Gå til innhold

Hennes ekskjæreste hadde massiv kuk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du vil aldri slippe unna sammenligning. Hjernen har  sammenligning nærmest som jobb. 

Trenger ikke være en hun har ligget med, kan være en dildo, så lite som en fantasi, noe hun bare har hørt til å med. Hjernen suger til seg informasjon, så du er desverre ikke trygg.

Derfor må du helst jobbe med det.

Anonymkode: c40b6...091

Jeg vet at jeg aldri slipper unna sammenligning, og jeg er for det meste komfortabel med det, men på akuratt på det punktet nekter jeg å være #2. Jeg har "jobbet med det", det pleide å gjøre meg suicidal, men det gjør det heldigvis ikke lenger. Takket være terapi vet jeg godt at det ikke er meg det er noe galt med. Men med kjennskapen jeg har om meg selv og mine indre prosesser, vet heg også godt hvor mye det framdeles plager meg, og jeg vet godt at jeg ikke hadde håndtert et ekteskap hvor noe slikt hadde vært tilfellet. Det hadde tært på meg helt til jeg hadde sabotert hele forholdet, og det er ikke noe jeg vil utsette hverken meg selv eller en dame jeg bryr meg om for. Derfor nekter jeg å gå på kompromiss på dette. 

Anonymkode: 94a39...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke om hvorvidt idealet er større, mindre eller gjenomsnittlig, jeg vil slippe å sammenlignes overhode og slippe å være en del av skildringer som din. Jeg vet godt at penisen min er tilstrekkelig, det handler ikke om det, det habdler om verdighet. 

Anonymkode: 94a39...8b9

Verdighet??? Vet du hva det ordet betyr?

Hva i alle verdens navn har en penis på 17cm med verdighet å gjøre? 

Verdighet er noe iboende i deg selv. Og har absolutt ingen verdens ting med en kvinne sitt sexliv å gjøre. 

Hva om du møter en kvinne som svarer "åååh, ja, du er den største jeg har vært med!"

Kjenner du da på verdighet? Er alt såre vel da?

Men vet du det er sant?

Har hun hatt med målebånd i senga med sine tidligere partnere? Tenk om hun har vært med 17,4cm, og du BARE er 17.2cm?? Hva da??

Dumpegrunn? Er du mindre verdig da?

Dette blir så absurd og hinsides all fornuft.

Eller, hun er jomfru. Null seksuell erfaring. Hun er usikker, kan være passiv, avventende, har ingen triks i ermet, aner ikke om kuken din er stor eller liten for hun har ikke erfart noe annet. Sexen er middelmådig, fordi hun ikke har erfaring og du har feil fokus. Connection og kjærlighet mangler, for ditt mål var noen uten tidligere å ha hatt en penis i fitta, ikke personlighet og kompatibilitet som par. Her var det cm og mm på penis som var styrende for valg av partner. 

Hun begynner å kjede seg. Er det virkelig ikke mer enn dette i livet enn dødt forhold og kjedelig sex med en mann som konstant titter ned på tissen sin og tommestokken ligger under hodeputen.

Hun vil ha mer i livet. Hun blir nysgjerrig på andre, hun vil ut. Hun vil oppleve kjærlighet, begjær, bli verdsatt for den hun er, hun vil ha en mann med sjarm og selvtillit, en som elsker henne og dyrker henne som bare en ekte mann kan.

Så står du der fortsatt. Med de fikse ideene dine. Og lever alene. Du, penisen din og målebåndet.

 

Anonymkode: aa1b8...9e3

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke om hvorvidt idealet er større, mindre eller gjenomsnittlig, jeg vil slippe å sammenlignes overhode og slippe å være en del av skildringer som din. Jeg vet godt at penisen min er tilstrekkelig, det handler ikke om det, det habdler om verdighet. 

Anonymkode: 94a39...8b9

Er det ikke litt stusselig å føle at egen verdighet avgjøres av andre menns penisstørrelse?

Anonymkode: 89f70...6c2

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet at jeg aldri slipper unna sammenligning, og jeg er for det meste komfortabel med det, men på akuratt på det punktet nekter jeg å være #2. Jeg har "jobbet med det", det pleide å gjøre meg suicidal, men det gjør det heldigvis ikke lenger. Takket være terapi vet jeg godt at det ikke er meg det er noe galt med. Men med kjennskapen jeg har om meg selv og mine indre prosesser, vet heg også godt hvor mye det framdeles plager meg, og jeg vet godt at jeg ikke hadde håndtert et ekteskap hvor noe slikt hadde vært tilfellet. Det hadde tært på meg helt til jeg hadde sabotert hele forholdet, og det er ikke noe jeg vil utsette hverken meg selv eller en dame jeg bryr meg om for. Derfor nekter jeg å gå på kompromiss på dette. 

Anonymkode: 94a39...8b9

Litt nysgjerrig på hvordan den samtalen går, når du skal grave i hvor stor kuk eksene var hatt, uten at stemningen skal bli dårlig? 

Anonymkode: 4eda4...163

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helst skulle jeg hatt en jomfru men det er jo ikke realistisk den dag i dag. Men, jeg har ikke hatt så mye sex selv, og ønsker meg naturligvis også da en kone som også har tilsvarende snevert sexliv.

Syns ikke det er så meget å forvente å være den som har penetrert sin egen hustru dypest, ønsker slett ikke å bli sammenlignet med noen som helst, det er ikke noe jeg vil inngå i i det hele tatt. Har jo selv lest på kg hvor viktig kukstørrelse er, ørtende tråder som sammenligner nåværende og tidligere elskere som belager seg over mangelfull størrelse i kontrast, ikke noe jeg vil være en del av.

Anonymkode: 94a39...8b9

Ja, for 99% alle pikk tråder på nett er lissom ikke menn.. det ser man som regel på måten de skriver 🙄

Men altså.. hvis målet til noen der ute er penetrere meg dypere enn hva som er gjort, er det en total deal breaker da de fleste kvinner jeg kjenner som sliter med størrelsen er nettopp det. For store. Livmortappen min blir undersøkt hos gynekolog, og det holder i massevis. 

Dersom man trenger en uerfaren partner, velger man som regel ikke noen som har vært gift 🙄

Men for all del, du finner nok ei uerfaren, vill og kåt, men ikke for våt og klar, moden dame som ikke har vært borti større enn din et sted. Du bør legge ut en annonse...

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mann her. Samboer med herlig dame. 

Har alltid vært fornøyd med egne prestasjoner i senga, fått mye skryt og komplimenter oppigjennom.  Er sånn bare 17cm og ganske så vid penis. Litt over snitt. Har aldri hatt komplekser for penis størrelsen, tvert imot! 

Vært sammen med en dame i si 5år, og etter et par år så jeg bilde av eksen hennes, med jeans. Han var massiv! Gikk vel ett år før jeg turte å spørre, og joda, han var (plagsomt) stor. Problemer med å få den til å passe inn, og vonde stillinger sier hun. De fikk flere barn sammen, så så veldig vanskelig kunne det ikke ha vært. 

Hun er veldig trang merker jeg, en av de våteste og trangeste jeg har kjent. Men når hun blir skikkelig kåt, merker jeg hun åpner seg skikkelig opp. Da kjenner jeg ikke mye.  Ikke hver eneste gang, men ofte. Da er selv min «liten», og det minner meg om exen hennes, som var massiv.
Så hver gang hun blir ekstremt kåt, så blir jeg påmint exen hennes enorme kuk. 

Sexen er bra, men det er ikke «fy faan det beste jeg har kjent» for noen av oss. Litt kjedelig. OK i lengden, veldig tilfredsstillende, men ikke OMG beste ever. 

Dette plager meg noe jævlig. Alltid hatt god sex, men dette plager meg skikkelig (for 1000x gang). Minner meg på utilstrekkelighetsfølelsen med min kjæreste mange mange år siden, som jeg følte jeg «aldri ble bra nok for» eller «den beste» for. Føler hun har «endt opp» med meg. Vi har nært og godt forhold, og jeg forguder den deilige kroppen hennes. 

Av og til får jeg lyst å putte på en massiv penis sleeve og bare gi henne den største hun har hatt. Begynne med min, så bare ta på en stor «Mr Big» når hun er klar. Så blir jeg den største hun har hatt. Det har jeg pleid å høre. Eksen min kalte meg monstertruck og ba om reduksjon. 

Vil hun skal nyte maksimalt. Som hun sier, med meg får hun orgasme klitoralt 99% av gangene, men «to ganger» vaginalt med stor penis (noe jeg ikke tror på). Merker det er punkter inni henne som hun også responderer veldig mye på. 

Som sagt, dette er ett skikkelig problem. Mest psykologisk for meg, jeg vil være den beste, nextlevel aller best, men og at jeg ikke helt stoler på at hun snakker sant om nytelsen. Hun forteller ofte hvor tilfreds hun er med sexen vår. Kan få henne til å komme på minutter, men det er alikevel ikke nok. 

Skal jeg kjøpe et par sleeves (penisforstørrere) og gi henne noe hun husker (og jeg får testet om hun nyter så lite som hun påstår), eller bare gi faan og tenke at dette er tullball og glemme en gang for alle, noe jeg ikke har klart hittil. 

Eller andre tips. 

Anonymkode: 87c55...2b8

Ville tatt en tur til psykolog

  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars, ts må være en liten usikker mann. Søk hjelp!

Anonymkode: 1b8d7...c9e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Mann her. Samboer med herlig dame. 

Har alltid vært fornøyd med egne prestasjoner i senga, fått mye skryt og komplimenter oppigjennom.  Er sånn bare 17cm og ganske så vid penis. Litt over snitt. Har aldri hatt komplekser for penis størrelsen, tvert imot! 

Vært sammen med en dame i si 5år, og etter et par år så jeg bilde av eksen hennes, med jeans. Han var massiv! Gikk vel ett år før jeg turte å spørre, og joda, han var (plagsomt) stor. Problemer med å få den til å passe inn, og vonde stillinger sier hun. De fikk flere barn sammen, så så veldig vanskelig kunne det ikke ha vært. 

Hun er veldig trang merker jeg, en av de våteste og trangeste jeg har kjent. Men når hun blir skikkelig kåt, merker jeg hun åpner seg skikkelig opp. Da kjenner jeg ikke mye.  Ikke hver eneste gang, men ofte. Da er selv min «liten», og det minner meg om exen hennes, som var massiv.
Så hver gang hun blir ekstremt kåt, så blir jeg påmint exen hennes enorme kuk. 

Sexen er bra, men det er ikke «fy faan det beste jeg har kjent» for noen av oss. Litt kjedelig. OK i lengden, veldig tilfredsstillende, men ikke OMG beste ever. 

Dette plager meg noe jævlig. Alltid hatt god sex, men dette plager meg skikkelig (for 1000x gang). Minner meg på utilstrekkelighetsfølelsen med min kjæreste mange mange år siden, som jeg følte jeg «aldri ble bra nok for» eller «den beste» for. Føler hun har «endt opp» med meg. Vi har nært og godt forhold, og jeg forguder den deilige kroppen hennes. 

Av og til får jeg lyst å putte på en massiv penis sleeve og bare gi henne den største hun har hatt. Begynne med min, så bare ta på en stor «Mr Big» når hun er klar. Så blir jeg den største hun har hatt. Det har jeg pleid å høre. Eksen min kalte meg monstertruck og ba om reduksjon. 

Vil hun skal nyte maksimalt. Som hun sier, med meg får hun orgasme klitoralt 99% av gangene, men «to ganger» vaginalt med stor penis (noe jeg ikke tror på). Merker det er punkter inni henne som hun også responderer veldig mye på. 

Som sagt, dette er ett skikkelig problem. Mest psykologisk for meg, jeg vil være den beste, nextlevel aller best, men og at jeg ikke helt stoler på at hun snakker sant om nytelsen. Hun forteller ofte hvor tilfreds hun er med sexen vår. Kan få henne til å komme på minutter, men det er alikevel ikke nok. 

Skal jeg kjøpe et par sleeves (penisforstørrere) og gi henne noe hun husker (og jeg får testet om hun nyter så lite som hun påstår), eller bare gi faan og tenke at dette er tullball og glemme en gang for alle, noe jeg ikke har klart hittil. 

Eller andre tips. 

Anonymkode: 87c55...2b8

Du overtenker her. Jeg har hatt sex med 2 menn som hadde veldig stor kuk. Det var ikke godt. Det gjorde vondt i flere stillinger. Menn må slutte å tro at alle damer drømmer om monster kuker!! Normal størrelse er helt topp 👍 

Anonymkode: 02311...377

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du overtenker her. Jeg har hatt sex med 2 menn som hadde veldig stor kuk. Det var ikke godt. Det gjorde vondt i flere stillinger. Menn må slutte å tro at alle damer drømmer om monster kuker!! Normal størrelse er helt topp 👍 

Anonymkode: 02311...377

Men du synes vel erfaringen er litt stilig i ettertid?

Anonymkode: 0102a...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det eksen hennes du er forelsket i? Du virker besatt av hans penis. Har du sett den?

Anonymkode: d4358...2e3

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig opptatt av kuk du, noe du vil fortelle..? 😂

Anonymkode: a6bea...106

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har klemt ut flere unger i samme kanalen og du er opptatt av lakrisstanga til barnefaren? 
 

En mann med selvtillit er sexy og tiltrekkende - fortsetter du sånn blir det fullstendig tørke, full friksjon og nei til noe mer sex 

Anonymkode: 72143...ebe

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

De fleste damer gifter seg med mannen,ikke med penisen. Vanskelig for noen menn å forstå men.

Anonymkode: ce2df...fd8

Ok, så alle menn med digre peniser er single😅 Bra KG-fenomen statestikk du kommer med..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (28 minutter siden):

Ok, så alle menn med digre peniser er single😅 Bra KG-fenomen statestikk du kommer med..

Du snakker om hvor viktig det er med en god tone her inne og at du rapporterer alle former for latterliggjøring. Fint det…

Hvorfor velger du å mistolke? Jeg skriver at kvinner ikke bryr seg nevneverdig om kukens størrelse. Altså det har lite å si hvis hun liker mannen. I dette tilfellet var nok kvinnen gift med mannen for hvem han er, ikke på grunn av kuken hans. Har aldri hørt en kvinne dumpe en mann på grunn av kukens størrelse. Liten eller stor. 

Det er menn som er opptatt av kukstørrelse. Kvinner bryr seg for det meste om alt det andre, så kommer penisen på kjøpet. 

Anonymkode: 23208...01d

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massiv kuk, faktisk😂

Anonymkode: 1a503...72f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som virker opptatt av størrelsen. Mannen min har kanskje 16, en helt normalt stor penis. Eksen min hadde en veldig stor. Jeg syntes ofte det gjorde vondt med ham og vi trengte alltid mye oppvarming. Mye bedre sånn det er nå. Jeg vil absolutt ikke teste noen sleeve. 

Anonymkode: add9f...28b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men du synes vel erfaringen er litt stilig i ettertid?

Anonymkode: 0102a...afa

Ikke meg du siterer, men nei. Haha. Ikke tenkt på sexen før denne tråden kom opp nå, den var uinteressant.

Anonymkode: add9f...28b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jo, men når du velger å gifte deg med en som har en massiv penis. Preferanse? 

Men ja, hun har ofte sagt den gjør jobben. Men jeg er ikke overbevist.

Kunne godt vært mer lek og variasjon. Det er veldig nytelse/orgasme fokusert. 

Anonymkode: 87c55...2b8

Hun giftet seg vel med mannen, ikke peisen. Den fulgte bare med. Å tro at kvinner vil ha massiv penis er en greie menn tror. Menn er alltid opptatt av penis størrelse, kviñer er ikke så opptatt av det. Normal er best.

Anonymkode: 2d645...0cb

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an å skrive så mange ord om absolutt ingenting? Godt jobbet. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg bryr meg ikke om hvorvidt idealet er større, mindre eller gjenomsnittlig, jeg vil slippe å sammenlignes overhode og slippe å være en del av skildringer som din. Jeg vet godt at penisen min er tilstrekkelig, det handler ikke om det, det habdler om verdighet. 

Anonymkode: 94a39...8b9

Her lyver du for deg selv, for det er nettopp sammenligning du er ute etter, der du tror at hvis du er størst så er du også best.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...