AnonymBruker Skrevet 14. april #21 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor skulle vi ikke like dem? Roger More er min favoritt. Anonymkode: 8123e...00e Kan hende han er litt mannsjåvinistisk. Særlig i de første filmene. Anonymkode: 029de...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #22 Del Skrevet 14. april Nei, kjenner ingen menn som er begeistret for dem heller. Vi foretrekker Indiana Jones, en mye tøffere og smartere helt. Anonymkode: f8a9f...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #23 Del Skrevet 14. april 4 hours ago, AnonymBruker said: Men er det ikke på tide at James Bond blir spilt av en kvinne? Anonymkode: cf12e...610 Neineineineinei. Det er som å banne i kirken. Jeg vil gjerne se en agentfilm med en kvinne i hovedrollen, og det kan godt være i Bond-universet, men James Bond er en mann. En hvit, Britisk mann, og om noen endrer på det er helvete løs. Anonymkode: 08788...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #24 Del Skrevet 14. april Liker kun de med Daniel Craig. Anonymkode: ee48d...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimona Skrevet 15. april #25 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men er det ikke på tide at James Bond blir spilt av en kvinne? Anonymkode: cf12e...610 Det hadde kanskje hvert morsomt med en vri, men tviler på det hadde blitt særlig populært blant fansen. Da Doctor Who (tv-serie) f.eks. plutselig ble dame så gadd ikke jeg lengre å se serien, ble bare for weird ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 15. april #26 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan hende han er litt mannsjåvinistisk. Særlig i de første filmene. Anonymkode: 029de...d50 Barbra har sagt at dette er en viktig del av mytosen, så det kommer ikke til å endre seg nevneverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 15. april #27 Del Skrevet 15. april 15 hours ago, Million said: Jeg har sett noen Bond-filmer, men jeg husker ikke plottet i noen av dem og husker heller ikke om jeg har sett hele filmen de gangene jeg har sett på en, eller gitt opp før slutten. Siden jeg alltid har vært en fan av råkjekke Sean Connery, så sier jeg han var best i rollen. Husker jeg har sett han i Bond-rollen i hvert fall. Pierce Brosnan er også en kjekkas som passet veldig godt i rollen som britiske agenten 007. Det kunne vært meg som skrev det her 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #28 Del Skrevet 15. april Jeg liker filmene med Daniel Craig. Har prøvd å se de eldre filmene, men liker dem ikke. Anonymkode: 752f0...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #29 Del Skrevet 15. april Om james bond hadde blitt Jamie Bond, og lesbisk, tenker jeg at menn hadde gledelig omfavnget det... Anonymkode: ee48d...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jif Skrevet 15. april #30 Del Skrevet 15. april Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #31 Del Skrevet 17. april Ja, jeg liker Bond. Craig er favoritten min. Anonymkode: c8808...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå