Gå til innhold

Ghostet da jeg ble syk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Matchet med en mann jeg likte veldig godt. Vi chattet og snappet en stund før vi møttes. Desverre rakk vi kun å møtes en gang før jeg ble akutt dårlig noen dager senere. Var hos lege og legevakt flere ganger uten å bli tatt på alvor og gikk et par uker med smerter som kom og gikk. Til slutt ble jeg hentet hjemme i ambulanse med sterke smerter som viste seg å være en cyste på eggstokken som sprakk. Måtte fjerne hele eggstokken. Ble også oppdaget celleforandringer som krevde to koniseringer for å bli kvitt. Jeg avviste daten min sine initiativ til å møtes igjen denne perioden mens jeg hadde så sterke smerter, var ærlig og sa jeg var syk, men at jeg gjerne ville møtes igjen. Han sluttet å kontakte meg og svare meg, og jeg snappet han blant annet fra sykehuset da jeg ble operert. Da sa han at han datet noen andre. Jeg er muligens dum, men ble faktisk ganske overasket siden jeg hadde vært ærlig om at jeg ville sees igjen. Ghostet han meg fordi han trodde jeg bare faket for å fase han ut?

Anonymkode: 09c5d...070

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ghosted deg fordi han er en idiot som ikke bryr seg om deg og bare var ute etter neste ligg/forhold, alt ettersom. Leit å høre hvor dårlig du har vært, det må ha vært helt jævlig. Venninnen min har en cyste som også sprakk på eggstokken og det skjedde selvsagt på kontoret på jobb, hun sa det var jævligere enn rier.. 

Han er en idiot, bullet dodged. 

Anonymkode: e22f8...f00

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg, ville jeg vært takknemlig for at han ghostet meg. Han viste sitt "sanne jeg" veldig tidlig, og du unngikk å kaste bort tid på noen som aldri ville behandlet deg godt, i lengden. 

Anonymkode: ceba0...cab

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde møtt han en gang, det er jo ikke som om dere var i et forhold

Anonymkode: 053b1...2ad

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være han rett og slett ikke var så intressert? Dere hadde jo bare truffet hverandre en gang.

Anonymkode: efa34...397

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg er utrolig lei meg for det du har opplevd. Verden er hard. Jeg har hørt om tilfelle andre veien og der mannen ble ghostet etter han var døden nær på sykehus. Ikke en eneste melding 

Anonymkode: 77c4a...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan være han rett og slett ikke var så intressert? Dere hadde jo bare truffet hverandre en gang.

Anonymkode: efa34...397

Han tok jo initiativ til å møtes igjen, men taklet tydeligvis ikke "avvisning" så bra.. 

Anonymkode: ceba0...cab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan være han rett og slett ikke var så intressert? Dere hadde jo bare truffet hverandre en gang.

Anonymkode: efa34...397

Han spurte jo flere ganger om å møtes igjen. Les før du svarer noe piss. 

Anonymkode: 09c5d...070

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at han sluttet å svare. No answer is also an answer. Det er umulig for oss å vite hvorfor han ghostet deg. Kan det hende at han sluttet å svare og du bare fortsatt å sende meldinger?

Anonymkode: 7aef0...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ghostet deg jo ikke: han tok kontakt, du avviste han. Du fortsatte å kontakte han, selv om du hadde vært tydelig på at du ikke nå ville ha kontakt når du var syk , han gikk videre og sa det til deg. 

Anonymkode: dd7a9...2be

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han ghostet deg jo ikke: han tok kontakt, du avviste han. Du fortsatte å kontakte han, selv om du hadde vært tydelig på at du ikke nå ville ha kontakt når du var syk , han gikk videre og sa det til deg. 

Anonymkode: dd7a9...2be

Flere som ikke gidder å lese HI ordentlig….

Anonymkode: 09c5d...070

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig i en datingfase kan man ikke forvente at personen venter på deg når man ikke kan møtes. Det er svært uheldig at du ble syk og det dro ut i behandling (flere uker sier du), men i mellomtiden møtte han noen andre som han ble interessert i. Det må man bare akseptere. 

Anonymkode: 30546...f14

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så tidlig i en datingfase kan man ikke forvente at personen venter på deg når man ikke kan møtes. Det er svært uheldig at du ble syk og det dro ut i behandling (flere uker sier du), men i mellomtiden møtte han noen andre som han ble interessert i. Det må man bare akseptere. 

Anonymkode: 30546...f14

Samme tenkte jeg. Han hadde sikkert flere i kikkerten og utforsket den eller de andre videre mens du var midlertidig utilgjengelig. Så har han sikkert funnet noen han likte godt. Dette er/var ikke kjæresten din, bare en fyr du hadde vært på én date med.

Anonymkode: dffe0...ad4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier macher, så da antar jeg tinder?

Han har garantert ikke sluttet å bruke tinder pga en vellykket date. Du avviste han, da fortsatte han med noen andre. 
 

Selv om du har sagt at du er for syk til å møtes, betyr ikke det at han har trodd på at dette var den faktiske grunnen for avvisningen.

 

Her har jo fyren svart deg og sagt at han har møtt noen andre, så ghosting er det jo absolutt ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke ghostet deg, men sagt han treffer noen andre. Dere møttes også kun en gang og du nevner ikke hvor lenge du avviste hans ønsker om å møtte. Dere rakk ikke bygge opp noe som helst sammen, det var et møte bare.

Betyr heller ikke at han hadde forlatt en partner som ble syk. Dere har møttes EN gang. 

Anonymkode: dba6c...295

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem han, fokuser på å bli frisk. God bedring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere hadde vært på én uforpliktende date. Det er faktisk helt normalt å date flere før ting blir seriøst. Hvorfor skal han sette datinglivet sitt på vent fordi ei dame som han har datet én gang blir akutt syk i noen uker?

Anonymkode: 2e2a2...754

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke ghosting. Jeg forstår det er kjipt, men ghosting er det ikke. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange godtar egentlig ukesvis med avvisninger fra noen de har møtt EN gang ?

Hvilke forventninger skal man egentlig ha til en person man har møtt EN gang?

Hadde man datet en periode så hadde jeg skjønt skuffelsen, men her er det snakk om EN date. Det er snakk om at man er skuffet over at en person man har møtt EN gang ikke sitter å venter ulesvis på en second date...

Du som dame, hvor lenge er du villig til å vente på en second date? Jeg er kvinne 37, og jeg hadde ikke giddet vente ukevis for en second date...hvis man har datet en stund er det selvsagt anderledes, mem her det ett eneste møte......

Anonymkode: eeb6d...1c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter én date blir det ikke bare flere ukers pause, han skal også forholde seg til alvorlig sykdom, attpåtil på steder han nok hadde håpet å bli introdusert for under litt andre omstendigheter... Jeg kan ha forståelse for at det ble litt mye litt fort for ham. Og som andre har vært inne på - han ghostet deg ikke, han sa jo fra om at han traff andre.

Anonymkode: 94cb9...a9d

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...