Gå til innhold

Ghostet da jeg ble syk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mange menn som dumper dama når de blir syke, selv etter mange år sammen. Det er veldig vanlig at menn er utro og gjør det slutt når dama får kreft visstnok. Så det overrasker meg derfor ikke at en mann avbryter når dere kun har vært på en date, hvis du har fortalt om fjerning av eggstokk og konisering.

Anonymkode: 554c7...63f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Over hvor lang tid var dette? Om det ble flere uker så kan jeg egentlig forstå at det ble naturlig å gå videre. 

Anonymkode: bc82c...034

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror antall menn er litt over 110%. Visstnok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ingen ønsker en syk partner fra start for å være brutalt ærlig. Han skylder deg ingenting og tenker nok likt som meg.

Hadde avsluttet selv før jeg fikk følelser, ghosting er for drittunger og feiginger 😂

Anonymkode: a0d83...cb4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 16.53):

Matchet med en mann jeg likte veldig godt. Vi chattet og snappet en stund før vi møttes. Desverre rakk vi kun å møtes en gang før jeg ble akutt dårlig noen dager senere. Var hos lege og legevakt flere ganger uten å bli tatt på alvor og gikk et par uker med smerter som kom og gikk. Til slutt ble jeg hentet hjemme i ambulanse med sterke smerter som viste seg å være en cyste på eggstokken som sprakk. Måtte fjerne hele eggstokken. Ble også oppdaget celleforandringer som krevde to koniseringer for å bli kvitt. Jeg avviste daten min sine initiativ til å møtes igjen denne perioden mens jeg hadde så sterke smerter, var ærlig og sa jeg var syk, men at jeg gjerne ville møtes igjen. Han sluttet å kontakte meg og svare meg, og jeg snappet han blant annet fra sykehuset da jeg ble operert. Da sa han at han datet noen andre. Jeg er muligens dum, men ble faktisk ganske overasket siden jeg hadde vært ærlig om at jeg ville sees igjen. Ghostet han meg fordi han trodde jeg bare faket for å fase han ut?

Anonymkode: 09c5d...070

Han gadd nok ikke vente. Noe ser på flere og han ville tydeligvis ikke vente på at du skulle bli "bedre'. Vær glad for at det ikke ble noe tenker jeg. Hadde han virkelig vært interessert så hadde han holdt kontakten og ventet til du var på beina igjen. Ikke la dette ødelegger for deg. Dette var en mann. Ikke alle menn. Det er dessuten ikke alle som takler sykdom eller det er noe negativt de ikke vil forholde seg til. Du gjorde ikke noe galt. Ikke han heller sånn sett da dere ikke var et par. For alt du vet så sa han at han ville møtes igjen, men gikk lei av å vente eller han sa det for å være "snill' mens han så etter en annen å date. Legg det fra deg og ikke bruk mer energi på det. Fint at du fikk hjelp, men synd at det tok så lang tid at du mistet en eggstokk. Ikke mindre er det bra at celleforandringene ble oppdaget og at det ble behandlet. Helt sikkert på at det er noen andre der ute som vil mache deg bedre. Bruk energi på det i stedet. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nesten ingen ønsker en syk partner fra start for å være brutalt ærlig. Han skylder deg ingenting og tenker nok likt som meg.

Hadde avsluttet selv før jeg fikk følelser, ghosting er for drittunger og feiginger 😂

Anonymkode: a0d83...cb4

Ser ikke at det er noe å le av. Det er mange som har en partner som er syk. Uten at det er noe problem. Så at nesten ingen ønsket en syk partner er ikke fakta. Og ja jeg snakker om de som er syke fra start av. At du velger å avslutte om vedkommende er syk er greit det, men du går glipp av å møte flotte mennesker på den måten. Nå har en ingen garanti for at den en blir sammen med ikke blir syk. Selv ikke du selv. All sykdom er ikke kronisk. At en er syk betyr ikke automatisk at en ikke kan leve et "vanlig" liv. Det å være ærlig er viktig. Kun feiginger ghoster andre. Er du ikke tøff nok til å si ifra om at du ikke ønsker mer kontakt så en kanskje ikke date heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ghostet ikke deg når han avsluttet og møtte andre. Og det er ikke sikkert han avsluttet fordi du ble syk men kanskje fordi du deler for mye - sykehusbilder er kleint uansett, men når dere har truffet hverandre 1 gang og han er å regne som en fremmed? Dette er sånn man deler med familie og en nær venninne. 

Anonymkode: cdfc2...48a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 16.53):

Matchet med en mann jeg likte veldig godt. Vi chattet og snappet en stund før vi møttes. Desverre rakk vi kun å møtes en gang før jeg ble akutt dårlig noen dager senere. Var hos lege og legevakt flere ganger uten å bli tatt på alvor og gikk et par uker med smerter som kom og gikk. Til slutt ble jeg hentet hjemme i ambulanse med sterke smerter som viste seg å være en cyste på eggstokken som sprakk. Måtte fjerne hele eggstokken. Ble også oppdaget celleforandringer som krevde to koniseringer for å bli kvitt. Jeg avviste daten min sine initiativ til å møtes igjen denne perioden mens jeg hadde så sterke smerter, var ærlig og sa jeg var syk, men at jeg gjerne ville møtes igjen. Han sluttet å kontakte meg og svare meg, og jeg snappet han blant annet fra sykehuset da jeg ble operert. Da sa han at han datet noen andre. Jeg er muligens dum, men ble faktisk ganske overasket siden jeg hadde vært ærlig om at jeg ville sees igjen. Ghostet han meg fordi han trodde jeg bare faket for å fase han ut?

Anonymkode: 09c5d...070

Han har jo ikke ghostet deg.

Anonymkode: 217c9...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ghosting.

Han la sammen plusser og minuser erfart med det ene treffet og kommunikasjonen ellers og fant ut at han ville gå videre. Sykehusoppholdet er bare synsing fra din side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ghostet deg ikke, han dumping deg. 

Anonymkode: 60830...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...