visp Skrevet 17. april #21 Del Skrevet 17. april Syns den var overraskende bra! Så annerledes og fascinerende. Jeg kjente meg igjen i mange av de psykologiske aspektene, så dere som reagerer så veldig på oppførselen hans... livet er jo ikke svart/hvitt. Jeg syns de skildret det godt. 14 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #22 Del Skrevet 18. april On 4/17/2024 at 9:39 AM, AnonymBruker said: Dette var en utrolig bra serie som viser meget godt hva et traumebånd/stockholm syndrom er og hvor grusomt vanskelig det er å bryte dette. For normale personer ville ALDRI tolerert dette og sagt ifra, men er du ødelagt av psykisk vold og lav selvfølelse så føles slik misshandling nesten helt normalt ut, det blir det nye normale i den personens liv og man ser ikke hvor galt det er før du står igjen som en skygge av deg selv😢 Jeg synes serien var kjempebra👍 Anonymkode: 66f7a...105 Det er mørkt, men jeg liker å se hvordan slike ting kan utfolde seg og få folk til å oppføre seg. Jeg bor i Edinburgh, så selv om jeg vet at episoden er mørk, så treffer den skikkelig. Anonymkode: a56a9...84e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #23 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er mørkt, men jeg liker å se hvordan slike ting kan utfolde seg og få folk til å oppføre seg. Jeg bor i Edinburgh, så selv om jeg vet at episoden er mørk, så treffer den skikkelig. Anonymkode: a56a9...84e Er den filmet i Edinburgh? Trodde det var i London Ts Anonymkode: b7ba8...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #24 Del Skrevet 19. april 14 hours ago, AnonymBruker said: Er den filmet i Edinburgh? Trodde det var i London Ts Anonymkode: b7ba8...ef2 Delen der han er på Fringe i episode 4 er filmet i Edinburgh. Mente at jeg kjenner igjen stemningen under Fringe. Anonymkode: a56a9...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #25 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Delen der han er på Fringe i episode 4 er filmet i Edinburgh. Mente at jeg kjenner igjen stemningen under Fringe. Anonymkode: a56a9...84e Hva er Fringe? Det husker jeg ikke Ts Anonymkode: b7ba8...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #26 Del Skrevet 20. april Just now, AnonymBruker said: Hva er Fringe? Det husker jeg ikke Ts Anonymkode: b7ba8...ef2 I serien referes det til en komifestival. Sånn ellers er det jo ofte noe sært, ikke-mainstream. Anonymkode: b0269...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #27 Del Skrevet 21. april Jeg syns serien er helt genial. Selv om jeg aldri har opplevd det samme er det mange deler jeg kjenner meg igjen i som jeg tror kan være gjenkjennbare for mange - vanskelig med intimitet med noen man er glad i hvis man har vært misbrukt tidligere - ekser eller noen som er interessert som utnytter hvis man er empatisk (opplevd dette mange ganger! følte det var så velkjent da han syntes synd på Martha på busstoppet og følte han måtte ta seg av henne selv om hun var en gal stalker) - at man er hyggelig i et serviceyrke og det blir misforstått. Det har også skjedd meg, har opplevd å måtte bytte jobb på grunn av det. Serien illustrerer veldig godt hvor vanskelig det kan være å komme seg ut av sånne ting, og hvor lett det er å havne i noe sånt. Noe av det er jo helt fjernt, at han drar til henne etterhvert og sånt, men det viser vel bare hvor ekstremt fucka man kan bli av å bli mishandla. Anonymkode: f881b...16d 20 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #28 Del Skrevet 22. april On 4/20/2024 at 8:20 PM, AnonymBruker said: I serien referes det til en komifestival. Sånn ellers er det jo ofte noe sært, ikke-mainstream. Anonymkode: b0269...482 Edinburgh Fringe Festival er verdens største performancefestival. Det var dit han dro i episode 4, og serien er basert på et show han hadde der i 2019 som ble svært populært. Anonymkode: a56a9...84e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #29 Del Skrevet 23. april Veldig fascinert av hvor utrolig utleverende hovedpersonen er om sitt liv. Jeg har ikke sett serien ferdig, men episode 4 kommer jeg til å huske lenge. Anonymkode: 5188e...4c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #30 Del Skrevet 23. april 1 hour ago, AnonymBruker said: Veldig fascinert av hvor utrolig utleverende hovedpersonen