Gå til innhold

Lønnsøkning ved utdanning


Forumkonto

Anbefalte innlegg

Jeg studerer. Snart ferdig med første året på master. Studerer fulltid ved siden av jobb. Straks ferdig med første år med gode resultater i emnene. Neste studieår blir det å skrive selve masteroppgaven. Jobber fulltid i tillegg, så studiene gjør jeg stort sett på kveldstid og i helger, eller innimellom møter hvis det er åpning i kalenderen. 
 

Bør jeg bruke det at jeg har studert og gjennomført første år på masteren ved neste lønnsforhandling? Tillitsvalgt tok opp at jeg også kan ta dette utenom ordinær lønnsforhandling der det er en samla pott. 
 

hva er strategisk lurt å gjøre? Bør jeg heller vente med å bruke utdanningen som argument for høyere lønn til etter jeg har levert masteroppgave neste år? Eller kan jeg bruke det som argument i år og neste år? Utdanningen er høyrelevant for det jeg jobber med. 
 

Masterprogrammet gir 120 stp.

Endret av Forumkonto
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forumkonto skrev (6 timer siden):

Jeg studerer. Snart ferdig med første året på master. Studerer fulltid ved siden av jobb. Straks ferdig med første år med gode resultater i emnene. Neste studieår blir det å skrive selve masteroppgaven. Jobber fulltid i tillegg, så studiene gjør jeg stort sett på kveldstid og i helger, eller innimellom møter hvis det er åpning i kalenderen. 
 

Bør jeg bruke det at jeg har studert og gjennomført første år på masteren ved neste lønnsforhandling? Tillitsvalgt tok opp at jeg også kan ta dette utenom ordinær lønnsforhandling der det er en samla pott. 
 

hva er strategisk lurt å gjøre? Bør jeg heller vente med å bruke utdanningen som argument for høyere lønn til etter jeg har levert masteroppgave neste år? Eller kan jeg bruke det som argument i år og neste år? Utdanningen er høyrelevant for det jeg jobber med. 
 

Masterprogrammet gir 120 stp.

Håper du skriver bedre på masteren gitt..

Anonymkode: af6a0...a07

  • Liker 3