Gå til innhold

Kvinne midt i førtiårene som har funnet elsker i tyveårene..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 12.08):

Hva synes «folk flest» om dette? Har blitt veldig tiltrukket av han gjennom månedene vi har møttes, men sliter med hva andre måtte tenke..

Jeg hadde lest forskningen fra Peder Kjøs om voksne kvinners synkende markedsverdi, men har etter egen forskning den siste tiden funnet ut at det ikke stemmer for min del ihvertfall..

Anonymkode: 2e128...1b8

Menn og kvinner ligger med menn og kvinner som både er yngre og eldre enn seg selv. Så lenge det er lovlig og med samtykke så er det uproblematisk. 

Angående det med markedsverdi så handler det om verdi som partner, ikke når det kommer til bare det seksuelle. De fleste vet at kvinner er attraktive for sex til de blir relativt gamle, og det morsomme er at det kan virke som om flest unge menn vil ha sex med kvinner i 40-årene enn menn som er i 40-årene selv. Noe som sikkert bare er en fordel, nå er jeg langt ifra en 40 år gammel kvinne selv, men kan se for meg at det er spennende og godt med en mann i for eksempel sent 20-årene da ja. :) 

Anonymkode: 72707...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Grevling skrev (På 13.4.2024 den 12.49):

Etter min mening bryr altfor mange norske kvinner seg om hva andre måtte mene. Du har et liv, hvorfor skal du måtte ha aksept fra andre for å kunne ha det kjekt med en yngre mann? Kos dere sier jeg.

Dette med markedsverdi gjelder vel både menn og kvinner som lar seg forfalle når de passerer 30 (eller 25). Noe som dessverre er veldig utbredt. Ser flere jeg kjente i tenårene som nærmest bare har gitt opp. De har neppe noe særlig "markedsverdi" kontra en sunn og sprek 40+ åring. 

Er jo tydelig at menn som uttaler seg om dette har en agenda rettet mot kvinner. Du er ikke spesielt attraktiv som mann heller når du har passert en viss alder, og markedsverdien din er ikke høy bare fordi du kan nærmest adoptere en fatting ung kvinne fra Asia til partner. Dette er kun sett på som status blant samtlige menn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
imagineme skrev (På 13.4.2024 den 13.24):

Hva om mann midt i 40-årene hadde funnet seg ei elskerinne i 20-årene?

Fortsatt greit og peis på, så lenge dere er ærlige med hverandre, nyt det, drit i hva andre sier?

Eller blir det da "fy faen, din gamle gris - hun kunne vært datteren din, taper, hva faen skal du med ei som er så ung?"

Hvorfor går du rundt og tror at alle er så dobbelmoralske, er du kongen av moral selv kanskje? Nei? Tenkte meg det. Som du ser bryr ikke trådstarter seg om hva andre gjør eller hva menn på hennes alder roter rundt med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes «folk flest» om dette? Har blitt veldig tiltrukket av han gjennom månedene vi har møttes, men sliter med hva andre måtte tenke..

Jeg hadde lest forskningen fra Peder Kjøs om voksne kvinners synkende markedsverdi, men har etter egen forskning den siste tiden funnet ut at det ikke stemmer for min del ihvertfall..

Det er bare opp til deg eller dere begge. ikke bry dere om andre. Har dere deilig kost så bar kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig ekkelt. Alle vet at hjernen ikke er utviklet før man er 25. 

Anonymkode: 86cfc...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Gjest goodbeforelong
asterix skrev (På 13.4.2024 den 14.17):

Hvorfor skulle dere bry dere om hva andre mener?

Samboeren min var 25 da vi traff hverandre og jeg var 42. 

Funker utmerket det. 🙂

Godt poeng. Det er ikke opp til andre å definere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trek skrev (På 14.4.2024 den 22.27):

I tyve årene, jeg synes det er ganske stor forskjell på 20 og 27

Ja, det er det.  Foretrekker fra 27-28, men så er jeg strax 50 da.

AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 12.10):

Det er ditt og hans valg. Ikke bry deg om hva andre mener

Anonymkode: fbf89...3b6

Så enig, så enig.  Kos dere og gi blanke i andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (6 minutter siden):

Ja, det er det.  Foretrekker fra 27-28, men så er jeg strax 50 da.

Så enig, så enig.  Kos dere og gi blanke i andre.

Å skrive etter deg, er som å hoppe etter Bjørn Wirkola😅

Ja TS og alle andre.. gi blanke F i hva andre mener og synser, de er bare så forbasket sjalu og misunnelig👏
Alderforskjell er faktisk en fetish, som tenner oss sinnsyk kåt.. og det er ikke snakk om trekant, så pell dere vekk fra soverommet vårt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (15 minutter siden):

Å skrive etter deg, er som å hoppe etter Bjørn Wirkola😅

Ja TS og alle andre.. gi blanke F i hva andre mener og synser, de er bare så forbasket sjalu og misunnelig👏
Alderforskjell er faktisk en fetish, som tenner oss sinnsyk kåt.. og det er ikke snakk om trekant, så pell dere vekk fra soverommet vårt🙈

Hehe.... Takk, du er ikke så verst du heller da Bamsis  😘

Nei, sex blir aldri så herlig og intens som mellom het, moden lengtende kvinne og kåt ung mann 🤩   Det er bra sikkert.  Og litt ekstra pirrende om det er litt "forbudt" ..... hehe   :fnise:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (15 minutter siden):

Hehe.... Takk, du er ikke så verst du heller da Bamsis  😘

Nei, sex blir aldri så herlig og intens som mellom het, moden lengtende kvinne og kåt ung mann 🤩   Det er bra sikkert.  Og litt ekstra pirrende om det er litt "forbudt" ..... hehe   :fnise:

Alltid enig vi toan💞

Bare så synd jeg er for gammel til å spille ung, jeg klarer ikke lyve på alderen lengre😅 Forresten begynner det å bli lite av gilf i 70 årene, så jeg vurderer å finne meg yngre i 40 årene😉

Forbudt ja.. husker jeg måtte hoppe ut av vinduet på baksiden.. så springe 20 meter, og så rusle videre som ingenting hadde skjedd. Det var jo fordi vi hadde en hemmelig affære.
Når hun var klar, slo hun av utelyset. Så jeg så lenge i kikkerten.. ventet og ventet, svært pirrende og opphissende.. men gliset kom, litt rart og deilig å springe med ståkuk så langt😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (15 minutter siden):

Alltid enig vi toan💞

Bare så synd jeg er for gammel til å spille ung, jeg klarer ikke lyve på alderen lengre😅 Forresten begynner det å bli lite av gilf i 70 årene, så jeg vurderer å finne meg yngre i 40 årene😉

Forbudt ja.. husker jeg måtte hoppe ut av vinduet på baksiden.. så springe 20 meter, og så rusle videre som ingenting hadde skjedd. Det var jo fordi vi hadde en hemmelig affære.
Når hun var klar, slo hun av utelyset. Så jeg så lenge i kikkerten.. ventet og ventet, svært pirrende og opphissende.. men gliset kom, litt rart og deilig å springe med ståkuk så langt😅

Hehe...   Hørt forskjellige historier fra hjembygda mi fra eldre tider (gjelder ikke meg),  avslåing  av utelys .... blinking av lys i soverommet...  henge ut et hvitt laken på et  visst sted på klessnorra når kysten var klar + div. greier.   Det foregikk nok ting i gamle dager også, og kreative var de  😉😁

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (På 14.4.2024 den 22.20):

Høres helt fantastisk ut ❤️. Selv om du bare har "godtatt" dette virker det som du nyter denne friheten til å ligge med andre.
Velger dere ut "kandidater" sammen eller er det du som tar disse avgjørelsene? Det er jo du som skal ligge med han og da bør din tenning veie tyngst. Det er nok oftest mannen som er pådriver i slike settinger.

Ja, det har åpnet noen dimensjoner og gjort forholdet vårt enda mer spennende😚
Han er "researcher", har gjerne innledende dialog før jeg kobles på og det er jeg som sier "go or no", selvsagt. Han er flink på seleksjon og som regel er jeg happy med jobben han gjør, også på den fronten.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (25 minutter siden):

Hehe...   Hørt forskjellige historier fra hjembygda mi fra eldre tider (gjelder ikke meg),  avslåing  av utelys .... blinking av lys i soverommet...  henge ut et hvitt laken på et  visst sted på klessnorra når kysten var klar + div. greier.   Det foregikk nok ting i gamle dager også, og kreative var de  😉😁

Hehe, ja det spionlivet var spennende.. husker meget godt min mor fikk for mye rødvin, sovnet og snorket på sofan. Da var jeg og venninna hennes snar på loftet. Det ble aldri oppdaget, for vi diskuerte hvordan vi skulle holde det hemmelig. Herre fred så heldig og glad jeg var på den tiden.. vi ble faktisk forelsket i hverandre, selv det var 28 år forskjell.. 5år som spioner som elsket hverandre🥰

Etter den tid ble det mye hemmelig sex med kvinner i samme alder, da var jeg jo fullpakket av ideer for å holde det hemmelig. Når jeg nå tenker på det.. var det akkurat det og holdt hemmeligheten, og ikke skrøt til mine kompiser😉

Har dine holdt på hemmeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe galt.  Kunne godt ha funnet ei som er 20 eldre enn meg om "ting er rett "😉

Er selv 50,men ser da mange 70+ som jeg... ja...  Er lykkelig gift med ei på 49.kunne aldri byttet ut henne med noen. 

Anonymkode: 6ba92...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er selv 50,men ser da mange 70+ som jeg... ja...

Er heelt enig med deg.  Er noen på 75+ holder seg utrolig bra, og har en vanvittig erotisk og sensuell utstråling.  Er 50+ selv.

Anonymkode: 90911...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt liv, din kropp.

Og joda, kvinners markedsverdi synker dramatisk med alderen, det betyr ikke at menn ikke er villige til å tømme seg i så og si hva som helst.

Anonymkode: 698e9...b2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ditt liv, din kropp.

Og joda, kvinners markedsverdi synker dramatisk med alderen, det betyr ikke at menn ikke er villige til å tømme seg i så og si hva som helst.

Stakkars lille bitre deg😘

Anonymkode: 329c8...5f8

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ditt liv, din kropp.

Den bitre sannheten er at menn tømmer seg?
Men ikke glem at yngre menn også fyller kvinner med kjærlighet og masse glede. De øker kvinnens livsglede, slik at hun ikke blir like bitter som deg. Misunnelig på andres nytelse? da er man temmelig sjalu😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er heelt enig med deg.  Er noen på 75+ holder seg utrolig bra, og har en vanvittig erotisk og sensuell utstråling.  Er 50+ selv.

Anonymkode: 90911...45d

Enig her også.. jeg tror sexlysten kommer av omsorg, og sterkt ønske om å gi nytelse.. For jeg vet at premien av det, er av høy takknemlighet og glede. Så mye glede at hun smiler i en hel uke, og smitter andre venninner.. Jo venninner snakker sammen😉
Hvorfor ville flere av hennes venninner, ha meg som handyman? Jo, jeg er jo en flink snekker.. men det er i den 5 minutters klemmen som takk for jobben, jeg virkelig kjenner savnet de bærer på😉🥰

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig. Litt omvendt etter mine preferanser, men kjør på.
Aldersforskjell er spennende og vakkert. 

Jeg er selv i 40-årene og foretrekker kvinner i 20-årene. De er stramme i fisken og tyngdekraften har ikke satt så store spor enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...