AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #1 Del Skrevet 10. april 2024 Hei! Vi skal igang med fryseforsøk. Det er tredje innsett og de har sagt vi kan sette inn to hvis begge overlever, de er fryst i samme strå. Er visst ikke verdens beste kvalitet på det ene som er årsaken til at de tilbyr det. Noen som har erfaring med dette? Er det lurt? Anonymkode: 21159...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #2 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hei! Vi skal igang med fryseforsøk. Det er tredje innsett og de har sagt vi kan sette inn to hvis begge overlever, de er fryst i samme strå. Er visst ikke verdens beste kvalitet på det ene som er årsaken til at de tilbyr det. Noen som har erfaring med dette? Er det lurt? Anonymkode: 21159...f52 Det er uvanlig praksis dersom kvaliteten er god, men en noe vanligere praksis når kvaliteten er redusert. I utgangspunktet så gjør de ikke innsett av 2 embryo dersom de forventer/tror begge vil feste seg, men det sies at det er noe større odds for at ett fester seg - husker ikke helt hvor jeg leste på statistikk rundt dette - var fra Storbritannia mener jeg - der innsett av 2 embryo er noe vanligere. Jeg ville stolt på klinikken og deres råd. Min kusine hadde innsett av 2 embryo pga kvaliteten og lykkes. Da var hun på forsøk nr 6 og innsett nr mange. Anonymkode: 3855a...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #3 Del Skrevet 10. april 2024 Fikk satt inn to embryo, ble gravid og fikk ett barn. Anonymkode: 829d2...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #4 Del Skrevet 10. april 2024 Vanlig praksis når kvaliteten er dårlig. Kjenner ei som fikk tvillinger av det. Ei som fikk null. Anonymkode: a9c82...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #5 Del Skrevet 11. april 2024 Jeg gjorde dette på riksen. Ble ikke gravid. Begge var av dårlig kvalitet men riksen er kjent for å bruke opp forsøkene og sende pasientene videre til private klinikker.. Anonymkode: 80d3a...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Del Skrevet 11. april 2024 Gjorde også dette på riksen, ble gravid med ett barn og er enda gravid (13 uker). Anonymkode: bdea5...4dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #7 Del Skrevet 11. april 2024 Ei venninne gjorde det, dog med ferskforsøk (de hadde hatt mange forsøk). De har i dag tvillinger. Anonymkode: aee09...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #8 Del Skrevet 12. april 2024 Vi satte inn to av B-kvalitet på 3. ferskforsøk, embryologen anbefalte å ta begge. På forsøk med god kvalitet ble vi anbefalt kun 1. Ble gravid og fikk 1 friskt barn. Klinikkene ønsker å ha lav sjanse for tvillinger pga økt risiko for komplikasjoner. Jeg var litt skeptisk, visste at jeg ville vært bekymret for å ha valgt den risikoen hvis en eller to tvillinger fikk komplikasjoner. Nå tenker jeg at det hadde vært 50% sjanse for at barnet vår havnet i søpla om jeg ikke hadde tatt sjansen🥲 Anonymkode: d278b...adf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå