AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #1 Del Skrevet 13. april 2024 Mann 45, Jobber innen helse, har blitt forelsket i en kollega i midten av 40-årene, og det er gjensidig kjærlighet. Vi har hatt sex. Ikke allment kjent at vi er et par, så vi kysser og tafser i det skjulte, for å si det slik. Vært kjærester i 1 mnd tid. Kjenner på meg , at dette er den riktige kvinnen i mitt liv, med felles verdier og en entusiasme som jeg aldri har opplevd før-. Det er allikevel noen "skjær i sjøen", som gjør meg usikker...som jeg håper på "gode svar" fra dere her på KG ☺️ Lurer på hva andres erfaring er med tanke på "kollega-kjærlighet" og det å være et par, men allikevel jobbe sammen? Hvilke utfordringer bør vi være obs på, og hvordan gjorde dere evt en "formidling " til kollegaer om at dere var et par? og hvordan var det på jobben i etterkant? Pr nå så er det mye sms osv på jobben, når vi jobber sammen, og finner enhver anledning til å møtes for å kjenne litt ekstra på "strategiske" steder på hverandre😇. Hun er absolutt mye mere "ivrig" til å kysse og ta på hverandre enn hva jeg er komfortabel med, men jeg liker det også....så lenge det går fint uten å bli oppdaget. i tillegg så har vi planlagt å ha sex på jobb, når vi har nattvakt sammen....riski-bussiness, men jeg er med på at vi gjør det, så fremt det blir en "kjappis"....noe hun er inneforstått med. Kan legge til at hun har en kropp som en dame på 25 år, og jeg har ingen intensjoner om å "la vær å ha sex med kollega"...det bare utgår. Vi er begge i midten av 40-årene Anonymkode: fdec5...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #2 Del Skrevet 13. april 2024 Jeg forstår ikke hvorfor du må ta med at hun har kropp som en 25 åring, noe hun uansett ikke har. Er hun midt i 40 årene, er kroppen midt i 40 årene. Syns det blir for dumt å frata alt som måtte være sexy bort fra alderen og over på en yngre en, istede for å bare tenke at 40 kan se anderledes ut enn du forventet. Mistenkte aldri at du ikke var seksuelt tiltrukket henne. Det er helt normalt å være tent på noen i 40 årene. Du er jo også i 40 årene selv. Så lenge dere ikke utsetter noen av pasientene eller kollegaene deres for sex planene, går det vel fint. Anonymkode: a9c6d...ca2 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermann Skrevet 13. april 2024 #3 Del Skrevet 13. april 2024 (endret) Jeg ville spurt om å bli flyttet til annen avdeling et stykke fra den plassen du jobber nå om mulig. Særlig viss dere blir et par. Fordi det blir veldig kleint og stressende om dere blir uvenner. Endret 13. april 2024 av Hermann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #4 Del Skrevet 13. april 2024 Dropp sex på jobb når dere har nattevakt. Det er en grunn til at dere trengs på jobb, og det er så leit om noen dør fordi dere somler med å være på plass. Anonymkode: c5200...786 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #5 Del Skrevet 14. april 2024 Er dere single og hadde vært mine kolleger, hadde jeg blitt glad på deres vegne. Det som ikke er så greit, er å la det gå ut over arbeidet, sånn som det høres ut at det gjør. Mange sms-er, klining, tafsing og til og med sex? Det vil nok skape endel irritasjon, er jo uunngåelig at dette ikke går ut over noen. Det beste hadde vel vært å skape litt fysisk avstand på jobb ved at en av dere bytta avdeling el.l. Anonymkode: 33992...160 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #6 Del Skrevet 15. april 2024 TS her... Ingen planer om at dette skal gå utover noen, da det er flere på jobb, og om sex vil hende, så er det når alt er trygt for evt dette. Legger til at dette er bare noe vi har snakket om, og ikke er noes om vi MÅ gjennomføre...hun er dog mere ivirg på dett enn hva jeg er. Ikke mulig å skifte avdeling. Kyssing og taffsing er det en god del av, og mere vil det bli. Vi holder alt slikt skjlut selvfølgelig, og ingen vet om vår kjærlighet...hitill. Anonymkode: fdec5...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 15. april 2024 #7 Del Skrevet 15. april 2024 Jeg har kollegaer som er blitt kjærester, jobber i samme avdeling, allment kjent, men å sitte i lunsjen, der de må sitte å klå på hverandre syns jeg ikke hører med på en arbeidsplass. Dessuten kan ikke alle kollegaer snakke med de pga den ene kan bli sjalu, så for all del finn hverandre på jobb, men husk at dere er på jobb! Kjæreste 24/7 lykke til, men jeg hadde ikke klart det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #8 Del Skrevet 15. april 2024 Hvorfor kan dere ikke spare intimiteten til dere er hjemme? Er jo bare ekkelt for andre at dere tar det på jobb. Folk går ikke på dass for å ha sex i middagsselskap heller, og det er ubetalt.. Anonymkode: 94ab8...e25 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #9 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): TS her... Ingen planer om at dette skal gå utover noen, da det er flere på jobb, og om sex vil hende, så er det når alt er trygt for evt dette. Legger til at dette er bare noe vi har snakket om, og ikke er noes om vi MÅ gjennomføre...hun er dog mere ivirg på dett enn hva jeg er. Ikke mulig å skifte avdeling. Kyssing og taffsing er det en god del av, og mere vil det bli. Vi holder alt slikt skjlut selvfølgelig, og ingen vet om vår kjærlighet...hitill. Anonymkode: fdec5...c2e Begynner virkelig å lure på om dere er i førtiårene?? Det er fullstendig tåpelig og uakseptabelt å holde på slik mens dere er på jobb. Å gi hverandre en klem er innafor, men å ha sex i arbeidstiden er så useriøst som det kan få blitt. Håper ikke dere er personer som har ansvar for alvorlig syke pasienter. Dere har fritid og kan begrense dette til fritiden. Jeg har selv vært gift med en kollega, men vi hadde da andre ting å gjøre i arbeidstiden enn å klenge etter hverandre. Anonymkode: cde85...bae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #10 Del Skrevet 16. april 2024 Har hatt kjæreste jrg møtte pga rbeodsplassen to ganger og er per i dag kollega med et par som fant hverandre på samme avdeling. Min erfaring er at man blir offer for masse sladder. I utgangspunktet positivt sladder, men også mye negativt. Så om man ikke liker å bli snakket om, så blir det ko litt kleint. Det er nok uansett lurt å holde en lav tone. Folk flest vil ikke ha overkåte turtelduer oppi trynet sitt på jobb. Å ha sex på nattevakt er svært egoistisk. Det er knapt med ressurser på nattevakt fra før og skal dere koble ut av jobb samtidig for å ha dere?! Det er veldig lett å avsløre også. Kanskje ikke nødvendigvis med klare bevis som gjør at dere kan miste jobben, men nok til at ‘alle skjønner hva dere driver med/ drev med. Noe som igjen blir bensin på sladder bålet. Får vel ikke saftigere sladder tema enn dette. Og selv om noen kanskje syns det er morsomt, så vil de fleste ta det negativt. Så mitt beste tips ut i fra egne erfaringer med jobb-kjærester og jobb i helsebransjen. Hold en profesjonell voksen tone på jobb. Ikke bli hovedpunktet for sladdertema. La sladderet begrense seg til hvorvidt dete i det hele tatt er et par, kan være lurt. Og som en annen nevner- Ja det blir kleint på jobb om dere krangler eller det blir slutt. Ei kollega var sammen med en mann som også var far til deres barn. Han begynte å jobbe på samme avdeling som som hun hadde jobbet i 13 år. I løpet av året han begynte å jobbe der ble det et bittert brudd mellom dem. Det endte med at hun ikke holdt ut og måtte si opp jobben som hun var glad i fordi han nektet å slutte.. Det er også lett å fange opp om et par på jobb er uvenner- igjen masse rom for sladder. Som om ikke konflikten kanskje var ille nok fra før. Anonymkode: 82f3d...34e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #11 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): TS her... Ingen planer om at dette skal gå utover noen, da det er flere på jobb, og om sex vil hende, så er det når alt er trygt for evt dette. Legger til at dette er bare noe vi har snakket om, og ikke er noes om vi MÅ gjennomføre...hun er dog mere ivirg på dett enn hva jeg er. Ikke mulig å skifte avdeling. Kyssing og taffsing er det en god del av, og mere vil det bli. Vi holder alt slikt skjlut selvfølgelig, og ingen vet om vår kjærlighet...hitill. Anonymkode: fdec5...c2e Jeg nekter å tro på at dere er to garantert arbeidsledige samtidig på nattevakt. Isåfall er det på tide å effektivisere/nedbemanne så jeg kan betale mindre skatt. Anonymkode: c5200...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #12 Del Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 17.12): Jeg nekter å tro på at dere er to garantert arbeidsledige samtidig på nattevakt. Isåfall er det på tide å effektivisere/nedbemanne så jeg kan betale mindre skatt. Anonymkode: c5200...786 Vi klarte det 😇. vet ikke om du har hørt om en kjappis, tar som regel ikke mere enn ca 2-3 min max når man allerede er kåt som F...! . Du bruker vel som veldig mange menn på KG, sikkert 2 timer på å komme selv, samt å tilfredsstille dama di 😂, og garanterer henne at du har en kuk som en nyfødt baby.... på 50 cm og 3,5 kg tung. 😃 Kan legge til at dette ble gjort mens de andre lå å sov på pauserommet, hvilket vil si at det ikke var noen som "ble utsatt" får våre kåte handlinger. OK...kan forstå at det er umoralsk eller hva F..enkelte vil kalle det...men muligheten var der, vi benyttet oss av den. Og vi er enige om at det frister til gjentagelse, når det er gjennomførbart selvfølgelig. Enkelt og greit, vi møttes som avtalt...kysset litt og klådde, begge bukser ble dratt ned, litt fingring og runking i noen sekunder, før penetrering og knulling, ferdig!, bukser opp, og inn på hvert vårt toalett etterpå. Begge var så fornøyde og sprudlende hele vakta 🤩. Ikke lyst til å utbrodere mere, siden enkelte kåte menn her antageligvis runker til slikt ved å lese om slike historier 🤔. Vedrørende det du nevner med skatt...så er vi såpass underbetalt, at det å ha sex på jobben er bare fint. Det å kunne få "gjort ting på jobben", slik som de som arbeider i det private eller de de som jobber hjemmefra, kan ligge med sin samboer i arbeidstiden....akkurat der ser jeg ikke forskjellen, om det ikke går ut over effektiviteten og kvaliteten på arbeidet. Anonymkode: fdec5...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #13 Del Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 20.59): TS her... Ingen planer om at dette skal gå utover noen, da det er flere på jobb, og om sex vil hende, så er det når alt er trygt for evt dette. Legger til at dette er bare noe vi har snakket om, og ikke er noes om vi MÅ gjennomføre...hun er dog mere ivirg på dett enn hva jeg er. Ikke mulig å skifte avdeling. Kyssing og taffsing er det en god del av, og mere vil det bli. Vi holder alt slikt skjlut selvfølgelig, og ingen vet om vår kjærlighet...hitill. Anonymkode: fdec5...c2e Du puler ikke mens du er på jobb. Dere bør (og skal!) holde dere profesjonelle på jobben! Anonymkode: c73a1...f05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 20. april 2024 #14 Del Skrevet 20. april 2024 Fortell det til sjefen deres, og søk råd om hvordan det best løses. Ikke ha sex eller driv med andre private ting på jobben. Det kan dere gjøre på fritida. Tenk over hvordan dere skal opptre overfor hverandre når det er over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #15 Del Skrevet 21. april 2024 På min arbeidsplass er det flere par, både gifte, samboere og kjærester. De oppfører seg profesjonelt på jobb, og stort sett så er det ingenting vi andre tenker over i hverdagen. De sitter ikke sammen i lunsjen en gang. Jeg har også funnet kjærligheten med en kollega, i samme bedrift, men han jobber på en annen lokasjon. Noen ganger er han på vår lokasjon, men siden vi har valgt å ikke offentliggjøre forholdet så oppfører vi oss stort sett normalt. Noen ganger får vi sneket oss til et kyss eller et klaps på rumpa, men det er ingen krise om vi blir «oppdaget». Vi holder ikke forholdet hemmelig, men vi annonserer det ikke akkurat. Vi skal på fest i sommer, sammen med alle lokasjonene våre. Så da regner jeg med at de fleste får med seg at vi er i et forhold. Anonymkode: 214ac...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #16 Del Skrevet 22. april 2024 On 4/20/2024 at 8:30 PM, AnonymBruker said: Vi klarte det 😇. vet ikke om du har hørt om en kjappis, tar som regel ikke mere enn ca 2-3 min max når man allerede er kåt som F...! . Du bruker vel som veldig mange menn på KG, sikkert 2 timer på å komme selv, samt å tilfredsstille dama di 😂, og garanterer henne at du har en kuk som en nyfødt baby.... på 50 cm og 3,5 kg tung. 😃 Kan legge til at dette ble gjort mens de andre lå å sov på pauserommet, hvilket vil si at det ikke var noen som "ble utsatt" får våre kåte handlinger. OK...kan forstå at det er umoralsk eller hva F..enkelte vil kalle det...men muligheten var der, vi benyttet oss av den. Og vi er enige om at det frister til gjentagelse, når det er gjennomførbart selvfølgelig. Enkelt og greit, vi møttes som avtalt...kysset litt og klådde, begge bukser ble dratt ned, litt fingring og runking i noen sekunder, før penetrering og knulling, ferdig!, bukser opp, og inn på hvert vårt toalett etterpå. Begge var så fornøyde og sprudlende hele vakta 🤩. Ikke lyst til å utbrodere mere, siden enkelte kåte menn her antageligvis runker til slikt ved å lese om slike historier 🤔. Vedrørende det du nevner med skatt...så er vi såpass underbetalt, at det å ha sex på jobben er bare fint. Det å kunne få "gjort ting på jobben", slik som de som arbeider i det private eller de de som jobber hjemmefra, kan ligge med sin samboer i arbeidstiden....akkurat der ser jeg ikke forskjellen, om det ikke går ut over effektiviteten og kvaliteten på arbeidet. Anonymkode: fdec5...c2e Og der kom person karakteristikkene frem ja. Nekter og tro at du er i 40 årene. Fitte kan du få hjemme, når du er på jobb så jobber du. Anonymkode: 221bf...546 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #17 Del Skrevet 22. april 2024 Sjansen er uansett stor for at noen av de andre hønene i det huset har plukket opp signalet som hanen har sendt ut til den ene høna. Pass på så du ikke blir en hakke kylling. Masse høner på ett sted er kun kilde til en ting. Masse konflikter. Anonymkode: 221bf...546 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #18 Del Skrevet 23. april 2024 Runketråd...sorry, dette er bare tull. Anonymkode: 0c9d8...699 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #19 Del Skrevet 23. april 2024 Dette tror jeg ingenting på. Pictures or it didn't happen. Anonymkode: 221bf...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #20 Del Skrevet 23. april 2024 Jeg fant også partneren min på jobb Ganske festlig og spennende de første månedene da man skulle gå litt stille i kulissene Anonymkode: d33a9...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå