AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #121 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme har jeg tenkt. Som jeg sa til mannen min at her skurrer det noe. Det ene er at de aller fleste pynter litt på sannheten om seg selv. Han her gjør jo nermest det motsatte. Har ikke sett mer enn to episoder. Men gudene vet, noen er vel blitt så opptatt av å være så åpen som mulig at de gir det ekstra giret. Og rart å spille seg selv Har ikke sett intervjuet. Men rart det lille jeg har fått med meg. I tillegg tenker jeg en stalker intervjuer en stalker. Er det grunnen til at hun absolutt ville intervjues av han? Aner ikke men noe sier meg at dette optrinnet er en form for et kunst prosjekt. Iallefall diskusjoner er i full gang. Og det er jo bra Anonymkode: 8001a...579 Det er jo i episode 3-4 det virkelig "tar av ", hvis man kan si det slik. Ts Anonymkode: b7ba8...ef2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #122 Del Skrevet 14. mai 2024 Violetta skrev (9 timer siden): Jeg fulgte deg helt til du skriver at du ikke har sett mer enn to episoder. Hvordan kan du uttale deg om noe du ikke vet noe om? Skjønner jo hvor det bærer hen. Dessuten så skrives det jo om hvor det bærer hen. Har sett foresten 3 episoder så jeg i går. Litt usikker på om jeg kommer til å se resten. Uansett står inne for det jeg skrev. Jeg syntes dette var rart før jeg leste at han spiller seg selv Anonymkode: 8001a...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #123 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo i episode 3-4 det virkelig "tar av ", hvis man kan si det slik. Ts Anonymkode: b7ba8...ef2 Jeg har sett tre. Jeg trodde det var to. Anonymkode: 8001a...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 14. mai 2024 #124 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner jo hvor det bærer hen. Dessuten så skrives det jo om hvor det bærer hen. Har sett foresten 3 episoder så jeg i går. Litt usikker på om jeg kommer til å se resten. Uansett står inne for det jeg skrev. Jeg syntes dette var rart før jeg leste at han spiller seg selv Anonymkode: 8001a...579 Du kan umulig vite hvor den historien bærer før du har sett flere enn to episoder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #125 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har sett tre. Jeg trodde det var to. Anonymkode: 8001a...579 Har sett hele serien på Netflix og det var vel 6-8 episoder Ts Anonymkode: b7ba8...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #126 Del Skrevet 19. mai 2024 On 5/13/2024 at 8:38 PM, AnonymBruker said: Jeg tror hele opplegget er et sosialt eksperiment. Snart kommer noen ut og forteller at dette ikke er sant, men laget kun for å vise hvor ille nettet har blitt. Og jeg tror alle som har uttalt seg er med, Fiona/Martha også. Anonymkode: 5188e...4c3 Det tror ikke jeg. Om du tenker nettet som i SoMe, så var det ikke så mye snakk om det her. Det meste av ditten gikk via mail, Facebook og personlig oppmøte. Ingen Instagram, snap eller tiktok. For min del måtte jeg google hun som spilte Martha, for jeg synes hun var så creepy i serien. Jeg måtte se den "normale" henne....hun spilte jæklig bra! Anonymkode: 86b4f...f1a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #127 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det tror ikke jeg. Om du tenker nettet som i SoMe, så var det ikke så mye snakk om det her. Det meste av ditten gikk via mail, Facebook og personlig oppmøte. Ingen Instagram, snap eller tiktok. For min del måtte jeg google hun som spilte Martha, for jeg synes hun var så creepy i serien. Jeg måtte se den "normale" henne....hun spilte jæklig bra! Anonymkode: 86b4f...f1a Det har vært mye fokus på serien i SoMe. Anonymkode: 5188e...4c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #128 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det har vært mye fokus på serien i SoMe. Anonymkode: 5188e...4c3 Det var ikke snakk om sosiale medier i seiren Anonymkode: b7ba8...ef2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #129 Del Skrevet 20. mai 2024 Bra serie, men jeg syns den ligger i en gråsone, sånn moralsk sett. Det var ganske lett for seerne å identifisere henne på SoMe. Når der er sagt så har hun selv valgt å la seg intervjue av Piers Morgan, og har vært veldig fremtredende ellers. Det var forøvrig ila de siste 2 episodene man virkelig skjønte serien og budskapet, så jeg syns ikke dere som bare har sett 2-3 episoder kan uttale dere om noe utover det dere har sett. Anonymkode: 897ba...eec 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #130 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det var ikke snakk om sosiale medier i seiren Anonymkode: b7ba8...ef2 Nei. Jeg snakker om at jeg tror hele serien er et eksperiment. Hva snakker du om? Anonymkode: 5188e...4c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #131 Del Skrevet 20. mai 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Jeg snakker om at jeg tror hele serien er et eksperiment. Hva snakker du om? Anonymkode: 5188e...4c3 Hvordan kan noe som er opplevd i virkeligheten av skuespiller/manusforfatter Richard Gadd, bli til et eksperiment? Anonymkode: 86b4f...f1a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #132 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 13.47): Hvorfor heter det Baby Reindeer? Det høres jo ikke ut som om det har den fjerneste tilknytning til noe som har med reinsdyrkalver å gjøre 😛 Anonymkode: d38f8...027 Fordi stalkeren til Richard Gadd visstnok kalte han baby reindeer, fordi hun syns han så ut som en. Anonymkode: 2cb6c...710 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #133 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 15.28): Økonomi påvirker absolutt. Og for Martha var det nok en konsekvens av store psykiske vansker. Den ekte Martha var faktisk advokat i ung alder. Han fyren derimot velger denne livsstilen. Mange 'starving artist' har middelklasse-foreldre som sikkerhetsnett. Han lider ingen faktisk nød. Anonymkode: 20462...9aa Rollekarakteren Martha hadde jo også fullført jusstudier. Anonymkode: c45bd...bfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #134 Del Skrevet 7. juni 2024 Jeg vet om en mann i Fredrikstad som er en stalker. Han er mye verre enn det som skjer i serien. Og jeg er mann. Anonymkode: 1b21b...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. juni 2024 #135 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 18.29): Jeg vet om en mann i Fredrikstad som er en stalker. Han er mye verre enn det som skjer i serien. Og jeg er mann. Anonymkode: 1b21b...e35 Hva gjør han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 30. september 2024 #136 Del Skrevet 30. september 2024 Nå har dama som fremstiles som sralker i serien fåt saken sinn tatt opp i domstolen. Synes serien var på kanten moralsk uanset, men om det hun beskyldes for ikke er sant en gang så er det jo helt krise! https://www.nrk.no/nyheter/netflix-trobbel-havner-i-retten-1.17064021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #137 Del Skrevet 30. september 2024 Pippi Lotta skrev (1 time siden): Nå har dama som fremstiles som sralker i serien fåt saken sinn tatt opp i domstolen. Synes serien var på kanten moralsk uanset, men om det hun beskyldes for ikke er sant en gang så er det jo helt krise! https://www.nrk.no/nyheter/netflix-trobbel-havner-i-retten-1.17064021 Hun har jo ikke blitt beskyldt for noe som helst. Det er hun som selv har valgt å gå ut i media og identifisere seg selv. Anonymkode: 10aef...2e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #138 Del Skrevet 30. september 2024 Det er en TV-serie, og ingenting karakterer gjør i den serien er å "beskylde" henne for noe. Hvis det er dét som er argumentet hennes så kommer hun ingen vei. Anonymkode: ac25e...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 30. september 2024 #139 Del Skrevet 30. september 2024 Älskar den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 30. september 2024 #140 Del Skrevet 30. september 2024 (endret) . Endret 23. oktober 2024 av Doris Becker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå