Gå til innhold

Hvor ettertraktet er jeg i datingmarkedet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg vurderer å gå fra mannen min. Etter flere år med krangling, psykisk vold og lite kjærlighet er det på tide å tørre å hoppe ut i det ukjente. Jeg er livredd for at jeg ikke skal finne meg noen andre og lurer derfor på hvor lett/vanskelig det vil være for meg å finne meg en bra mann. Jeg er i midten av 30-årene og har tre barn (ikke småbarn). Jeg er veltrent og ser ganske bra ut etter hva jeg får høre. Jeg har en godt betalt jobb og er utadvendt og en livsnyter. Så da lurer jeg på om dette veier opp for alderen min og antall barn. 

Anonymkode: c7d3b...7da

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tipper du er ganske ettertraktet. Men problemet er vel heller at det er få attraktive menn i alderen 35-40 år. 

Jeg regner med at menn med barn ikke er uaktuelt for deg?

Anonymkode: c81f1...f1e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

spiller det noen rolle? Du har det vel bedre alene enn med en drittsekk?

Anonymkode: 6b1ec...36f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tipper du er ganske ettertraktet. Men problemet er vel heller at det er få attraktive menn i alderen 35-40 år. 

Hæ?

Det må vel være øyet som ser?

Personlig synes jeg menn er på topp rundt 40 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror sjansen din er høyest hos menn som selv har barn fra før av. Eventuelt hos menn som ikke vil ha barn selv, men som liker tanken på en bonusfamilie. Alder er sjelden et problem, men det er ikke alle som vil være reservepappa eller forholde seg til at partner må ha en relasjon til eksen gjennom barna. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Anononyma said:

Hæ?

Det må vel være øyet som ser?

Personlig synes jeg menn er på topp rundt 40 😍

Men de fleste er jo i forhold. Rettelse: Det er få attraktive menn i alderen 35-40 år på datingmarkedet

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette. Å gå fra mannen og å finne seg by er to ulike ting. Du går fra mannen dun fordi det er bedre å være alene enn med ham. Tro meg, du vil ikke bli gammel med en sånn fyr.

Om du treffer noen avhenger av så mangt, men du har gode odds. Spørsmål du bør tenke åå er om du er ferdig med barn, eller åpen for en eller flere til om du treffer EB som ikke har men ønsker egne barn. 

Anonymkode: e34d8...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er dating i det hele tatt fokuset ditt?

Hvis du lever i et psykisk voldelig forhold, så bør fokuset ditt være på å få bedre mental helse, før du i det hele tatt tenker på dating.

Anonymkode: 98f9b...6f1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men de fleste er jo i forhold. Rettelse: Det er få attraktive menn i alderen 35-40 år på datingmarkedet

Da kan vi nok være mer enig 👍🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke se etter en som tenker det veier opp for barn og alder, da kommer du kanskje til å ende opp med en som ikke bryr seg om barna dine og dropper deg med en gang noen yngre kommer. eller hva om du plutserlig ikke trener? Vil du ikek ha noen som kan stå i det med deg, noen du kan stole på, som dere kan stole på? 

Anonymkode: 94677...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ikke uaktuelt med menn med barn. Mer uaktuelt med en mann som ønsker flere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som mann selv på rett over 40 så har det veldig mye med hvordan du vil få det med eksen når den tid kommer. Er det mye styr der blir du automatisk ekstremt lite attraktiv mens har dere kontroll der så kan det bli helt fint.

Men så mange unger er selvsagt ikke bare positivt. Spesielt siden har også gjerne har ett par og da blir det jo en veldig stor familie plutselig.

Anonymkode: 4aebe...8c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Joda, men redd for å ende opp singel resten av livet. Tiktoker og tråder om dagens datingkultur skremmer meg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke se etter en som tenker det veier opp for barn og alder, da kommer du kanskje til å ende opp med en som ikke bryr seg om barna dine og dropper deg med en gang noen yngre kommer. eller hva om du plutserlig ikke trener? Vil du ikek ha noen som kan stå i det med deg, noen du kan stole på, som dere kan stole på? 

Selvsagt. Men førsteinntrykk er jo avgjørende og det er jo veldig uheldig om jeg blir utelukket som et alternativ kun pga antall barn og alder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med å heller lande litt, bli selvstendig og glad i deg selv før du bryr deg om evt verdien på kjøttmarkedet. 

Anonymkode: 80afd...7cc

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har levd i mange år under psykisk vold og det du tenker på er å date? 

Eh.. Er dette nok en tulletråd for å få oppmerksomhet? 

Anonymkode: 1e70f...d1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Er menn over 35 uattraktive og har for lav markedsverdi for jevnaldrende damer?

Anonymkode: e2eec...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har levd i mange år under psykisk vold og det du tenker på er å date? 

Eh.. Er dette nok en tulletråd for å få oppmerksomhet? 

Anonymkode: 1e70f...d1a

Dette er jo ekstremt komplisert og sammensatt og selvsagt er det ikke det som står i hovedfokus. Men nå var det det jeg lurte på.. alt annet jeg tenker og føler er det vel ikke noen vits å skrive. Jeg ønsker å på sikt finne meg en ny, men er redd det blir veldig vanskelig så jeg spurte her for å høre HVOR vanskelig det kan bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Jeg vurderer å gå fra mannen min. Etter flere år med krangling, psykisk vold og lite kjærlighet er det på tide å tørre å hoppe ut i det ukjente. Jeg er livredd for at jeg ikke skal finne meg noen andre og lurer derfor på hvor lett/vanskelig det vil være for meg å finne meg en bra mann. Jeg er i midten av 30-årene og har tre barn (ikke småbarn). Jeg er veltrent og ser ganske bra ut etter hva jeg får høre. Jeg har en godt betalt jobb og er utadvendt og en livsnyter. Så da lurer jeg på om dette veier opp for alderen min og antall barn. 

Med hvor mange barnefedre ? 

Anonymkode: d6cbe...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Er menn over 35 uattraktive og har for lav markedsverdi for jevnaldrende damer?

Anonymkode: e2eec...7e0

Nei, eller det spørs hvem du spørr. Men ikke som en regel nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...