Gå til innhold

En primer som faktisk har effekt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som vet om en primer som faktisk fungerer på å glatte ut rynker og dekke over porer?😅😅😅

Er så lei av bomkjøp.

Anonymkode: dd5d4...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Roci skrev (16 minutter siden):

Hvilken hudtype har du, og hvilke primere har du forsøkt tidligere? 

Husker ikke alle jeg har prøvd, har noe en silikon primer, forskjellen er null eller minimal. 

Har blandingshud, hovedsaklig tørr, men kan få kviser på haken og tette porer på nesen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Husker ikke alle jeg har prøvd, har noe en silikon primer, forskjellen er null eller minimal. 

Har blandingshud, hovedsaklig tørr, men kan få kviser på haken og tette porer på nesen. 

Skjønner, det er ikke lett å huske produkter man har forsøkt gjennom flere år :) Jeg kan ikke gjenta for ofte at god hudpleie er det viktigste for at sminken skal bli fin og sitte godt, og man må også velge hudsminke tilpasset hudtype. Primer kan gjøre mye, men den kan ikke erstatte riktig hudpleie. 

Kombinasjonshud kan være utfordrende, men slik du beskriver huden din, tror jeg det i større grad handler om en tørr hud som også er fuktfattig. Huden vil forsøke å kompensere med å øke talgproduksjonen, noe som resulterer i kviser og tette porer. 

Ofte vil det hjelpe mye å tilføre tilstrekkelig fukt, men du kan også vurdere en mild syreeksfoliering med BHA 1-2 ganger i uka. Dette vil hjelpe huden å kvitte seg med overskudd av døde hudceller slik at den lettere tar til seg fukt, og vil også bidra til å rense porene og forebygge kviser og urenheter. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
vafle skrev (35 minutter siden):

Jeg får veldig god hjelp på Kicks. Ta turen innom der, hvis du har anledning 😄 

Jeg får sjelden god hjelp av "eksperter" i butikkene desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Too Faced Hangover Primer

Hangover Replenishing Face Primer

Anonymkode: a39bd...15a

Takk!😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...