AnonymBruker Skrevet 12. april #1 Del Skrevet 12. april Hvilken dose med Pednisolon har du gått på? Fikk du bivirkninger? Anonymkode: 3239c...79e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #2 Del Skrevet 12. april Jeg ble startet på 50 mg en gang for en kur. Ble en ekstrem lang nedtrapping fordi kroppen min trengte lang tid på å justere seg. Først trappa jeg ned for fort og symptomer + betennelse kom tilbake. Men prednisolon kur skal jeg ALDRI i mitt liv gå på igjen... Jeg hadde masse bivirkninger. Ekstreme følelsesvingninger, kunne være glad og i neste øyeblikk få plutselig akutt angstanfall og gråte/hyperventilere uten å vite hvorfor. Fikk problemer med slimhinner. Blødde fra tannkjøttet hver gang jeg pusset tennene, blødde neseblod flere ganger for dagen, ble rød, tørr og irritert på øynene så jeg så ut som jeg hadde grått i timesvis og synet ble av og til litt forstyrret av dette. Fikk "måneansikt" hvor man blir stor rundt hals og rund i ansiktet og ville ikke se meg selv i speilet lengre. Gråt bare hvis jeg så meg selv. Unngikk å gå ut blant folk med mindre jeg var nødt. Følte meg ekstremt sulten 24/7. Sliter med eksem på hendene i perioder og denne ble MYE verre mens jeg gikk på prednisolon. Hadde skikkelig intense, fæle mareritt hver eneste natt som føltes skikkelig virkelige. Anonymkode: fb7b6...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Del Skrevet 13. april Hvilken dose andre har gått på er helt irrelevant for deg. Du skal benytte dose forskrevet til deg, ingen andre. Har prøvd lavdose prednisilon - hadde en del bivirkninger i starten, men ble mindre bivirkninger etterhvert. Dosene som brukes ved sykdom og dosene som brukes ved infertilitet er ulike. Anonymkode: 1be37...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Del Skrevet 13. april 5 mg Anonymkode: fc3fd...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #5 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilken dose andre har gått på er helt irrelevant for deg. Du skal benytte dose forskrevet til deg, ingen andre. Har prøvd lavdose prednisilon - hadde en del bivirkninger i starten, men ble mindre bivirkninger etterhvert. Dosene som brukes ved sykdom og dosene som brukes ved infertilitet er ulike. Anonymkode: 1be37...06d Det er ikke uvanlig å spørre etter andres erfaringer. Anonymkode: 3239c...79e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #6 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke uvanlig å spørre etter andres erfaringer. Anonymkode: 3239c...79e Andres erfaring og andres dose og hjelp! Er to forskjellige ting. Derfor skriver jeg at andres dose er irrelevant for TS. Anonymkode: 1be37...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #7 Del Skrevet 13. april 10mg daglig ifbm. Innsett (ivf). Anonymkode: 9eb6e...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #8 Del Skrevet 15. april Hva tar dere det for? Har gått på det i forbindelse med migrene, visste ikke at det også brukes innen fertilitet. Anonymkode: ad7af...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #9 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva tar dere det for? Har gått på det i forbindelse med migrene, visste ikke at det også brukes innen fertilitet. Anonymkode: ad7af...faf Det kan hjelpe på implantasjon, gjentatte spontanaborter, overaktivt immunforsvar som kan bidra til å hindre graviditet. Oftere brukt ved ivf og bruk av donor. Mer brukt i utlandet enn i Norge, men er blitt vanligere her også. Gjerne i doser fra 5mg til 25mg. Anonymkode: 1be37...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #10 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kan hjelpe på implantasjon, gjentatte spontanaborter, overaktivt immunforsvar som kan bidra til å hindre graviditet. Oftere brukt ved ivf og bruk av donor. Mer brukt i utlandet enn i Norge, men er blitt vanligere her også. Gjerne i doser fra 5mg til 25mg. Anonymkode: 1be37...06d Takk for svar! Anonymkode: ad7af...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå