZI oi, skrivefeil igjen, NWO/NATO/FN skulle det vel stå.. planlegger å invadere Iran senest Mars 2006. "Secondly, and we describe this in some detail in the report, there was a greater concern than we could appreciate sitting here in Washington of the threat posed by Iran." http://www.cfr.org/publication.html?id=8157 (Council on Foreign Relations, 2005-05-24) "We have moved on from the rather passive, territorial approach to security that was suitable in the past, to a much more active and functional approach." (NATO Secretary General Jaap de Hoop Scheffer, 2005-12-19) "In my personal opinion, NATO will most likely expand again." "NATO will be more proactive and more involved in multinational joint operations." (James ("Jim") L. Jones, Januar 2006.) "The peace movements of the entire world should be in crisis mode right now, working non-stop to prevent the U.S. and Israel from starting a war against Iran. " http://colorado.indymedia.org/newswire/dis...12267/index.php Nuclear War against Iran: "The US sponsored military plan has been endorsed by NATO," http://www.globalresearch.ca/PrintArticle.php?articleId=1714 HVORFOR? IRAN PLANLEGGER OLJEBØRS MED EURO SOM VALUTA! http://tinyurl.com/47jhw "The rapidly deteriorating situation on the ground in Iraq portends an even direr situation for American soldiers and the People of the world community - should the Bush administration pursue their strategy regarding Iran. Current geopolitical tensions between the United States and Iran extend beyond the publicly stated concerns regarding Iran's nuclear intentions, and likely include a proposed Iranian "petroeuro system" for oil trade. Similar to the Iraq war, upcoming operations against Iran relate to the macroeconomics of the `petrodollar recycling' and the unpublicized but real challenge to U.S. dollar supremacy from the euro as an alternative oil transaction currency." http://www.globalresearch.ca/articles/CLA410A.html UNNSKYLDNINGEN: ?nuclear weapons? «At the press conference, President Ahmadinejad stressed that Iran had the right to produce nuclear energy but was misquoted in CNN programs as saying "The use of nuclear weapons is Iran's right." According to government spokesman Gholam-Hossein Elham, President Ahmadinejad wrote to Minister of Culture and Islamic Guidance Mohammad-Hossein Safar Harandi asking him to lift the ban on CNN's broadcasts.» http://xianews.com/pagecache/799/ http://news.scotsman.com/latest.cfm?id=80452006&format=print OM ET NATO-LAND ER DEL I EN KONFLIKT, ER ALLE NATO-LANDENE EN DEL AV KONFLIKTEN. NATO-PROVINSEN NORGE ER NÅ I KRIG I AFGHANISTAN, IRAK OG SNART IRAN.. og folk flest er ikke engang klar over det. http://en.xiando.org/Iran PS: Kjøper du Bama-appelsiner, kjøper du Apartheid, undertrykkelse og massemord. MVH, Øyvind. Endret 8. februar 2006 av Trondh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #12 Del Skrevet 8. februar 2006 Ja det må jo være tidenes tåpeligste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2006 #13 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg har tenkt å gå og stikke hodet i sanden.. det blir så mye konspirasjonsgreier og fanden-på-veggen-maling at jeg mister fullstendig interessen... Jeg tipper det går bra denne gangen også, og gjør det ikke det, så er det pent lite jeg kan få gjort med det uansett... Tar med meg nugattiboksen min bort her i hjørnet jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trondh Skrevet 8. februar 2006 #14 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg tipper det går bra denne gangen også, og gjør det ikke det, så er det pent lite jeg kan få gjort med det uansett... Det går greit når vi innser at våre egne er like ille om ikke verre enn "de andre", at politiet ikke er noe bedre enn de "kriminelle" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2006 #15 Del Skrevet 8. februar 2006 Nuvel - det er vel neppe alle som er helt enig med deg i akkurat det... Vet ikke om jeg skal påstå at politiet er like ille som de kriminelle, - det ville uansett bli en helt ny diskusjon.. Vet ikke om våre egne er like ille som de andre heller... når det kommer til det denne tråden egentlig handler om. Det dukker alltid opp sånne teorier når det er noe... og jeg vet ikke jeg... for meg virker det LITT for utrolig at de vil sende fly inn de to tårnene og drepe så mange uskyldige i sitt eget land for å ha et påskudd for å gå til krig andre steder.. Den er litt for drøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trondh Skrevet 9. februar 2006 #16 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Det dukker alltid opp sånne teorier når det er noe... og jeg vet ikke jeg... for meg virker det LITT for utrolig at de vil sende fly inn de to tårnene og drepe så mange uskyldige i sitt eget land for å ha et påskudd for å gå til krig andre steder.. Den er litt for drøy. De har gjort liknende mange ganger gjennom historien. Dessuten er alle videoene og fakta om naturlovene i virkeligheten et bevis på det. FBIs iver etter å legge fram falske bevis er nok et bevis på at FBI ikke har rent mel i posen. I 1962 hadde forsvaret noen hemmelige planer i forbindelse med krig mot Cuba: TOP SECRET 13 March 1962 Subject: Justification for US Military Intervention in Cuba ... -We could blow up a US ship in Guantanamo Bay and blame Cuba. -We could blow up a drone (unmanned) vessel anywhere in the Cuban waters. http://cryptome.quintessenz.org/mirror/jcs-corrupt.htm Dessuten så viser skandalejuksingen til norske seriøse forskere (som inkluderer selskaper som Pfizer) at folk gjør hva som helst for penger (spes store mengder) En av de påståtte 19 kaprerne som ble vist med bilde og navn på CNN meldte seg som levende. Det ble funnet ut at minst 7 av de påståtte kaprerne fortsatt var i live. På spørsmål til myndighetene i pressekonferanse om hvordan dette kunne være mulig, svarte myndighetene at kaprerne måtte ha stjålet ID-kortene til noen andre arabere. Hvor logisk er det at kaprerne stjal pass og ID-kort fra andre arabere? Hva skulle hensikten være? På web-siden til FBI er Laden den Most Wanted Terrorist http://www.fbi.gov/terrorinfo/counterroris...nterrorhome.htm Han er tiltalt for: CONSPIRACY TO MURDER U.S. NATIONALS OUTSIDE THE UNITED STATES; ATTACK ON A FEDERAL FACILITY RESULTING IN DEATH. Men av en eller annen merkelig grunn er det ikke 11. september de henviser til, men en bombing i 1998: Usama Bin Laden is wanted in connection with the August 7, 1998, bombings of the United States Embassies Har du lyst til å tjene $25.000.000? Fakk denne fæle muslimen: REWARD The Rewards For Justice Program, United States Department of State, is offering a reward of up to $25 million for information leading directly to the apprehension or conviction of Usama Bin Laden. An additional $2 million is being offered through a program developed and funded by the Airline Pilots Association and the Air Transport Association. http://www.fbi.gov/mostwant/terrorists/terbinladen.htm SHOULD BE CONSIDERED ARMED AND DANGEROUS FBI opererer utifra den tanken om at alle mennesker har en av to diagnoser: Enten er de unarmed and not dangerous eller armed and dangerous FBI, annet politi og forsvaret i USA er bevæpnet til tennene. Er disse da også farlige? Endret 9. februar 2006 av Trondh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bønna Skrevet 9. februar 2006 #17 Del Skrevet 9. februar 2006 Har ikke sett på linkene til Øyvind selv, så for min del er det en ikke urealistisk teori at provokatørene visste at muslimene ville bli veldig provosert. Akkurat hvordan visste de nok ikke.← I så fall gjorde NATO det rette. Jeg er ikke lei meg over "konspirasjoner" som har til hensikt å avsløre sider av en sak. Dog er poenget at NATO umulig kan være i stand til å iscenesette en slik reaksjon fra den muslimske verden. Slik man for eksempel vet at høyreorienterte krefter bevisst har plassert provokatører i demonstrasjoner arrangert av venstresiden, for å diskreditere venstresiden ved å utøve vold og hærverk i forbindelse med demonstrasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bønna Skrevet 9. februar 2006 #18 Del Skrevet 9. februar 2006 De har gjort liknende mange ganger gjennom historien. ← Det er mye skittent som foregår. Det er det liten tvil om. Men man må ikke glemme at de som utøver de skitne tingene er fanatikere som selv tror de representerer de gode menneskene. Derfor er det svært lite trolig at disse menneskene bevisst vil tilintetgjøre to skyskrapere som inneholder flere titalls tusen av sine egne. Dessuten må man se middelet i proporsjon med målet. Hva er det man oppnådde med å drepe flere tusen av sine egne, som man ikke kunne oppnådd med andre langt mindre dødelige midler? Når man ser på forløpet til Irak-krigen er det ganske tydelig at amerikanerne ikke trenger å drepe flere tusen av sine egne for å konstruere en unnskyldning for å krige i Midt-Østen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kurt Skrevet 11. februar 2006 #19 Del Skrevet 11. februar 2006 Du er klar over at NATO kontrollerer dette forumet? Når du poster innlegg her, installerer NATO et program på pcen som leser av alt innholdet på harddisken din. Har du et web-kamera, tar Nato kontroll over det også. De sitter sannsynligvis og ser på deg akkurat nå! Det er ingen mulighet for å fjerne dette programmet, så du bør snarest mulig kaste pcen din og løpe ut og kjøpe en ny. Men det spiller forsåvidt ikke så stor rolle. NATO har satteliter ute i verdensromme som også overvåker folks pcer. I tillegg ser satelitten hvilke tv- og radiokanaler du følger med på, og hvilke cder du hører på. Alle cder inneholder en mikrochip som sender beskjed til NATO når de blir avspilt. Den eneste muligheten for å unngå dette, er å tapesere alle veggene i huset med aluminiumsfolie. Dette, kombinert med at jeg bor ti meter under bakken, gjør at jeg trygt kan advare deg uten å bli oppsporet av Nato. Vær så snill og tenk nøye over det jeg har skrevet og ta dine forhåndsregler i fremtiden. Og husk at selv din beste venn kan være en NATO-offiser i forkledning...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mito Skrevet 11. februar 2006 #20 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg er faktisk en NATO-agent. Eller mer korrekt, mitt forumnick opereres av ulike NATO-agenter (i ukedagene tre skift på åtte timer, i helgene to skift på tolv timer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå