Gå til innhold

Hva er dine dårlige egenskaper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utålmodig, surrete, uforsiktig men har angst for å gjøre feil, overtenker delux, dårlig kombinasjon. 

Oh ja og høysensitiv.

Kan du tenke deg å ansette meg? 

Endret av No1*No1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lar folk oppføre seg frekt og dårlig mot meg, klarer ikke si fra, blir så glad for samtaler og oppmerksomhet, snakker for mye, spør for mye, prøver å vise interesse bare. Føler alt blir tull. 

Anonymkode: 8ff26...c0c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Overtenker og krisemaksimerer

- Er distre og surrete

- Utålmodig

- Sosialt klønete og kan være veldig beskjeden og utilpass med nye mennesker. Fullstendig ubrukelig på smalltalk og mingling.

- Har et lite snev av bedragersyndromet. Tenker alltid at jeg før eller senere kommer til å bli avslørt som en som egentlig ikke har peiling på det jeg driver med.

- Og, noe som sikkert henger litt sammen med forrige punkt, jeg er lite flink til å ta æren for det jeg bør ta æren for. Jeg har en tendens til å la andre skinne, og underdrive min egen rolle. Ydmykhet er bra, men det bør vel kanskje gå en grense et sted. 

Anonymkode: b9197...bb4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utålmodig og så klarer jeg ikke skjøre og svake mennesker, sånne som definerer seg selv som sensitive og ikke takler helt vanlige liv. 

Anonymkode: 4dc8f...331

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rogadame skrev (1 time siden):

Hvorfor blander du sammen at jeg leser kroppspråk  og at jeg er har innsikt/ overblikk på ting.

Du vet ingenting  om min  ytre personlighet så ingen grunn å be meg være " forsiktig".

Jeg går ikke rundt å raljerer og  kaller meg en synsk person på arbeidsplassen min 😂 da er man  passe tett i topplokket og er det motsatte  av menneskekjenner.Jeg holder det for meg selv.

Når folk er på vei å ta halvdumme valg i livet så gidder jeg ikke å blande meg inn. Gjerne er det  samme typene som går på samme smell hver gang.  Og  I en diskusjon  der jeg VET jeg har rett er tale sølv men taushet er gull ;)

Hva er halv dumme valg? Har du noen eksempler? 

Anonymkode: 1f20d...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 19.02):

Jeg er for mye i mitt eget hode. Det gjør at jeg stenger folk ute. Deler ikke tanker, følelser eller meninger. Sliter med nære relasjoner. Jeg har en evne til å ha et helt blankt ansikt, til tross for at jeg har en gedigen krig inni meg selv.

Dette er et stort problem i terapi. For jeg kutter setningene og utelater mye info slik at psykologen må gjette store deler av samtalen. Jeg sliter også med å prate om meg selv og mitt indre. Andre tema som ikke handler om meg og mitt (også meninger) er jeg helt normal og prater som normalt.

 

Når jeg blir redd, så blir jeg sint. Trigges angsten hvor jeg blir veldig redd og stresset, da blir jeg eksplosivt sint. Det er kun i slike situasjoner hvor jeg mister all kontroll.

Anonymkode: 3e8b8...023

Dette var gjenkjennbart. Avsluttet terapi tidlig da jeg ikke orket å dypdykke i det.  Har klart å få en viss kontroll på eksplosjonene med alderen. Utad virker jeg normalt fungerende og diplomatisk, med høystatus jobb men er et togkræsj .

Anonymkode: 4ae16...e30

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 19.22):

Sliter mye med å se min verdi som menneske. Jeg er trygg på meg selv og den jeg er som person -jeg har god selvtillit- , men jeg tror fortsatt at jeg er mindre verdt enn alle andre rundt meg. Dette gjør at jeg er ekstremt redd for å spørre om hjelp, dele mine dypeste meninger og verdier, eller gjøre meg selv sårbar på noen som helst måte. Så fort jeg havner i en slik sårbar situasjon føler jeg på en intens frykt for at de rundt meg er enig med stemmen i hodet og bekrefter at jeg er mindre verdt. Jeg oppfører meg som en klynkende hund med halen langt mellom beina. Jeg pleier å diskret føye inn falske, upopulære meninger i samtaler med folk jeg ikke kjenner for å se hvordan de reagerer. Om de reagerer positivt eller negativt gir meg informasjon om hvordan de tolerer de ulike meningene. Dette gjør jeg noen få ganger for å male et bilde av hvor grensa deres går. Da kan jeg begynne å være ærlig og snakke om de tingene som motparten reagerte positivt til. Min største frykt er at de nærmeste menneskene jeg har rundt meg skal kjenne til mine innerste meninger og verdier og tråkke på dem, og fortelle meg at jeg ikke er verdt noe. Om mine dypeste følelser og tanker blir latterliggjort og gjort verdiløse, har jeg i det hele tatt noen verdi som menneske da?

Anonymkode: 14776...377

Svar på siste setning er definitivt et rungende JA, det er du. Det er ikke andre som definerer din verdi. Verden er full av tullinger. 

Anonymkode: 4ae16...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dårlig på å "lese" andre mennesker, og kan derfor lett si noe feil, oppføre meg feil etc. Jeg må kjenne folk veldig godt for å skjønne om noe er galt utfra oppførsel, og selv da må vedkommende oppføre seg veldig annerledes enn vanlig. 

Selv om jeg sliter med å "lese" andre, er det nok ingen som sliter med å "lese" meg. Jeg er dårlig på å skjule f.eks. når jeg er misfornøyd med noe.

Begynner noen ganger å le når jeg egentlig er sint eller trist. Kan også begynne å grine når jeg er glad. Virker som om kroppslige reaksjoner og følelser ikke er så godt bundet sammen :P 

Henger meg opp i detaljer på en måte som kan irritere folk rundt meg. 

Synes det ofte er vanskelig å stole på egne følelser fordi de ofte er annerledes enn folk rundt meg sine. Kan reagere sterkt på ting andre synes ikke betyr noe, og motsatt.

Liker å gjøre noe hele tida og har vanskelig for å slappe av.

Anonymkode: 7313d...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er halv dumme valg? Har du noen eksempler? 

Anonymkode: 1f20d...66b

Utdannelse

Venner

Kjærester og exer 

Feks ei venninne  som faller for feil fyrer forteller om" han nye ". Screenshot fra tinder  og referater  fra daten  sier dette ender likt som han forrige. Ergo- denne personen  lærer aldri og da jatter  jeg bare med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen dårlig egenskap, er helt perfekt 😀

Anonymkode: 92468...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er utålmodig og så klarer jeg ikke skjøre og svake mennesker, sånne som definerer seg selv som sensitive og ikke takler helt vanlige liv. 

Anonymkode: 4dc8f...331

Som en skjør og svak selv, som ikke takler helt vanlig liv, har jeg ingen vanskeligheter med å forstå dette. 

Selv sliter jeg med mennesker som er mye og voldsomme, som ikke klarer å slappe av og ta det med ro. De tapper meg raskt for all energi. 

Jeg er ubesluttsom.

Jeg er uselvstendig.

Jeg bekymrer meg altfor mye. 

Jeg gjør meg selv usynlig. 

K30

Anonymkode: 20ad5...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ofte for sent, jeg overtenker mye, avbryter ofte, er organisert og kaotisk, sliter med å komme igang med ting og er dårlig til å holde fokus, er litt i overkant konfliktsky og blir fort irritert.

Har mange positive egenskaper som veier opp da, men jobber med megselv hver dag 😂

Anonymkode: 9242c...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastløs. Utålmodig. Sjefete.

Anonymkode: 9747d...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Har ingen dårlig egenskap, er helt perfekt 😀

Anonymkode: 92468...c91

Lite selvinnsikt kanskje...

Anonymkode: 9747d...e63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb: people pleaser, sjekker ikke ofte nok at det jeg har gjort er rett før jeg leverer det fra meg

Privat: babler 

Anonymkode: 56a94...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen.

Anonymkode: c44ea...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spruter alt for mye, høyt spermantall

Anonymkode: 045bf...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har (hatt) en tendens til å føle misunnelse.  Er såpass stille/innadvendt at det kan bli plagsomt i enkelte situasjoner.  Takler ikke kritikk spesielt godt og har en tendens til å krisemaksimere.

Misunnelsen har jeg i stor grad klart å jobbe av meg med årene.

Anonymkode: cec00...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 19.14):

+ Er utålmodig.

+ Kan være litt for direkte.

+ Høyt temperament og snarsint, men sjeldent langsur. Min mann beskriver det som bensin på bål. 

+ Ikke god på å skjule når jeg er misfornøyd. Jeg er en åpen bok. 

+ Liker ikke spontanitet. 

+ Sjenert ovenfor nye mennesker. Føler meg sosialt klønete i møte med mennesker jeg ikke kjenner. 

+ Ekstremt dårlig å huske navn og mennesker jeg har møtt tidligere. 

Anonymkode: 56199...8a1

er du meg? 🥹❤️

Anonymkode: e2ef0...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwissersk, selvgod og tar litt for mye plass til tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...