Gå til innhold

Dette er det mest kjerringaktige plagget som finnet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Million skrev (2 timer siden):

Det var i hvert fall totalt uformelig og ukledelig. Finnes ikke noe ved det som forskjønner eller fremhever en kvinnes kropp eller utseende.

For alt en kvinne kler på seg må forskjønne eller fremheve kvinnens kropp eller utseende? 

Anonymkode: 134b3...9f9

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingenting slår leopard mønstrede leggings.

IMG_4801-644x1081.thumb.jpg.cb0ff2ba1c2913ebeba050686ec2058c.jpg

Anonymkode: 6c923...222

Jeg så en leopardmønstret BIL idag... Hele bilen hadde leopardmønster. Var sikkert den dama der som kjørte bilen 🙈🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Type plagg som dette

Pen topp/genser i str. XL fra Zavanna | FINN torgetHøstens bukser og jeans for dame | Zavanna

Endret av Freyja Valkyrie
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For alt en kvinne kler på seg må forskjønne eller fremheve kvinnens kropp eller utseende? 

Hvor leser du at jeg skrev det? I ditt eget hode? Slutt å legge ord i munnen på folk.

Jeg sier at det plagget ts viste bilde av var stygt å ha på seg. Det finnes penere regntøy eller regnkåper enn det der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Million skrev (1 minutt siden):

Hvor leser du at jeg skrev det? I ditt eget hode? Slutt å legge ord i munnen på folk.

Jeg sier at det plagget ts viste bilde av var stygt å ha på seg. Det finnes penere regntøy eller regnkåper enn det der.

Når du skriver at det plagget ikke fremhever eller forskjønner kroppen til en kvinne så virker det jo veldig som om kler generelt i en slik fasong ikke bør brukes av kvinner.

Var det så sabla vanskelig for deg å forstå at innlegget ditt kan virke slik?? Synd for deg surpæt!

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Million skrev (5 minutter siden):

F.eks

image.thumb.jpeg.30c307ccde6f5e8f71c5089617946c9f.jpeg

Anonymkode: 2980a...a53

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skikkelig kjerring her også ⬇️

Det er vel helst kroppen mange av disse klærne henger på som gjør at det blir kjerring. Helt normale kvinnekropper som har levd og gjort jobben sin endel år. Er så jævla lei denne alders-shamingen! Og for ordens skyld, jeg bruker ingen av plaggene som er vist til nå, og jeg synes leopardmønster så harry at jeg ikke eier en leopardmønster truse, engang.

Bildekilde: https://www.onlineleggingstore.com/products/brown-leopard-sports-bra-and-leggings-set?variant=31435235622991

IMG_8272.jpeg

Anonymkode: e94e4...af2

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når du skriver at det plagget ikke fremhever eller forskjønner kroppen til en kvinne så virker det jo veldig som om kler generelt i en slik fasong ikke bør brukes av kvinner.

Var det så sabla vanskelig for deg å forstå at innlegget ditt kan virke slik?? Synd for deg surpæt!

Rødstrømpe. Kjemp kampene dine andre steder.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slike regnponchoer er jo svært trendy og brukes av de fleste av mine medstudenter i alle fall, og ingen av de er kjerringer. 

Anonymkode: 6c1ce...d01

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Million skrev (2 timer siden):

Det var i hvert fall totalt uformelig og ukledelig. Finnes ikke noe ved det som forskjønner eller fremhever en kvinnes kropp eller utseende.

Ideen om at kvinner til stadighet skal kle seg i noe som "fremhever og forskjønner" kropp eller utseende ER kjerring. Dagens unge kvinner kler seg ikke for å behage menn, men i antrekk de synes er kule og behagelige. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Million skrev (5 minutter siden):

Rødstrømpe. Kjemp kampene dine andre steder.

Ja for ett sted hvor noen mener at kvinner alltid må fremheve og forskjønne kroppen sin er heeeelt feil sted å starte 😂😂 Beklager at du blei sur 😘

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja for ett sted hvor noen mener at kvinner alltid må fremheve og forskjønne kroppen sin er heeeelt feil sted å starte 😂😂 Beklager at du blei sur 😘

Not.

😘

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg så en leopardmønstret BIL idag... Hele bilen hadde leopardmønster. Var sikkert den dama der som kjørte bilen 🙈🤣

Den har jeg også sett, den var litt kul :D 

Anonymkode: 4808e...4a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ideen om at kvinner til stadighet skal kle seg i noe som "fremhever og forskjønner" kropp eller utseende ER kjerring. Dagens unge kvinner kler seg ikke for å behage menn, men i antrekk de synes er kule og behagelige. 

Hehe, nå har jeg hørt det også! 😂 Er det noe kvinner gjør i dag, så er det jo å pynte seg for å tiltrekke seg menns oppmerksomhet!

Søk på "Kvinne i trang kjole" og se på hva disse kvinnene på alle bildene gjør. De går ikke i slike plagg fordi de er "behagelige". De er utfordrende, kroppsnære og avslører både kløft og lårsplitt og noen har til og med rynkestrikk over rumpa for å fremheve rumpeballene, så menn skal få se mest mulig. Man går ikke med stor utringning i kjole, bluse eller genser fordi det er så forbasket behagelig. Man gjør det fordi det fremhever et kroppslig trekk for de som vil se.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Million skrev (4 minutter siden):

Hehe, nå har jeg hørt det også! 😂 Er det noe kvinner gjør i dag, så er det jo å pynte seg for å tiltrekke seg menns oppmerksomhet!

Søk på "Kvinne i trang kjole" og se på hva disse kvinnene på alle bildene gjør. De går ikke i slike plagg fordi de er "behagelige". De er utfordrende, kroppsnære og avslører både kløft og lårsplitt og noen har til og med rynkestrikk over rumpa for å fremheve rumpeballene, så menn skal få se mest mulig. Man går ikke med stor utringning i kjole, bluse eller genser fordi det er så forbasket behagelig. Man gjør det fordi det fremhever et kroppslig trekk for de som vil se.

Du har skrevet "kvinne i trang kjole" i søkefeltet og funnet bilder av kvinner i trange kjoler? Gratulerer med det, liksom 😂

Det andre du skriver er jo overhodet ikke relevant ift regnponchoen i det innlednde innlegget, eller hvordan den gjengse 20-åring kler seg i dag. Newsflash: Du er på bærtur. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et plagg i seg selv er ikke kjerring. Alt avhenger av stilen ellers, utseende og hårfrisyre. Men noen plagg blir nok fortere kjerring på enkelte mennesker enn andre.

Anonymkode: 0ad5b...4a2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Plagg som er "kjerring" er vel helst antrekk som var "in" da disse "kjerringene" selv var unge, og som de fremdeles har i skapet og sverger til når de skal pynte seg. Klassisk eksempel: Leggings, ballerinasko, stor overdel/tunika med dongerijakke/skinnjakke over. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (3 timer siden):

Det mest kjerringaktige plagget jeg vet, er sånne mønstrede jerseytopper med ubestemmelig lengde på ermene (midt mellom 3/4 og hel lengde) : 183105.jpg

Spesielt den mønstrede. 

Anonymkode: d0937...3db

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, men antrekket hadde tross alt vært 60% mindre «kjerring» om hun hadde droppet ørepynten og det ordførerkjedet.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men antrekket hadde tross alt vært 60% mindre «kjerring» om hun hadde droppet ørepynten og det ordførerkjedet.

Skulle til å skrive det samme! 

Anonymkode: c7c52...043

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...