Gå til innhold

Kvinne midt i førtiårene som har funnet elsker i tyveårene..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet synes jeg 20-åringer er mer som barn. Nedre grense er 25. Så er man mer sikker på at man ikke utnytter en maktubalanse som alder ofte innebærer.

Jeg som kvinne har stort sett vært med menn 5-10 år yngre enn meg i lange tider. Ikke noe med kropp og sex, men jeg er ung til sinns og liker energien som hører yngre til. Jeg er spontan, laid back, eventyrlysten og ikke dømmende som person. Nå er kjæresten min 43 år, et par år eldre enn meg. Og sexen er en million ganger bedre enn med 20-åringene. Han er trent og har flott brystkasse, magemuskler, deilige skuldre og rygg, og kroppshår. Han kan sakene sine og er trygg i sine handlinger. Han kan ting med tunga si som ungguttene ikke er i nærheten av å skjønne enda.

Konklusjon, dette er en smak sak. Og jeg tenker alder, tallet i seg selv, ikke burde være det som avgjør relasjonen. 

Ps. Da jeg var 35 og kjæresten min 25 var det ingen som brydde seg. Jeg hadde barn.

Anonymkode: c3932...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Synes det er helt greit, kona er 51 år og har en elsker på 24 år som besøker oss/henne 2-3 ganger i mnd. Personlig synes jeg det er svært opphissende og se på at hun blir tilfredsstilt av en ung viril mann, 

Anonymkode: 5e288...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Synes det er helt greit, kona er 51 år og har en elsker på 24 år som besøker oss/henne 2-3 ganger i mnd. Personlig synes jeg det er svært opphissende og se på at hun blir tilfredsstilt av en ung viril mann, 

Anonymkode: 5e288...ca1

Så heldig du er. Skulle ønske min kone på om lag samme alder ville det samme. Var det henne eller du som først foreslo dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...