Gå til innhold

Funker brynslaminering?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ekstremt overplukka og stygge bryn. Ødela de fullstendig i tenårene og det er flere steder hvor hårene rett og slett ikke vokser. Faktisk så vokser hårene mest på de områdene hvor de absolutt ikke burde vokse. Har prøvd å la alt bare gro, men det hjalp igrunnen ikke. 

Det jeg lurer på er om f.eks brynslaminering faktisk funker og om det holder noen uker? Kan det gjøre noe for brynene på sikt? 

Ser for meg at det kanskje bare er fint første dagene og at det deretter går ganske kjapt tilbake til det samme gamle.. 

Syns også det er dritflaut å gå til en sånn salong.. Skammer meg så sykt over bryna mine, men er samtidig så lei av å tegne på de hver dag..

Trenger andre sine erfaring. Gjerne bilder før og etter 😊

Anonymkode: 7cb15...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er skadelig på sikt, da det sliter på hårene. Man får resultater av behandlingen som varer noen uker, men resultatet avhenger veldig av vedkommende som utfører jobben. Jeg har tatt det to ganger og vært både ekstremt fornøyd og ekstremt misfornøyd 😅 Jeg har normal mengde brynshår, men har sett det bli fint på folk med lite hår også. Om det er verdt pengene derimot, er jeg veldig usikker på.

Anonymkode: 1b7be...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har samme problem, forbanner den trenden som ødela bryna mine.

Jeg farger det som er igjen og bruker brynsvoks til gre de opp så de ser fyldigere ut og dekker der det er tomt. Tar få sekunder og får samme effekt som brynslaminering.

Anonymkode: 64c7e...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...