Gjest pæra Skrevet 11. november 2002 #1 Del Skrevet 11. november 2002 Hei! Vet dere hvor en kan få kjøpt lyspærer som gir vekst-lys til stueplanter? Jeg har en flott duftranke som skulle hatt litt mer lys, men jeg vil ikke flytte den nærmere vinduet, da jeg har lagd et stort feste til den på veggen... Elkjøp, Expert, Bohus, blomsterhandleren, Plantasjen.. INGEN av de har!! Så hvis noen vet hvor en kan få kjøpt slike lyspærer, så vil jeg veldig gjerne ha tips. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 11. november 2002 #2 Del Skrevet 11. november 2002 Sist jeg kjøpte en slik (flere år siden) kjøpte jeg den på Meny. Den ser ut som en vanlig lyspære, men bare litt mer lilla tror jeg... Ta en titt der og se om de fortsatt selger dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2002 #3 Del Skrevet 11. november 2002 jeg kjøpte en på lampehuset i helgen..40 kr kostet den.Osram var produsentet....ring en lampebutikk og spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 13. november 2002 #4 Del Skrevet 13. november 2002 Denne linken kan kanskje være kjekk: > http://www.osram.no/light/planetebelysning.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2002 #5 Del Skrevet 13. november 2002 Denne linken kan kanskje være kjekk: >http://www.osram.no/light/planetebelysning.html Ja den var jo aboslutt genial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pæra Skrevet 15. november 2002 #6 Del Skrevet 15. november 2002 Jess!!! Endelig! Lampeland hos Skeidar i Trondheim. De har de!!! :D Så nå håper jeg planten min suger til seg energi og blir spretten igjen. Takk for hjelpa dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. november 2002 #7 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg har kjøpt alle min plantelamper på Lampehuset her i Oslo. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå