Mardina Skrevet 10. april 2024 #61 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ganske sexy i forhold til tunika og diverse andre kjerringplagg. Hilsen mann Anonymkode: ddbb2...753 Hva er galt med tunika? 🤔 😂 Om folk synes jeg (dame på 44) ser ut som en kjerring når jeg bruker tunika og leggings, så kan jeg fint leve med det altså 😂 Jeg går med de klærne JEG synes er fine og behagelige 😄 Hva andre måtte mene om mine klær bryr jeg meg virkelig ikke om 😄 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #62 Del Skrevet 10. april 2024 Da tar vi kjerringtesten på ponchoen. Jeg er kjerring. Er i midten av 40-årene. Liker jeg denne ponchoen? Nei. Ergo er den ikke kjerring. Jeg liker stadig bedre Floyd og By Timo/andre blomstrete kjoler=kjerringklær. De unge ser ut til å stort sett like slike løse klær som ponchoen. De gamle skal faktisk ikke forstå de unges mote. Bestemor likte ikke hvordan jeg kledde meg heller. Jeg likte ikke bestemor sine klær. Nå derimot, elsker jeg bestemor sine gamle chanel-drakter og burberry trench coat (som jeg syntes var dritkjedelige bestemorsklær da jeg var ung). Anonymkode: c1230...090 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 10. april 2024 #63 Del Skrevet 10. april 2024 Roci skrev (6 timer siden): Det mest kjerringaktige plagget jeg vet, er sånne mønstrede jerseytopper med ubestemmelig lengde på ermene (midt mellom 3/4 og hel lengde) : Kan eg vere så snill å spørre kor du fann desse? Har du lenke? 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #64 Del Skrevet 10. april 2024 Hvorfor skal vi unngå å bli kjerring? Det er jo den tiden der vi endelig slipper å være sexy/søt/pen hele tiden. Vi kan saktens være rålekre om vi vil, men kanskje vi ikke vil? Kanskje det er vanvittig deilig å ikke bry seg om hva andre synes? Jeg har tenkt å bruke årene etter fylte 50 til å leke. Elsker pestacore, korsetter og grunge, så jeg har litt å velge mellom. 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor må kvinner gå med klær som forskjønner eller fremhever kroppen eller utseende?? Anonymkode: 4e467...032 ☝️☝️☝️ Anonymkode: 5db72...267 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 11. april 2024 #65 Del Skrevet 11. april 2024 Smascha skrev (9 timer siden): Kan eg vere så snill å spørre kor du fann desse? Har du lenke? 😊 Hos Cellbes🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #66 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Skikkelig kjerring her også ⬇️ Det er vel helst kroppen mange av disse klærne henger på som gjør at det blir kjerring. Helt normale kvinnekropper som har levd og gjort jobben sin endel år. Er så jævla lei denne alders-shamingen! Og for ordens skyld, jeg bruker ingen av plaggene som er vist til nå, og jeg synes leopardmønster så harry at jeg ikke eier en leopardmønster truse, engang. Bildekilde: https://www.onlineleggingstore.com/products/brown-leopard-sports-bra-and-leggings-set?variant=31435235622991 Anonymkode: e94e4...af2 Dette antrekket er blodharry, men det ser mindre kjerring ut på henne enn på hun som er eldre, ja. Dama på bildet i HI med den fæle ponchoen er derimot ung og slank hun også, men det fjerner ikke kjerringfaktoren fra ponchoen. Får skikkelig live love laugh-vibes av den uansett hvem som har den på. At det finnes mange som bruker den som ikke er kjerring, gjør den ikke mindre kjerringaktig. Anonymkode: 182c2...9fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. april 2024 #67 Del Skrevet 11. april 2024 Mardina skrev (10 timer siden): Hva er galt med tunika? 🤔 😂 Om folk synes jeg (dame på 44) ser ut som en kjerring når jeg bruker tunika og leggings, så kan jeg fint leve med det altså 😂 Jeg går med de klærne JEG synes er fine og behagelige 😄 Hva andre måtte mene om mine klær bryr jeg meg virkelig ikke om 😄 Ikke noe galt med tunika.....men det er veldig utdatert...og da får man et utdatert utrykk på stilen.. men folk må gå i det de føler seg vel i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #68 Del Skrevet 11. april 2024 Freyja Valkyrie skrev (14 timer siden): Type plagg som dette Den siste toppen der er sånn jeg typisk kunne gått med. Kanskje på tide jeg rydder litt. Jeg er ikke gammel, jeg har bare fått barn 😅 Anonymkode: 2076b...c3c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 11. april 2024 #69 Del Skrevet 11. april 2024 15 hours ago, Million said: Skjerpe meg? Pøh. Tullprat. Du kan skjerpe deg sjøl. Gå i det du vil - ingen har snakket om deg i denne tråden. Men det store flertallet (og det mener jeg bokstavelig) med kvinner over hele den vestlige og moderne verden FORETREKKER pene og kledelige klær som fremhever deres utsennede på et eller annet vis. De foretrekker kledelige klær som gjør noe godt for utseendet deres. Det store flertallet kvinner over hele vestlige verden foretrekker oppholdsvær. Men når det regner vinner dessverre været over kvinners ønske om oppholdsvær. 🤷♀️🤷♀️ Jeg syns ikke disse ponchoene er kjerring. Blir som å påstå at utedress er kjerring fordi man har observert av voksne mennesker evner å kle seg mot vær og vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #70 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Dette antrekket er blodharry, men det ser mindre kjerring ut på henne enn på hun som er eldre, ja. Dama på bildet i HI med den fæle ponchoen er derimot ung og slank hun også, men det fjerner ikke kjerringfaktoren fra ponchoen. Får skikkelig live love laugh-vibes av den uansett hvem som har den på. At det finnes mange som bruker den som ikke er kjerring, gjør den ikke mindre kjerringaktig. Anonymkode: 182c2...9fc Du trenger å utvide ordforrådet ditt. Anonymkode: 63099...b37 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #71 Del Skrevet 11. april 2024 Smascha skrev (10 timer siden): Kan eg vere så snill å spørre kor du fann desse? Har du lenke? 😊 https://www.cellbes.no/dame/overdeler/topper-t-skjorter/topper/trikottopp-agnes-bla-paisley-marinebla Anonymkode: 63099...b37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #72 Del Skrevet 11. april 2024 De5 jeg syntes er mest kjærring er å komentere andres kles stil. Det er veldig typisk kjærring. Anonymkode: ae1b3...0ca 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #73 Del Skrevet 11. april 2024 14 hours ago, Million said: Hvor leser du at jeg skrev det? I ditt eget hode? Slutt å legge ord i munnen på folk. Jeg sier at det plagget ts viste bilde av var stygt å ha på seg. Det finnes penere regntøy eller regnkåper enn det der. Stygt å ha på seg? Det er en regnponcho for svarte 😂 er ikke det et helt nøytralt plagg, som kjeledress? men nei, det fremhever ikke kvinneligheten, så sa er det stygt! 🥸 Anonymkode: 188eb...f2c 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #74 Del Skrevet 11. april 2024 Ikke bruk betegnelser på kvinner i nedlatende sammenheng. Anonymkode: 824fd...985 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 11. april 2024 #75 Del Skrevet 11. april 2024 Million skrev (17 timer siden): Det var i hvert fall totalt uformelig og ukledelig. Finnes ikke noe ved det som forskjønner eller fremhever en kvinnes kropp eller utseende. Hvorfor må en kvinnes kropp og utseende forskjønnes? 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #76 Del Skrevet 11. april 2024 Jeg er ekte kkjerring, og virkelig møkk lei av å bli sett på som et objekt, noe nesten alle damer under 40 blir. Jeg foretrekker klær i naturmaterialer og klær som er relativt kjønnsnøytrale. Dyreprint burde dog vært forbudt ved lov, det er grimt. Orker ikke polyester/lycra/akryl som klistrer seg til kroppen og går i stykker hvis man ser hardt på det. Anonymkode: b5759...923 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #77 Del Skrevet 11. april 2024 Tights og tunika eller HEST-genser er kjerring. Anonymkode: 353f3...700 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #78 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du trenger å utvide ordforrådet ditt. Anonymkode: 63099...b37 Uenig. Hvem tror du at du er? Anonymkode: 182c2...9fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #79 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke bruk betegnelser på kvinner i nedlatende sammenheng. Anonymkode: 824fd...985 Ellers er alt bra? Anonymkode: 182c2...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #80 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ekte kkjerring, og virkelig møkk lei av å bli sett på som et objekt, noe nesten alle damer under 40 blir. Jeg foretrekker klær i naturmaterialer og klær som er relativt kjønnsnøytrale. Dyreprint burde dog vært forbudt ved lov, det er grimt. Orker ikke polyester/lycra/akryl som klistrer seg til kroppen og går i stykker hvis man ser hardt på det. Anonymkode: b5759...923 Hva er relevansen? Anonymkode: 182c2...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå