Gå til innhold

Djevelen Finnes i alle kvinner

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg vart ikkje provosert, men nysgjerrig, for eg trudde det skulle stå noko om Ibsen eller Peer Gynt her.. ;)

"Djevelen fins i alt som minner, djevelen fins i alle kvinner - uten én!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Som grønska tar jeg det som et kompliment både på det bokstavelige og det underliggende plan ;)

Grunnen til at jeg klikket på tråden var at jeg tenkte: "hva er nå dette, er det noen som skal være morsom, eller er det en eller annen fundamentalistisk kristen gjest som kommer med noe svada?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke veldig provosert, og hadde ikke tenkt å gå inn på den i det hele tatt - regnet i grunnen bare med at det var en guttunge som var bitter og forlatt av sin fryktelige kjæreste som var full av ondskap... eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markus i Oslo

Jeg tenkte egentlig bare "Ja, det håper jeg da virkelig at den gjør!" Hvis jeg skal bli betatt av ei jente må jeg jo vite at det av og til kan gå en liten faen i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det hadde noe med katolisisme å gjøre, siden katolske prester ikke får ha sex siden kvinner gjør dem "urene". Forferdelige djevelske kvinner som skitner til de stakkars uskyldige mennene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte det hadde noe med katolisisme å gjøre, siden katolske prester ikke får ha sex siden kvinner gjør dem "urene". Forferdelige djevelske kvinner som skitner til de stakkars uskyldige mennene...

:ler: Og dette drømte du når? Katolske prester skal leve i sølibat(i teorien), men det har 0 med urenslighet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte noe om muslimer jeg, i disse tider...

Uansett, provosert ble jeg vel ikke. Heller litt oppgitt, for jeg er så lei av slike tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg så overskriften åpnet jeg tråden for å skrive:

"SELVFØLGELIG finnes det en djevel i oss :twisted: "

men ble temmelig overrumplet da jeg så første innlegg :ler::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...