AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #1 Del Skrevet 13. april 2024 Noen som har disse? Er de gode? Anonymkode: 814c0...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #2 Del Skrevet 13. april 2024 Ja. Begge er "basic" populære parfymer nesten alle har. Laget for å være gode og likt av de fleste. Foretrekker Paradoxe over Born in Roma. Anonymkode: a298c...7b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. april 2024 #3 Del Skrevet 13. april 2024 Har bare kjent på den første. Jeg liker ikke søte parfymer så ikke noe for meg. Idag er 99% av alle parfymer søte så jeg finner aldri noe jeg liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #4 Del Skrevet 13. april 2024 Ja, de er helt basic. Lukter helt ok, ikke noe spesielt Anonymkode: 82910...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #5 Del Skrevet 13. april 2024 Djungelvrål skrev (2 minutter siden): Har bare kjent på den første. Jeg liker ikke søte parfymer så ikke noe for meg. Idag er 99% av alle parfymer søte så jeg finner aldri noe jeg liker Det stemmer jo overhodet ikke. Om du går på fragrantica kan du velge deg en note du liker og finn åttogførti alternativer. Anonymkode: 885cb...e70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå