AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Del Skrevet 10. april Jeg har vært hos gyn, og fant cyster på begge eggstokkene. De var henholdsvis begge på hver side rundt 5 cm og har trolig vært der i hvertfall 3 år. I tillegg symptomer som økt vannlating, oppblåst, smerter i korsrygg den siste tiden, kvalme og oppkast de siste månedene. Jeg er selvsagt engstelig, og skriver dette innlegget for å høre om flere har lignende erfaringer hvor det var godartet cyster? Blodprøver er tatt og jeg venter på svar, men tiden går sakte til mandag igjen.. Forsøkt å bli gravid nå i 1,5 år ca. uten hell, og mistenker jo at disse cystene kan ha skyld i det.. Håper på litt solskinnshistorier. Anonymkode: ba41e...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #2 Del Skrevet 11. april . Anonymkode: ba41e...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Del Skrevet 13. april Ingen? Anonymkode: ba41e...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Del Skrevet 13. april Er veldig vanlig å ha cyster på eggstokkene. Men siden du sliter med å bli gravid, så få sjekket ut om du har pcos. Det kan gjøre det vanskelig å bli gravid Jeg har det, og ble gravid. Hadde totalt 5 ting som kunne gjøre det vanskelig å bli gravid. Anonymkode: 8e0a6...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er veldig vanlig å ha cyster på eggstokkene. Men siden du sliter med å bli gravid, så få sjekket ut om du har pcos. Det kan gjøre det vanskelig å bli gravid Jeg har det, og ble gravid. Hadde totalt 5 ting som kunne gjøre det vanskelig å bli gravid. Anonymkode: 8e0a6...9a6 Hvordan finner man ut om det er pcos utenom ved ultralyd? Anonymkode: ba41e...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå