Gå til innhold

Tror katten er litt forkjølet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han spiser og drikker normalt, koser, og vil både være ute og inne som vanlig. Men han virker litt hes og bittelitt "pjusk", kommer noen host eller små nys innimellom, og han svelger til tider litt annerledes enn vanlig (kan se ut som når vi føler oss såre i halsen). Er dette noe som vanligvis går over av seg selv? Han har ikke redusert allmenntilstand

Anonymkode: a298e...213

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et godt og varmt sted hjelper når pus er forkjølet, men du bør gå til en veterinær hvis pus ikke er blitt bedre innen 2-3 dager ~

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur til dyrlegen. Det kan være kattepest. Og får den ikke behandling tidanok kan den evnt dø. 

Min overlevde så vidt

Anonymkode: b22a7...d45

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min har vært forkjølet så har den vært tydelig slappere, og ikke ville være ute.

Anonymkode: df3c1...a8d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svar. Katten virker bedre igjen nå heldigvis så det var nok noe forbigående 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var også litt småforkjølet ifjor. Nøys litt mer enn vanlig og hostet. Pakket ham inn i pledd når han sov ❤️ Gikk fint over av seg selv innen få dager. Katt nr 2 ble ikke smittet

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Takker for alle svar. Katten virker bedre igjen nå heldigvis så det var nok noe forbigående 🙏

Så bra! ❤️ 

Anonymkode: 00335...f98

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...