Gå til innhold

Hvorfor har du ikke facebook?


Gjest No1*No1

Anbefalte innlegg

Gjest No1*No1

Du som ikke har Facebook, hvorfor har du ikke det og hvordan klarer du deg uten? Alt er jo der nå til dags? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal jeg med den? Går helt fint uten.

En sjelden gang i blandt er det noe/noen som interesserer meg nok, en konsert/arrangement elns og som er tilstrekkelig klønete med ikke å legge på nett så da har jeg en tom, død profil så jeg kommer forbi innlogging. Så langt har det vel ikke vært verdt bryet :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri falt meg inn. Når du sier at alt er der i dag? Jeg vet jo ikke hva som er der, for har aldri vært der. Jeg tror ikke jeg har lett etter noe heller:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke pga jeg mener det bare er til spionasje. Jeg er heller ikke venner med alle jeg gikk på skole med fra jeg var 5 år til jeg var ferdig utdannet,eller ørten eks kjærester,familje jeg ikke engang har møtt eller gamle arbeidsgivere. Jeg har hverken nytte av eller lysst å lese om naboen som fikk seg unge,eller om eksdama som har reist på reise til Afrika for å revitalisere seg selv. Nå har også mødre,fedre og besteforeldre for lengst invadert Facebook,og jeg orker det bare ikke. 

Jeg bruker Messenger. Jeg er tilgjengelig der med fullt navn til de jeg ønsker og ha kontakt med. Har andre sosiale medier for mitt underholdningsbehov. Det meste er egentlig bedre en Facebook!  Jeg behøver heller ikke være medlem i disse gruppene som er på der.Informasjon kan jeg få på annet vis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en veldig kunstig fasadepussingsplass som ikke har stort med virkelige venner å gjøre. 

Ja, noen har bruk for stedet, men de fleste har det fordi de andre har det.
Å kalle rubbel og bit for venner, er bare teit. Jeg vil aldri ha det og trives best sånn. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
On 4/10/2024 at 8:30 PM, visp said:

Det har aldri falt meg inn. Når du sier at alt er der i dag? Jeg vet jo ikke hva som er der, for har aldri vært der. Jeg tror ikke jeg har lett etter noe heller:)

 

Greia er at jeg ble medlem der av ulike grupper,  ulike foredrag på zoom  og informasjon kun på Facebook. Finne ut om ting som skjer, kun på Facebook. Til og med enkelte funksjoner på jobb er på Facebook.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri vært interessert i det, og jeg liker anonymiteten min.

Ellers er mitt inntrykk at mange kun bruker Facebook som informasjonskanal.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...