Gå til innhold

Hva er dine dårlige egenskaper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hva mener du er/var dine dårlige egenskaper?  Har du klart å endre på det?  

Anonymkode: cb31e...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan være vag og utydelig. Men pga mye sykdom er det ofte vanskelig å ta en del konkrete avgjørelser/legge planer. Og så kan jeg til tider ta på en falsk maske, men samtidig koker det innvendig. Det er dårlig at jeg ikke klarer å uttrykke sinne, men heller utvikler sinne mot en del mennesker😖

Sliter med å høre hva folk sier; tenker ofte på andre ting. Kan scrolle på fb i en tlfsamtale pga kjedsomhet😨Og masse annet. Men har såpass selvinnsikt at jeg fint kan be om unnskyldning når jeg tabber meg ut🤗

Anonymkode: b2c54...256

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok altfor følsom. Kan også fort begynne å overtenke og krisemaksimere 😬 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for redd. Prokastinerer og drømmer meg bort så mye at det går utover livet. For sensitiv. Skamfull. Unnvikende. Underholder meg selv med sukker, prøver å slutte idag. 

Anonymkode: e5145...b51

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (Akkurat nå):

Jeg er nok altfor følsom. Kan også fort begynne å overtenke og krisemaksimere 😬 

Jeg også🫣Har fornyet passet, tatt ut 30 000 i cash, og skal skaffe en cyanid-pille. Jævlig slitsomt🙂↔️

Anonymkode: b2c54...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir veldig fort utålmodig og irritert. Utsetter veldig lett ting og kaster bort livet.  Jeg kan være ganske krass hvis jeg føler meg overkjørt eller hvis jeg føler et snev av at en person prøver å belære meg:p 

Anonymkode: cb31e...3dd

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har null problemer med å se mennesker rett inn i øynene og lyve ned den største selvfølgelighet og overbevisning. Helt tåpelig god på det dessverre.  

Anonymkode: cbf32...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid forsinket. Utålmodig. 

Anonymkode: b2c6b...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy sensitiv

Anonymkode: a6d98...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke la ting ligge. Hvis jeg diskuterer noe og den andre beviselig tar feil, klarer jeg ikke la vær å pirke helt til de har forstått at de faktisk har feil. Hadde sikkert hatt et lavere stressnivå i livet om jeg bare kunne latt folk se ut som idioter innimellom, istedenfor å ta hver kamp.

Anonymkode: 813ac...e4d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Alltid forsinket. Utålmodig. 

Anonymkode: b2c6b...b8a

Hvis du er utålmodig, hvordan kan du da alltid være forsinket? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sta som bare juling. Har jeg bestemt meg for en mening så rikker jeg meg ikke fra den. 

Hissig til tusen, i hvertfall når andre pålegger meg meninger jeg ikke har.

Veldig god til å lyve til folk hvis jeg bestemmer meg for det. 

Langsint, har du behandlet meg urettferdig så kommer du aldri inn i varmen hos meg igjen. Da står jeg å ser på hvis noe skjer med deg for å si det slik. Jeg redder deg ikke ut av noen situasjoner.

 

 

Anonymkode: b2525...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Klarer ikke la ting ligge. Hvis jeg diskuterer noe og den andre beviselig tar feil, klarer jeg ikke la vær å pirke helt til de har forstått at de faktisk har feil. Hadde sikkert hatt et lavere stressnivå i livet om jeg bare kunne latt folk se ut som idioter innimellom, istedenfor å ta hver kamp.

Anonymkode: 813ac...e4d

Samme her. Tar ALLE kamper istedet for å bare klappe igjen. Skjønner ikke hvordan noen klarer å bare la vær å si noe hvis en person sier noe feil. 

Anonymkode: cb31e...3dd

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prater mye og mener mye. Alt for mye. Jeg forsøker å lære meg og holde kjeften og tenke at mine meninger ikke alltid er så interessante for andre som for meg selv. Alt for engasjert. 

 

Anonymkode: 215d2...b54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekterer egentlig ikke andre sine meninger som jeg synes er helt bak mål, klarer ikke å skjule min forakt godt nok.

Anonymkode: 7ca66...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så redd for konflikter, og blir så redd for hva andre eventuelt skal tenke og at jeg skal bli misforstått at jeg får behov for å snakke med alle rundt om min side av saken. På den måten kan lite forbigås i stillhet, selv om jeg i mange av disse tilfellene ikke ville blitt hengt ut av den andre. Veldig dårlig på å falle til ro med at andre kanskje har hørt eller tror noe som ikke stemmer. Får panikkfølelse av det. 

 

Anonymkode: abbc8...543

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her. Tar ALLE kamper istedet for å bare klappe igjen. Skjønner ikke hvordan noen klarer å bare la vær å si noe hvis en person sier noe feil. 

Anonymkode: cb31e...3dd

Skjønner det heller ikke! 😭

Anonymkode: 813ac...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VetAlt skrev (19 timer siden):

Hvis du er utålmodig, hvordan kan du da alltid være forsinket? 😂

Det er absolutt mulig. Å komme for sent er for meg et resultat av dårlig tidsstyring eller manglende organiseringsevne, mens utålmodighet er et karaktertrekk som gjør at jeg blir rastløs eller irritert når ting ikke går så fort som jeg ønsker. Disse to egenskapene er ikke nødvendigvis motstridende. 

Anonymkode: b2c6b...b8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ekstremt lite tålmodighet med trege og dumme mennesker. 

Jeg har evnen til å være veldig manipulerende. Det ønsker jeg på ingen måte å være, så det er jeg veldig bevisst på å ikke være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er konfliktsky, så krangler sjeldent med noen, men jeg er fryktelig langsint🙄 Glemmer ikke, noensinne. 

Men selv om jeg er konfliktsky og helst unngår bråk, så kan jeg bli sint, og da blir jeg fryktelig sint, barnslig og usaklig🙄 Er sjeldent det skjer, men blir jeg tirret lenge nok...

Lyver så det renner av meg når jeg tror jeg må gjøre noe jeg ikke vil. 

Kan også være veldig utålmodig. Har jeg bestemt meg for noe bør det skje fort som fy.

Anonymkode: 42565...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...