er om sitt liv. Jeg har ikke sett serien ferdig, men episode 4 kommer jeg til å huske lenge. Anonymkode: 5188e...4c3 Vent til det kommer en stand up-scene. Den måtte jeg rett og slett spole litt. Det ble for..mye. Ellers synes jeg serien var kjempegod. Det viser at livet ikke bare er svart/hvitt. Forfriskende med mangefaseterte mennesker på tv Anonymkode: 20462...9aa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 23. april #31 Del Skrevet 23. april Veldig bra med en ekte serie om mental helse og menn. De opplever mye dritt de også. 11 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 23. april #32 Del Skrevet 23. april En veldig bra serie. Men denne såkalte "standup'en" var en ren lidelse å se på. Noe så bånn i bøtta har jeg aldri sett makan til. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #33 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 10.59): Ja, jeg har sett og jeg ble sykt provosert over at det går an å være så selvutslettende og tafatt. Hvorfor blir man sånn? Og at han lot han mannen ta han i rumpa og gi han drugs, erre mulig?? Virket jo også som han hovedrollefyren fikk et slags Stockholm syndrom med stalkeren også. Hadde ikke skjedd her for å si det sånn. Han må jo ha hatt noen issues han fyren. Anonymkode: 3a8b9...215 Du har tydeligvis ikke blitt misbrukt, for å si det sånn. Å tro man sjøl er immun mot noe man egentlig ikke aner hva går ut på, men har sett på film er ganske privilegert tankegang. 😂 Og dere vet at det er skuespillere, eller? 😅 Anonymkode: 28a22...2c1 10 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #34 Del Skrevet 23. april Utrolig god, ekte og opplysende serie. Ja til mer fokus på menns psykiske helse og overgrepsofre. Anonymkode: 39359...2f5 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #35 Del Skrevet 26. april On 4/16/2024 at 6:50 PM, AnonymBruker said: Voldtektsscenen er ikke så ille som det høres ut som, uten at jeg skal komme med en spoiler. Du fint kan se den Ts Anonymkode: b7ba8...ef2 Dette kan ikke du vite om et annet menneske. Jeg synes det var helt grusomt å se. Skjerp deg. Du fremstår i hele tråden til å ikke evne å inneha andres perspektiv. Anonymkode: a7f95...55e 28 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 26. april #36 Del Skrevet 26. april Jeg elsket serien. Det jeg likte ved den var kompleksiteten av de ulike personene. Serien forteller om destruktive tanker og adferd. Og at verden ikke er helter og skurker, men komplekse mennesker - uten at det er en unnskyldning, men av og til en forklaring. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #37 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette kan ikke du vite om et annet menneske. Jeg synes det var helt grusomt å se. Skjerp deg. Du fremstår i hele tråden til å ikke evne å inneha andres perspektiv. Anonymkode: a7f95...55e Det jeg mente var at man ikke så alt som ble gjort, selv om det selvfølgelig var veldig ille. Hva mener du med at jeg ikke innehar å ha andres perspektiv gjennom tråden? Jeg tenkte på serien generelt, ikke kun på voldtektsscenen. Ts Anonymkode: b7ba8...ef2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #38 Del Skrevet 27. april Fascinerende serie som gjorde sterkt inntrykk. Hadde akkurat begynt å få den ut av hodet da Marthas identitet ble kjent. Nå som man kan følge fortsettelsen live på hennes fb blir det nok enda lenger før den blir glemt. Anonymkode: 46880...8ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #39 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fascinerende serie som gjorde sterkt inntrykk. Hadde akkurat begynt å få den ut av hodet da Marthas identitet ble kjent. Nå som man kan følge fortsettelsen live på hennes fb blir det nok enda lenger før den blir glemt. Anonymkode: 46880...8ab Hvem er hun? Anonymkode: ea3f3...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #40 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fascinerende serie som gjorde sterkt inntrykk. Hadde akkurat begynt å få den ut av hodet da Marthas identitet ble kjent. Nå som man kan følge fortsettelsen live på hennes fb blir det nok enda lenger før den blir glemt. Anonymkode: 46880...8ab Hva mener du? Er det en ekte person eller? Anonymkode: 373c4...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå