Gå til innhold

Vanncyster over tid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært hos gyn, og fant cyster på begge eggstokkene. De var henholdsvis begge på hver side rundt 5 cm og har trolig vært der i hvertfall 3 år. I tillegg symptomer som økt vannlating, oppblåst, smerter i korsrygg den siste tiden, kvalme og oppkast de siste månedene. 

Jeg er selvsagt engstelig, og skriver dette innlegget for å høre om flere har lignende erfaringer hvor det var godartet cyster? Blodprøver er tatt og jeg venter på svar, men tiden går sakte til mandag igjen.. 

Forsøkt å bli gravid nå i 1,5 år ca. uten hell, og mistenker jo at disse cystene kan ha skyld i det.. 

Håper på litt solskinnshistorier.

Anonymkode: ba41e...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig vanlig å ha cyster på eggstokkene. Men siden du sliter med å bli gravid, så få sjekket ut om du har pcos. Det kan gjøre det vanskelig å bli gravid

Jeg har det, og ble gravid. Hadde totalt 5 ting som kunne gjøre det vanskelig å bli gravid. 

Anonymkode: 8e0a6...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er veldig vanlig å ha cyster på eggstokkene. Men siden du sliter med å bli gravid, så få sjekket ut om du har pcos. Det kan gjøre det vanskelig å bli gravid

Jeg har det, og ble gravid. Hadde totalt 5 ting som kunne gjøre det vanskelig å bli gravid. 

Anonymkode: 8e0a6...9a6

Hvordan finner man ut om det er pcos utenom ved ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...