AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Del Skrevet 10. april Har selvsagt ikke gitt noe uttrykk for forelskelsen, men her er en dyp forbindelse og kjemi jeg ikke har opplevd før. Og alt er så lett i samarbeidet. Vi samarbeider godt om både det rutinemessige og utfordringene, og har en lett og fin tone. Jeg har prøvd å kanalisere den gode energien inn i forholdet mitt, og har ikke åpnet meg for noen. Men... Blir deppa om jeg ikke ser P en dag, og føler på en måte at alle de små tingene jeg trives med i hverdagen blir grå, om jeg ikke har han rundt meg. Klarer noen klarsynte å se hva jeg bør gjøre videre? Kan jeg få noe bra ut av dette? Og hvordan få bort tungsinnet jeg kjenner på, når vi ikke er sammen? (Vi kommer ikke til å jobbe så tett etter at dette prosjektet er ferdigstilt. Og det er også trist, sidrn vi er 100% samstemte profesjonelt). Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #2 Del Skrevet 10. april ? Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #3 Del Skrevet 10. april Trenger du virkelig en klarsynt for å fortelle deg at du spiller et farlig spill her og bør fokusere på å slukke følelsene til denne mannen? Anonymkode: db292...24d 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. april #4 Del Skrevet 10. april 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #5 Del Skrevet 10. april Er du lykkelig med din nåværende partner? Forelskelser går over. Anonymkode: 003c0...fc9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #6 Del Skrevet 10. april La det ligge. Du ødelegger bare for deg selv. Anonymkode: 8f7a2...8c5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #7 Del Skrevet 10. april Rart å søke råd av de "klarsynte" for noe som er så allment opplyst hva man bør gjøre.. Anonymkode: 53609...79e 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #8 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er du lykkelig med din nåværende partner? Forelskelser går over. Anonymkode: 003c0...fc9 Passe. Det er uansett ikke aktuelt å prøve seg på en opptatt mann Ts Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 10. april #9 Del Skrevet 10. april Hum.. Litt lignende her, bortsett at jeg har gitt meg til kjenne og med et smil fått vite at "det er ikke noe.." Var på bade-tur med henne for 15(?) år siden. Ikke over det enda, har ikke lyst til å la det ligge. Nå er hun sammen med gubbe + unger, høres ikke ut som det går på skinner når hun prater med annen kollega. Sitter vegg-i-vegg på jobb nå, skikkelig tøft å balansere reservasjon mot lengsel. Kjør på vil jeg si. Gå rett på og fortell det du har skrevet her. Ut fra det du skriver virker det ikke som han vil bli overrasket, skremt eller noe sånt. For meg er det i hvert fall lettere å komme gjennom enn over, om du skjønner. 20 års avstandsforelskelse vegg-i-vegg er ikke gøy. Men FY hun er fortsatt lekker, sukk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #10 Del Skrevet 10. april carlberner1 skrev (16 minutter siden): Hum.. Litt lignende her, bortsett at jeg har gitt meg til kjenne og med et smil fått vite at "det er ikke noe.." Var på bade-tur med henne for 15(?) år siden. Ikke over det enda, har ikke lyst til å la det ligge. Nå er hun sammen med gubbe + unger, høres ikke ut som det går på skinner når hun prater med annen kollega. Sitter vegg-i-vegg på jobb nå, skikkelig tøft å balansere reservasjon mot lengsel. Kjør på vil jeg si. Gå rett på og fortell det du har skrevet her. Ut fra det du skriver virker det ikke som han vil bli overrasket, skremt eller noe sånt. For meg er det i hvert fall lettere å komme gjennom enn over, om du skjønner. 20 års avstandsforelskelse vegg-i-vegg er ikke gøy. Men FY hun er fortsatt lekker, sukk Uff. Tøft å være ulykkelig forelsket i 20 år, men hadde det ikke da vært enklere å søke seg bort fra henne? Sånn som jeg legger opp til. Jeg har forholdet mitt oppe til evaluering, men ikke pga forelskelsen. Vi har bare vokst fra hverandre, og han er blitt veldig flink å prioritere seg selv. Og lite interessert i å snakke om ting. Ts Anonymkode: 4ae47...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #11 Del Skrevet 10. april - Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #12 Del Skrevet 10. april Du er snart arbeidsledig. Anonymkode: 8809c...ac3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 10. april #13 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Har selvsagt ikke gitt noe uttrykk for forelskelsen, men her er en dyp forbindelse og kjemi jeg ikke har opplevd før. Og alt er så lett i samarbeidet. Vi samarbeider godt om både det rutinemessige og utfordringene, og har en lett og fin tone. Jeg har prøvd å kanalisere den gode energien inn i forholdet mitt, og har ikke åpnet meg for noen. Men... Blir deppa om jeg ikke ser P en dag, og føler på en måte at alle de små tingene jeg trives med i hverdagen blir grå, om jeg ikke har han rundt meg. Klarer noen klarsynte å se hva jeg bør gjøre videre? Kan jeg få noe bra ut av dette? Og hvordan få bort tungsinnet jeg kjenner på, når vi ikke er sammen? (Vi kommer ikke til å jobbe så tett etter at dette prosjektet er ferdigstilt. Og det er også trist, sidrn vi er 100% samstemte profesjonelt). Anonymkode: 4ae47...c36 Er han klar over dine følelser? Ikke hør på besserwisser'ne her inne som moraliserer. Kjør ditt eget løp, og gjør det du tror er riktig. Kanskje du gjør en tabbe ved å kutte ut én, og innlede noe nytt med en annen. Du vet aldri, og det fins ingen garantier. Lykke til. ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #14 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du er snart arbeidsledig. Anonymkode: 8809c...ac3 Pga en forelskelse? Som ingen vet om? Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #15 Del Skrevet 11. april Gammelsmurfen skrev (7 timer siden): Er han klar over dine følelser? Ikke hør på besserwisser'ne her inne som moraliserer. Kjør ditt eget løp, og gjør det du tror er riktig. Kanskje du gjør en tabbe ved å kutte ut én, og innlede noe nytt med en annen. Du vet aldri, og det fins ingen garantier. Lykke til. ♥️ Nei. Prøver å være ekstra profesjonell. Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 11. april #16 Del Skrevet 11. april Du forelsker deg i en kollega. Dette er mer vanlig enn du tror, men det ser ut som følelsene dine er dypere enn hos andre som kan ha en flørt på jobb, men gjør ikke noe mer ut av det. Jeg tror på at ikke-single mennesker som blir dypt forelsket i en kollega har noen emosjonelle «hull» som må fylles av en annen person. Du bør gå dypt inni deg selv og se hva som mangler i ditt liv med samboer/ektefelle. Også - hva vet du om den andre personen? Er han lykkelig gift? Gir han uttrykk for at dere har noe spesielt, eller ser du kun det du vil se? jeg er ikke synsk, men jeg synes du skal la det ligge. Forelskerser går over, og du risikerer å ødelegge 2 familier. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #17 Del Skrevet 11. april Forelskelse er som en rask rus. Forelskelse og kjærlighet er det samme. La det gå litt tid. Om du har samme følelser etter 3-6 måneder, kand et være noe annet... Anonymkode: 23a38...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 11. april #18 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Klarer noen klarsynte å se hva jeg bør gjøre videre? Kan jeg få noe bra ut av dette? Og hvordan få bort tungsinnet jeg kjenner på, når vi ikke er sammen? Trenger ingen klarsynte for denne. Fortell mannen hva du føler før han glir unna. Hørt om "ditt livs kjærlighet" ? Det her går aldri over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #19 Del Skrevet 11. april mimifin72 skrev (7 timer siden): Du forelsker deg i en kollega. Dette er mer vanlig enn du tror, men det ser ut som følelsene dine er dypere enn hos andre som kan ha en flørt på jobb, men gjør ikke noe mer ut av det. Jeg tror på at ikke-single mennesker som blir dypt forelsket i en kollega har noen emosjonelle «hull» som må fylles av en annen person. Du bør gå dypt inni deg selv og se hva som mangler i ditt liv med samboer/ektefelle. Også - hva vet du om den andre personen? Er han lykkelig gift? Gir han uttrykk for at dere har noe spesielt, eller ser du kun det du vil se? jeg er ikke synsk, men jeg synes du skal la det ligge. Forelskerser går over, og du risikerer å ødelegge 2 familier. Jeg er egentlig ikke sånn. Og har vært i samme forhold i over 15 år. Men... Dette er veldig spesielt. Vet selvsagt ikke noe om hva forelskelsen min tenker, da jeg ikke oppsøker bekreftelse. Men så er det så rart. Å møte et menneske der det føles som vi er dypt forbundet, og som får meg til å reagere fysisk. Jeg kan ikke få han, men føler at verden har blitt grå. Og er nesten deppa. Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #20 Del Skrevet 11. april TomSawyer skrev (8 timer siden): Trenger ingen klarsynte for denne. Fortell mannen hva du føler før han glir unna. Hørt om "ditt livs kjærlighet" ? Det her går aldri over. Men... Det er jo så pinlig at jeg spyr. Hva om han er 100% lykkelig? Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå