AnonymBruker Skrevet 12. april #1 Del Skrevet 12. april Han spiser og drikker normalt, koser, og vil både være ute og inne som vanlig. Men han virker litt hes og bittelitt "pjusk", kommer noen host eller små nys innimellom, og han svelger til tider litt annerledes enn vanlig (kan se ut som når vi føler oss såre i halsen). Er dette noe som vanligvis går over av seg selv? Han har ikke redusert allmenntilstand Anonymkode: a298e...213 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimona Skrevet 12. april #2 Del Skrevet 12. april Et godt og varmt sted hjelper når pus er forkjølet, men du bør gå til en veterinær hvis pus ikke er blitt bedre innen 2-3 dager ~ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #3 Del Skrevet 12. april Ta en tur til dyrlegen. Det kan være kattepest. Og får den ikke behandling tidanok kan den evnt dø. Min overlevde så vidt Anonymkode: b22a7...d45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Del Skrevet 13. april Når min har vært forkjølet så har den vært tydelig slappere, og ikke ville være ute. Anonymkode: df3c1...a8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #5 Del Skrevet 13. april Takker for alle svar. Katten virker bedre igjen nå heldigvis så det var nok noe forbigående 🙏 Anonymkode: a298e...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #6 Del Skrevet 13. april Min var også litt småforkjølet ifjor. Nøys litt mer enn vanlig og hostet. Pakket ham inn i pledd når han sov ❤️ Gikk fint over av seg selv innen få dager. Katt nr 2 ble ikke smittet AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Takker for alle svar. Katten virker bedre igjen nå heldigvis så det var nok noe forbigående 🙏 Anonymkode: a298e...213 Så bra! ❤️ Anonymkode: 00335...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå