Gå til innhold

Hvem er det denne fyren "harselerer" med egentlig? (Dagbladet artikkel)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En nederlandsk kvinnelig influenser har begynt å selge truser, brukte, til menn på nettet. Hun heter Famke Louise.

Dette med brukte-truser-salg er det mange som kritiserer henne for, står det i denne artikkelen i Dagbladet. Men så skriver de noe rart. En annen nederlandsk influenser/kjendis, en mann ved navn Koen Pietere van Dijk, skal visstnok ha "harselert" med Famke Louise pga hennes trusesalg. Men det han egentlig gjør, slik jeg oppfatter det, er ikke å harselere med hennes salg av truser, men heller kan det oppfattes som han faktisk rakker ned på alle de mennene som faktisk er kundene og som KJØPER disse brukte trusene!?

Det er jo ikke Louise som er den som er "ekkel" her, det er vel heller alle mannfolka som sitter med nesene begravd i brukte truser de har betalt tusenvis av kroner for fra en fremmed kvinne på nett? Altså, hvem er sprøest her? Og eklest, om vi nå skal bruke ordet fra artikkelen? Mennene som kjøper, eller de som selger?

Hva mener dere? Hvem er det han harslerer med her:

"- Det er så bisarrt, sa han om trusesalget, før han fortsatte å harselere med Louise:

- Hvis noen vil kjøpe mine brukte underbukser, så er det bare å slide inn i DM-en min. 500 euro for brukte truser? Hvis noen hører på og trenger dette, så sender jeg det til deg i kveld, sa han."

Anonymkode: e2099...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med tolkningen din. At Koen Pietere van Dijk "langer ut" mot denne jenta rimer ikke med innholdet i uttalelsen hans. Dette skyldes ganske sikkert dårlige journalister som ønsker å skape storm i et vannglass og vinkler det på den mest potente måten for å få klikk. Latterlig.

For øvrig er alt ved denne ikke-saken latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...