Gjest Luksusbia Skrevet 6. mai #21 Del Skrevet 6. mai Anglofil skrev (9 minutter siden): Hei Da er det fint om du sender meg en pm med din søknad. Anglofil (teamleder) Er litt usikker på hvordan jeg får sendt deg en pm? Og hva vil du jeg skal ta med i en søknad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. mai Forfatter #22 Del Skrevet 6. mai Luksusbia skrev (7 minutter siden): Er litt usikker på hvordan jeg får sendt deg en pm? Og hva vil du jeg skal ta med i en søknad? Hei I førsteinnlegget står det beskrevet hvordan du sender søknad og kontakter meg. Du kan også sende epost, om det er enklere. Du sender pm ved å trykke på "meldinger" (konvolutten øverst på siden), og deretter "lag ny". Da sender du meg en personlig melding (pm). Vennlig hilsen, Anglofil (teamleder 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 27. mai #23 Del Skrevet 27. mai Fru Uperfekt skrev (På 16.4.2024 den 11.59): Hvorfor må en ta det privat? Hvorfor ikke i ett åpent forum? Virker suspekt om dere ikke kan stå for det dere gjør. Er ikke akkurat som om kritikken jeg kommer med er ny, er en meget gammel og velkjent problemstilling. Er litt enig med deg. Sendte en søknad men fikk aldri svar. Men siden det er ubetalt er det kanskje vanskelig å vite hva som er lovlig å skrive/ mene og ikke. Jeg fikk advarsel pga at moderator ikke forsto humoren/ ironien min. Men synes det er mye bra diskusjoner her på kvinneguiden også👍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. mai Forfatter #24 Del Skrevet 27. mai Luksusbia skrev (3 minutter siden): Er litt enig med deg. Sendte en søknad men fikk aldri svar. Men siden det er ubetalt er det kanskje vanskelig å vite hva som er lovlig å skrive/ mene og ikke. Jeg fikk advarsel pga at moderator ikke forsto humoren/ ironien min. Men synes det er mye bra diskusjoner her på kvinneguiden også👍❤️ Hei Beklager at du ikke har fått svar. Jeg ser at din epost havnet i spamfilteret, og jeg så den derfor ikke før nå. Sender deg et svar ila dagen. Anglofil (teamleder) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 27. mai #25 Del Skrevet 27. mai Anglofil skrev (2 timer siden): Hei Beklager at du ikke har fått svar. Jeg ser at din epost havnet i spamfilteret, og jeg så den derfor ikke før nå. Sender deg et svar ila dagen. Anglofil (teamleder) Det går fint🙏❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h.h Skrevet 26. juni #26 Del Skrevet 26. juni Kanskje det hadde vært en god ide, jeg er mer på reell erotikk og mindre på skryt. Dvs mange menn her som etter mitt hode er på litt feil spor og får kvinner til å skygge forumet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foxybaby Skrevet 3. juli #27 Del Skrevet 3. juli Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aster74 Skrevet 4. juli #28 Del Skrevet 4. juli Nei takk. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vero95 Skrevet 10. juli #29 Del Skrevet 10. juli Jeg har mye tid og kunne tenke meg å involvere meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronica<3 Skrevet 21. juli #30 Del Skrevet 21. juli Trenger dere fortsatt flere med på laget? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 23. juli #31 Del Skrevet 23. juli veronica<3 skrev (På 22.7.2024 den 0.31): Trenger dere fortsatt flere med på laget? Vi trenger alltid flere med på laget😊 Er du interessert, så send en PM eller e-post med søknad til @Anglofil. All informasjonen står i hovedinnlegget i denne tråden😊 Matas, mod. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli #32 Del Skrevet 23. juli Skulle ønske at dere informerte om når dere får nye moderatorer, det er greit å få vite hvem man vil forholde seg til fremover på forumet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronica<3 Skrevet 23. juli #33 Del Skrevet 23. juli Matas skrev (5 timer siden): Vi trenger alltid flere med på laget😊 Er du interessert, så send en PM eller e-post med søknad til @Anglofil. All informasjonen står i hovedinnlegget i denne tråden😊 Matas, mod. Har sendt melding 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 24. juli #34 Del Skrevet 24. juli veronica<3 skrev (14 timer siden): Har sendt melding 😊 Så hyggelig! Teamleder @Anglofil er på ferie, men vil se på det/svare når hun er tilbake etter 8. august. Rhodiola, adm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uni_me Skrevet 29. juli #35 Del Skrevet 29. juli Matas skrev (På 15.4.2024 den 11.51): Alle som modererer i forumet følger retningslinjene vi i fellesskap har blitt enig om. Har du flere spørsmål vedr. dette kan det taes på private henvendelser. Matas, mod. Jeg kunne også godt bidratt med å være mod men jeg stusser litt på enkelte deler av regelverket og har lagt merke til hvilke tråder som ofte blir stengt. Det virker som dere kun ønsker de som støtter en viss politisk mening eller tar jeg feil? Selv er jeg ganske så i sentrum. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. august #36 Del Skrevet 1. august Cid skrev (På 23.7.2024 den 18.39): Skulle ønske at dere informerte om når dere får nye moderatorer, det er greit å få vite hvem man vil forholde seg til fremover på forumet. Hei @Cid! Medarbeideroversikten er nå oppdatert til å vise hvilken rolle en medarbeider har i forumet. Nye moderatorer vil vises under ''Moderatorer'', markert med ''I opplæring''. Legger til at vårt ønske i utgangspunktet er at man skal trenge å forholde seg til oss så lite som overhodet mulig. Uni_me skrev (På 29.7.2024 den 9.50): Jeg kunne også godt bidratt med å være mod men jeg stusser litt på enkelte deler av regelverket og har lagt merke til hvilke tråder som ofte blir stengt. Det virker som dere kun ønsker de som støtter en viss politisk mening eller tar jeg feil? Selv er jeg ganske så i sentrum. Dette er spørsmål du gjerne må rette mot teamleder i hennes innboks, enten i PM eller via e-post. Rhodiola, adm. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. august #37 Del Skrevet 1. august Rhodiola skrev (31 minutter siden): Hei @Cid! Medarbeideroversikten er nå oppdatert til å vise hvilken rolle en medarbeider har i forumet. Nye moderatorer vil vises under ''Moderatorer'', markert med ''I opplæring''. Legger til at vårt ønske i utgangspunktet er at man skal trenge å forholde seg til oss så lite som overhodet mulig. Dette er spørsmål du gjerne må rette mot teamleder i hennes innboks, enten i PM eller via e-post. Rhodiola, adm. Takk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uni_me Skrevet 1. august #38 Del Skrevet 1. august Rhodiola skrev (55 minutter siden): Hei @Cid! Medarbeideroversikten er nå oppdatert til å vise hvilken rolle en medarbeider har i forumet. Nye moderatorer vil vises under ''Moderatorer'', markert med ''I opplæring''. Legger til at vårt ønske i utgangspunktet er at man skal trenge å forholde seg til oss så lite som overhodet mulig. Dette er spørsmål du gjerne må rette mot teamleder i hennes innboks, enten i PM eller via e-post. Rhodiola, adm. Flott takk! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. august #39 Del Skrevet 1. august Cid skrev (1 time siden): Takk Bare hyggelig, og takk for tilbakemeldingen! Vi prøver stadig å implementere og utvikle metoder for økt brukervennlighet, og innspill fra dere er noe av det viktigste i arbeidet vårt rettet mot det målet! Uni_me skrev (1 time siden): Flott takk! Bare hyggelig! Krysser fingrene for at du sender en søknad, og ønsker deg lykke til om du bestemmer deg for å gjøre det. Rhodiola, adm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. august #40 Del Skrevet 6. august Kun 16 stykk som holder styr på KG. Wow 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå