AnonymBruker Skrevet 24. april #41 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er bare en ønskedrøm dette. Trolig er han åpen for flørt og kanskje muligens ett sidesprang om du er «heldig» De aller aller aller fleste menn går ikke fra konen sin for en flørt. Ikke en gang for sitt livs kjærlighet går de. Det er bare noe fjas de sier fordi de har lyst på spenningen ved ett nytt forhold. Anonymkode: 9eb59...b76 Du har rett, sånn statistisk sett. Oppsummert, skal man gå for dette: 1. Du må vite at følelsene er gjengjeldt. 2. Dere må bli single og så bli kjent derifra, man kan ikke være sikker på at man passer sammen bare fordi man jobber bra i en arbeidsetting. Likevel høres det ut som styr og en dårlig omstendighet å starte et nytt forhold i, mtp. at to ekspartnere blir sittende igjen og man må hoppe fra det ene til det andre. Sjelden man ser forhold der én partner hopper fra en relasjon til annen, der det faktisk varer og det ikke bare er et «sprang ut». Jeg har ikke troen på dette, dessverre.. men oppdater oss gjerne om vi tar feil! Anonymkode: 805a7...081 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #42 Del Skrevet 24. april Du sier du ikke har gjort noe galt. Det er jeg ikke helt enig i. Du skal ikke finne ut noe dom helst. Det er normalt å få følelser for andre selv om man er i et forhold. Da er din oppgave å ikke lulle deg mer og mer inn i forelskelsen, men gjøre det du kan for å fortrenge den. Det vil i de aller fleste tilfeller gå over litt etter litt om man slutter å vanne gresset. Ikke rot det til for deg selv og alle de andre involverte Anonymkode: dfd65...959 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. april #43 Del Skrevet 24. april Der er noe annet å være sammen med noen enn å være kollega/venn Du bør la det ligge, det ser jeg klart for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #44 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Du sier du ikke har gjort noe galt. Det er jeg ikke helt enig i. Du skal ikke finne ut noe dom helst. Det er normalt å få følelser for andre selv om man er i et forhold. Da er din oppgave å ikke lulle deg mer og mer inn i forelskelsen, men gjøre det du kan for å fortrenge den. Det vil i de aller fleste tilfeller gå over litt etter litt om man slutter å vanne gresset. Ikke rot det til for deg selv og alle de andre involverte Anonymkode: dfd65...959 Jeg har ikke vist noen interesse, og har prøvd å vanne gresset hjemme. Men så har deg gått 3 mnd, og dette føles bare sterkere. Selv uten å ha søkt bekreftelse, eller uten å gjøre noe for å holde oppe interessen, føles det som vi er sjelevenner. Og jeg kan møte blikket hans i en gruppe på 100 mennesker, og det er bare han som er der. Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 24. april #45 Del Skrevet 24. april Du er forelsket i en drøm. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #46 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har ikke vist noen interesse, og har prøvd å vanne gresset hjemme. Men så har deg gått 3 mnd, og dette føles bare sterkere. Selv uten å ha søkt bekreftelse, eller uten å gjøre noe for å holde oppe interessen, føles det som vi er sjelevenner. Og jeg kan møte blikket hans i en gruppe på 100 mennesker, og det er bare han som er der. Anonymkode: 4ae47...c36 Men har du noe mer «håndfast» å gå etter? Altså, har han vist eller ytret noen interesse utenom smil, blikk og godt samarbeid? Du bør ha en helt sikre, kontinuerlige bevis for at han faktisk legger mer i ting enn bare å være en hyggelig kollega. Noen mennesker flørter litt eller fremstår på en måte som kan tolkes som flørtende. Det kan godt være at han er interessert i deg, sier ikke at han IKKE kan være det. Men hva er bevisene for at han er det? Anonymkode: 805a7...081 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #47 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men har du noe mer «håndfast» å gå etter? Altså, har han vist eller ytret noen interesse utenom smil, blikk og godt samarbeid? Du bør ha en helt sikre, kontinuerlige bevis for at han faktisk legger mer i ting enn bare å være en hyggelig kollega. Noen mennesker flørter litt eller fremstår på en måte som kan tolkes som flørtende. Det kan godt være at han er interessert i deg, sier ikke at han IKKE kan være det. Men hva er bevisene for at han er det? Anonymkode: 805a7...081 Men... Gir jeg ham tegn? Det er jo det som er vanskelig. Når jeg tar ham i å se på meg fra avstand. Og øynene låses ihop. Og så er det den litt for lange blikkontakten. Som får det til å virke som vi begge suges inn. Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå