AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #21 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 23.54): Nå kan jo folk gå i akkurat hva de vil heldigvis. Anonymkode: 6d4c4...fa8 Jeg ser bare et trist samfunn i oppløsning i dette. Vi trenger regler, ikke mer likegyldighet. Kvinner bør ha sine klær, og menn sine. Å mikse alt bare fordi vi kan, og fordi det gir en slags frihet, ser jeg ikke særlig verdi i. For meg skaper dette et klovnesirkus. Som ikke er morsomt, bare kleint. Anonymkode: f9bd7...f10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #22 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ser bare et trist samfunn i oppløsning i dette. Vi trenger regler, ikke mer likegyldighet. Kvinner bør ha sine klær, og menn sine. Å mikse alt bare fordi vi kan, og fordi det gir en slags frihet, ser jeg ikke særlig verdi i. For meg skaper dette et klovnesirkus. Som ikke er morsomt, bare kleint. Anonymkode: f9bd7...f10 Da skal vel kvinner også holde seg unna snekkerbukser og bukser generelt? Og bare gå kjoler/skjørt? Klinger ikke det godt i ditt hode, har du et problem. Anonymkode: 738ca...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #23 Del Skrevet 6. mai 2024 Jeg mener folk kan bruke hva de vil. Men må samtidig innrømme at jeg er glad mannen min ikke bruker nylonstrømper, siden jeg synes det er direkte usexy på menn. Anonymkode: 4e485...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #24 Del Skrevet 6. mai 2024 Sheertex som man får kjøpt bla. på HM reklamerer for at deres merke er unisex. Mens andre lager tynne strømpebukser bare for menn: https://www.activskin.com/ Anonymkode: c8d8c...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #25 Del Skrevet 6. mai 2024 Å ha nylonstrømper på tynne mannebein er vel et godt gammeldags reklametriks, er det ikke? Synes synd på dagens gutter hvis de får det for seg at det er kult å gå med nylonstrømper. Det må lugge og klø noe forferdelig på skikkelig hårete bein. Det er ille nok når jeg ikke gidder å barbere leggene om vinteren. Anonymkode: 1c95e...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 6. mai 2024 #26 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 12.09): For min del så handler det ikke om fetish, men om å bruke klær jeg føler meg vel og pen i. Synes f.eks at det er penere å se en glatt strømpebukse i glippen mellom sneakers og jeans i stedet for sokker, og det føles bedre å ha på. Når det gjelder sko, så er vel også typiske damesko lettere og nettere enn klumpete tunge herresko, så skjønner ikke helt hva du mener? Anonymkode: ecbef...697 Det er jo greit, men strømpebukse?? Under bukse? Det bruker jeg som dame aldri. Gruer meg til 17. da jeg må ha strømpebukse under bunaden… siger ned mellom lår og greier. Hvis du som mann vil ha noe i glippen mellom sko og bukse tør jeg anbefale korte nylonstrømper. Finnes både i ankelsokk og knestrømpelengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #27 Del Skrevet 7. mai 2024 Bacteria skrev (7 timer siden): Det er jo greit, men strømpebukse?? Under bukse? Det bruker jeg som dame aldri. Gruer meg til 17. da jeg må ha strømpebukse under bunaden… siger ned mellom lår og greier. Hvis du som mann vil ha noe i glippen mellom sko og bukse tør jeg anbefale korte nylonstrømper. Finnes både i ankelsokk og knestrømpelengde. Når strømpebuksa siger ned på deg, har du muligens en som er litt liten for deg. Og en strl, og en i kvalitet så sitter den perfekt☺️ Bruker mye strømpbukse under bukse også. Anonymkode: 738ca...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vantage Skrevet 13. juli 2024 #28 Del Skrevet 13. juli 2024 Med de skiftende temperaturene vi har hatt i sommer har jeg brukt hudfargede strømpebukse i 15 denier til oppbrettet denimshorts de dagene det ikke har vært varmt og sol. Godt med det lille ekstra laget på bena, selv om det ikke synes. Eller, kanskje det synes, men det er ingen som reagerer på det i allefall. 😉 Jeg synes ikke tynne strømper har kjønn, alle kan bruke det som de vil 🤗 Men skal man bruke tynne strømper så bør bena barberes/vokses først, lang pels ser ikke bra ut under nylonstrømper på noen av kjønnene . Flere som synes det er ok å bruke tynne strømper under shorts/skjørt i sommer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #29 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 17.01): Sheertex som man får kjøpt bla. på HM reklamerer for at deres merke er unisex. Mens andre lager tynne strømpebukser bare for menn: https://www.activskin.com/ Anonymkode: c8d8c...6e9 Noen som har prøvd disse fra Sheertex eller Activskin? Anonymkode: ecbef...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #30 Del Skrevet 20. juli 2024 Nylonstrømper er forbeholdt kvinner og er egentlig ganske sexy, kan ikke menn være menn og la kvinner være kvinner? Nå skal jo snart alt være unisex, men nå må jammen mannfolka skjerpe seg og kle seg som menn,ikke som kvinner!! Hvilke kvinner vil egentlig ha en mann som går i dameklær?? Svært få. Anonymkode: 18543...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #31 Del Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 5.36): Når strømpebuksa siger ned på deg, har du muligens en som er litt liten for deg. Og en strl, og en i kvalitet så sitter den perfekt☺️ Bruker mye strømpbukse under bukse også. Anonymkode: 738ca...a56 Du må være lav. Jeg som er kvinne på 178 finner aldri strømpebukser som har lange nok bein. Så de siger alltid. Anonymkode: 0aecd...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vantage Skrevet 20. juli 2024 #32 Del Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du må være lav. Jeg som er kvinne på 178 finner aldri strømpebukser som har lange nok bein. Så de siger alltid. Anonymkode: 0aecd...392 Har du prøvd strømpebukser fra Wolford? Strømper fra Wolford er kjent for å ha lange ben, og burde passe for deg på 178 uten å sige ned 🤗 Evt så er også Falke lange i bena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #33 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 10.45): Du må være lav. Jeg som er kvinne på 178 finner aldri strømpebukser som har lange nok bein. Så de siger alltid. Anonymkode: 0aecd...392 Prøv de strømpebuksene som er laget for menn. De er naturligvis lengre. Anonymkode: c8d8c...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå