AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Del Skrevet 11. april 2024 Trenger litt tips og råd hvordan jeg skal få avsluttet kontakt med en fyr. Hva skal jeg skrive til han? Ja,vet jeg burde slette han på snap men vil gjerne få skrevet til han først!! Ikke noe jeg har lyst til men må gjøre det for min egen del..... Må få en avslutning! Vi har hatt kontakt lenge,møttes tidligere, snakket om å møtes flere ganger(dvs jeg har spurt) Men har sett han sammen med en dame(som jeg vet han har rotet med/,vært sammen med tidligere) Anonymkode: 2baf2...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #2 Del Skrevet 11. april 2024 Kontakter han deg fortsatt? Hvis du har spurt om å møtes og han ikke har fulgt opp den så har du fått avslutningen din. Han er ikke interessert. Da hadde jeg bare ikke giddet å svar han mer. Evt så kan du svare neste gang at han kan ta kontakt når han faktisk er interessert i å møtes/gå videre. Anonymkode: fdf52...cc9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 11. april 2024 #3 Del Skrevet 11. april 2024 Du kan jo si det du tenker på? Om det er feks: hei, jeg har tilfeldigvis sett deg sammen med en dame, så da tenker jeg at vi tar å avslutter kontakten her. Så jeg ville bare si grattis med kjærest og lykke til! ( det vanlige er nok å bare slette da. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #4 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kontakter han deg fortsatt? Hvis du har spurt om å møtes og han ikke har fulgt opp den så har du fått avslutningen din. Han er ikke interessert. Da hadde jeg bare ikke giddet å svar han mer. Evt så kan du svare neste gang at han kan ta kontakt når han faktisk er interessert i å møtes/gå videre. Anonymkode: fdf52...cc9 Han tar kontakt enda ja .... Anonymkode: 2baf2...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 11. april 2024 #5 Del Skrevet 11. april 2024 Bare å si "Ser du har fått deg dame så jeg ønsker deg lykke til videre. Tenker vi avslutter kontakten her" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Del Skrevet 11. april 2024 Ikke si noe om at du har sett ham med dame, det bare åpner for at han kan komme med en haug med bortforklaringer, spille over på at du ikke stoler på ham osv. osv. Gjør det enkelt for deg selv - skriv til ham at du har innsett at dere er for forskjellige til å fungere som par, og at du derfor kutter kontakten, forventer at han respekterer dette, og så ønsker ham lykke til videre. Og så blokkerer du ham! Ikke gi ham en sjanse til å svare, for da har du det bare gående med bortforklaringer, falske lovnader osv. Gjør det kort og saklig. Og blokker ham så umiddelbart! Anonymkode: 01f76...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #7 Del Skrevet 11. april 2024 imagineme skrev (1 minutt siden): Bare å si "Ser du har fått deg dame så jeg ønsker deg lykke til videre. Tenker vi avslutter kontakten her" Spurte om det(om han hadde fått seg dame)...fikk til svar: tja..... Anonymkode: 2baf2...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 11. april 2024 #8 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spurte om det(om han hadde fått seg dame)...fikk til svar: tja..... Anonymkode: 2baf2...3c8 Da er han jo enten ikke interessert, eller så ønsker han å se om du "stepper up gamet" og blir mer interessert. Spørs om du liker folk som "leker". Personlig sluttet jeg å leke i 10-års alderen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 11. april 2024 #9 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Spurte om det(om han hadde fått seg dame)...fikk til svar: tja..... Anonymkode: 2baf2...3c8 Si Fy fasan da Bolla hvorfor skriver du med meg da?? Erru utro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #10 Del Skrevet 11. april 2024 lillevill skrev (5 timer siden): Si Fy fasan da Bolla hvorfor skriver du med meg da?? Erru utro? 😅😅👍 Anonymkode: 2baf2...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #11 Del Skrevet 11. april 2024 imagineme skrev (5 timer siden): Da er han jo enten ikke interessert, eller så ønsker han å se om du "stepper up gamet" og blir mer interessert. Spørs om du liker folk som "leker". Personlig sluttet jeg å leke i 10-års alderen. Nei han får "leke" seg med noen andre!!! Evt den såkalte kjæresten sin!! Anonymkode: 2baf2...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 11. april 2024 #12 Del Skrevet 11. april 2024 Hvorfor gidder du å bruke tid på det?? Skriv bare at du ikke ønsker å ha mere kontakt og lykke til videre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #13 Del Skrevet 11. april 2024 "For en taper du er som holder meg på gress med kontakt og kaller en dame som tror hun er kjæresten din for tja-damen din. Håpe hun og tar til vett og finner noen bedre. Det skal jeg, etter at jeg har blokkert deg🙂" Anonymkode: 4b7f8...991 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #14 Del Skrevet 11. april 2024 Det er ikke sånn at du egentlig bare vil få han i prat? Sånn At han kanskje dreier oppmerksomheten mot deg igjen? Anonymkode: 4fb1d...643 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #15 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er ikke sånn at du egentlig bare vil få han i prat? Sånn At han kanskje dreier oppmerksomheten mot deg igjen? Anonymkode: 4fb1d...643 Jo er vell det innerst inne.... Vil vell at han skal ta kontakt og hvertfall spørre hvordan jeg har det... Men mulig han tenker at han ikke skylder meg noe.... Syns det er så vanskelig hvordan jeg skal starte den samtalen(meldingen) Ganske sikker på at han ikke gjør det el kommer til å spørre meg hvordan det går, så er nok jeg som må ta det "steget"..... Han har jo allerede vist at han egentlig ikke bryr seg så sånnsett vet jo svaret... Bare vil få en avslutning på det! Anonymkode: 2baf2...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #16 Del Skrevet 12. april 2024 Avslutning? Innse at for ham er det ikke «noe» å avslutte. Har aldri vært det. Anonymkode: 1f2a2...0c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #17 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Avslutning? Innse at for ham er det ikke «noe» å avslutte. Har aldri vært det. Anonymkode: 1f2a2...0c8 ??? Anonymkode: 2baf2...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #18 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 9.39): Trenger litt tips og råd hvordan jeg skal få avsluttet kontakt med en fyr. Hva skal jeg skrive til han? Ja,vet jeg burde slette han på snap men vil gjerne få skrevet til han først!! Ikke noe jeg har lyst til men må gjøre det for min egen del..... Må få en avslutning! Vi har hatt kontakt lenge,møttes tidligere, snakket om å møtes flere ganger(dvs jeg har spurt) Men har sett han sammen med en dame(som jeg vet han har rotet med/,vært sammen med tidligere) Anonymkode: 2baf2...3c8 Eneste avslutningen du trenger her er at dy vet han ikke er til å stole på!! Altså; Helt ærlig!! Han har gårt inn i ett forhold med en dame, som han ikke tørr å være åpen om🤦♀️ Å sende melding til han, i håp om at han kanskje vil ‘’innse’’ at han faktisk kan ‘’miste deg’’, er dødfødt og skulle han ‘’ombestemme’’ seg, så er det starten på ett giftig forhold!! For vil du egentlig være med en som bare vil være sammen med deg, når du ‘’truer’’ med å gå?? Og jadda, det føles så sinnsykt digg når han kommer krypende, og han ‘’er ærlig, åpen og sårbar’’ om hvor vanskelig det er for han å vise følelser, og at han har aldri delt så mye, med noen andre enn deg! Og det gjør det enda vanskeligere for han å vise deg kjærlighet, for han blir enda mer redd for å miste deg, og den klassiske; ‘’Det er jo en grunn for at jeg alltid kommer tilbake når jeg skjønner at du vil gå, for bare tanken på å miste deg, er helt forferdelig’’ Bla,bla, bla….. Blokk, og ikke se deg tilbake!! Anonymkode: 41dde...952 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #19 Del Skrevet 12. april 2024 Er ikke det at han har dame avslutning nok? Anonymkode: 13cc1...8bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #20 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eneste avslutningen du trenger her er at dy vet han ikke er til å stole på!! Altså; Helt ærlig!! Han har gårt inn i ett forhold med en dame, som han ikke tørr å være åpen om🤦♀️ Å sende melding til han, i håp om at han kanskje vil ‘’innse’’ at han faktisk kan ‘’miste deg’’, er dødfødt og skulle han ‘’ombestemme’’ seg, så er det starten på ett giftig forhold!! For vil du egentlig være med en som bare vil være sammen med deg, når du ‘’truer’’ med å gå?? Og jadda, det føles så sinnsykt digg når han kommer krypende, og han ‘’er ærlig, åpen og sårbar’’ om hvor vanskelig det er for han å vise følelser, og at han har aldri delt så mye, med noen andre enn deg! Og det gjør det enda vanskeligere for han å vise deg kjærlighet, for han blir enda mer redd for å miste deg, og den klassiske; ‘’Det er jo en grunn for at jeg alltid kommer tilbake når jeg skjønner at du vil gå, for bare tanken på å miste deg, er helt forferdelig’’ Bla,bla, bla….. Blokk, og ikke se deg tilbake!! Anonymkode: 41dde...952 Ja du har nok rett i alt dette her! Har tenkt hele veien at jeg ikke skulle sende noe melding/si noe.... Vanskelig når noen sier en ting og andre noe annet... Får VELDIG mye forskjellige råd!! Anonymkode: 2baf2...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå