AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Del Skrevet 11. april 2024 Hvilke mening har du endret på? Jeg endrer mening ganske hyppig selv. Spørs ofte hvor godt kjent jeg er med temaet? Anonymkode: 5bd9a...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #2 Del Skrevet 11. april 2024 På livet og kjærligheten. Mer håp og tro om et lykkelig liv Anonymkode: 4fe25...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Del Skrevet 11. april 2024 Ja senest i går endret jeg mening om kjærlighet og forhold med en mann. Jeg har innsett at jeg har hatt et usunt syn på det og alltid vært i forhold eller savnet å være i et. I går kom jeg til det punktet at jeg la det fra meg, føltes som å slippe en stor stein. Endelig kan jeg ta vare på meg selv og mitt, og det kjennes skummelt men også veldig fint. Anonymkode: e935d...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #4 Del Skrevet 12. april 2024 Jeg er så evinnelige lei av at folk slipper unna med hensynsløs drittoppførsel som ikke får konsekvenser, at jeg nå er ferdig med å være forståelsesfull og har all intensjon om å personlig gi det konsekvenser. Anonymkode: 3fed1...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå