Gjest Blåmonster Skrevet 13. april 2024 #21 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 15.47): Hva er innlysende? Ingenting er innlysende for meg.... Helt seriøst, vennligst forklar hva du mener med det? 😊 Anonymkode: d751f...797 Han vil være med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 13. april 2024 #22 Del Skrevet 13. april 2024 Dere kvinner overtenker as! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #23 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 21.52): Ja 😂jeg vet det er vanskelig å svare på men det kunne jo tenkes noen fikk en tanke om hva det kunne bety utfra situasjonen jeg beskriver. Uansett... Du ble imponert over komplimentene? Når jeg skriver vanlig, så mener jeg at det er helt normalt for han å si dette til meg. Han sier nesten alltid mye fint til meg i den stilen der.... Skjønner at det kanskje høres litt voldsomt ut, ja... 😅 Spot on. Han ER redd for å binde seg, grunnet et forferdelig tøft forhold han har bak seg. Han har sagt til meg at om han skal inn i et forhold igjen, så skal han være 100% sikker... eller hvertfall så sikker han kan bli. Så han trenger tid på alt. Det er krevende å stå i for meg. Men ja, det er helt klart noen sterke bånd og følelser mellom oss. Og det at vi kysser tyder jo på mer enn vennskap, det forstår jeg også.... Men å definere noe, det tør jeg ikke spørre om enda. Det er ikke lenge siden han sa han trengte lang tid på å våge noe nytt. Om han hintet til meg, vet jeg jo ikke. Men syns det er positivt at han sier han kjenner på tilhørighet, at han på en måte hører til hos meg, da... Hm... Er lite spent på fortsettelsen kjenner jeg... Takk for ditt innspill, det føltes som du forsto skikkelig hva jeg mente og lurer på. ❤️Ts Anonymkode: d751f...797 Det er dessverre fort gjort at man aldri blir sikker nok.. jeg møtte en fyr som hadde hatt et krevende fælt forhold, vanskelig brudd og blabla, han var ikke klar men ville ikke ødelegge med meg, og hele regla. Det holdt jeg ut med i et par år, det det egentlig ble med var at han fikk leve singellivet uten andre å tenke på, og når han følte for kunne han leve ut kjærestefølelsene med meg. Jeg husker jeg ringte og spiste om vi skulle ses til helgen, han svarte ting som at nei han er jo opptatt, planer med kompiser eller tur, eller noe og "vi er jo ikke ilag på den måten". Dum, naiv, og med et brennende ønske om å bli elsket, sa jeg bare "nei selvsagt". Og ventet fint til det var tid for meg igjen. Så skjønte jeg at han er en utilgjengelig mann, en som egentlig ikke ønsker eller kan ha en nær relasjon, men ikke klarer å la være å bruke andre for å få det likevel. Jeg tar min del av skylden som ikke gikk, men hver gang jeg ble lei meg og sa at jeg tenkte vi kunne avbryte det, kom han med uttalelser som "følelsene kommer, hvem vet hva fremtiden bringer, jeg vil ikke gi slipp på det vi har, jeg er glad i deg, jeg trenger bare mer tid" osv, og ingenting skjedde. Noen ganger tenker jeg at det er min feil som ikke hadde grenser og standard fra starten, at han dro det ut fordi han kunne, og hvis jeg hadde sagt at jeg ikke orker sånt, hadde vi kanskje blitt sammen, men det er bare ønsketenkning. Anonymkode: 95ffe...507 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 14. april 2024 #24 Del Skrevet 14. april 2024 Det er fint sagt da, virker som han føler dere passer godt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #25 Del Skrevet 15. april 2024 Må le litt av dette med at så mange menn liksom har hatt så tøffe forhold bak seg og derfor ikke kan «binde» seg. Litt rart at dere går på den. Å være kjærester er ikke å gifte seg. Hvorfor skulle det liksom være så avskrekkende? En forelsket mann pleier ikke akkurat å nøle når han har funnet en kvinne han vil ha. Dessverre, TS, så tolker jeg det han sier (og sånn han oppfører seg) som at han liker deg godt som en venn, synes du er en flott kvinne, og du kan få lov til å dekke behovet for fysisk kontakt inntil videre. Når det er sagt, så kan vennskap og god kjemi absolutt være et godt grunnlag for forhold. Men hvis jeg var deg så ville jeg tatt et skritt tilbake. Gjerne være venner som før, men ikke noe fysisk før han har bestemt seg for om han er forelsket eller ikke. Anonymkode: cdadd...641 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå