Gå til innhold

Hennes ekskjæreste hadde massiv kuk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo, men når du velger å gifte deg med en som har en massiv penis. Preferanse? 

Hun giftet jo seg ikke med kuken hans…. Det er bare dere menn som tenker at kvinners hovedfokus når det kommer til menn er penisen. Den faller ganske så langt ned på lista over hva som betyr noe hos de aller fleste. 

Har aldri hørt en kvinne klage på at en mann hadde for liten penis, men har flere ganger hørt klager på for stor… jeg selv nyter mest med 14-18. Har ikke prøvd mindre (og tror ikke det ville ha gjort noe), men alt over er bare til plage. 

Anonymkode: 23208...01d

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en tråd for å hetse dem som er dårlig utstyrt. Snittet i norge er 14 cm. Han har 17 cm, godt over snittet og forsøker å late som det er lite. Skjerp deg TS

Anonymkode: 69d7b...36c

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den tung og gedigen?

Anonymkode: 4e830...7be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger å rydde opp i deg selv, din egen usikkerhet, mindreverdighetskompleks og sjalusi pga. dette.

Du kommer aldri til å oppleve "best sex ever" eller "next level" så lenge du er så besatt av din partners eksers penisstørrelse. For når du har fokuset på en annen manns penis, da er du ikke lenger tilstede i sexen med din kone, da har du meldt deg ut av hele greia og du har gjort det til noe mekanisk. Ikke rart du da synes sexen blir kjedelig. Skal man ha "best sex ever" (forøvrig et helt idiotisk uttrykk...), da må begge være 100 % tilstede både fysisk og mentalt, være 100 % oppmerksom på partneren, være avslappet sammen, kommunisere godt, ta seg selv lite høytidelig, le sammen, og begge må være like innstilt på å gi den andre nytelse og at begge to skal nyte.

Du, Ts, du har tatt din kones eks opp i din og hennes seng. Uten å fortelle henne det har du mental trekant med hennes eks og henne... Og du trekker deg tilbake mentalt, fordi du føler deg mindre verdt enn hennes eks. Og så skylder du på at hun er kjedelig i senga, at hun ikke kan være fornøyd selv om hun sier hun er fornøyd og hun får orgasmer hver gang dere har sex... Seriøst, mann, du må ta ansvar for din egen psyke - oppsøk psykolog før du ødelegger sexlivet deres og forholdet.

Nå kaller du din kone en løgner, fordi du nekter å tro at hun forteller sannheten. Da har du lite respekt for henne også, ikke bare deg selv. Og dette blir gift i forholdet etterhvert, om du ikke søker profesjonell hjelp for å bli kvitt den usikkerheten og de mindreverdighetskompleksene som du nå lar ødelegge ditt og din kones sexliv og forhold.

 

Og du, andre har kommentert det før - men når din kone sier tydelig at hennes eks store penis ofte ga henne smerter under sex... da er din løsning å kjøpe deg sleeve som er STØRRE enn han var, slik at du skal være den størst hun har hatt... Altså, seriøst??? Du vet hun fikk smerter ved sex med sin eks, og DU ønsker å PÅFØRE henne VERRE SMERTE...!!! Disse tvangstankene du har fått på størrelse trenger du profesjonell hjelp for å bli kvitt.

Ta dette på alvor, før du ødelegger både forholdet du er i nå og ev. fremtidige forhold!

Søk profesjonell hjelp fra en psykolog! Nå!

Anonymkode: 89f70...6c2

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide du tusler til en psykolog.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke klar for et forhold desverre 

Anonymkode: 4eda4...163

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gjør en feilslutning som tydeligvis mange menn gjør: du tror at hennes nytelse øker proporsjonalt med penisens størrelse. Slik er det selvfølgelig ikke.

Du hadde ikke automatisk vært en bedre elsker selv om du hadde hatt større penis.

Skal du gi henne den beste sexen hun noen gang har hatt, nytter det ikke med stor penis eller en kjempesleeve. Fordi det er helt andre faktorer som avgjør om sexen er god eller ikke. 

Så konklusjonen er at du helt fint kan bli hennes beste elsker og gi henne den beste wow-opplevelsen ever, med den penisen du allerede har.

Usikkerhet, mindreverdighetskomplekser, missunnelse og sutring er turn off. Så lenge du driver med det, vil du ikke bli verdens beste elsker.

Anonymkode: 72f80...c0d

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du trenger å rydde opp i deg selv, din egen usikkerhet, mindreverdighetskompleks og sjalusi pga. dette.

Du kommer aldri til å oppleve "best sex ever" eller "next level" så lenge du er så besatt av din partners eksers penisstørrelse. For når du har fokuset på en annen manns penis, da er du ikke lenger tilstede i sexen med din kone, da har du meldt deg ut av hele greia og du har gjort det til noe mekanisk. Ikke rart du da synes sexen blir kjedelig. Skal man ha "best sex ever" (forøvrig et helt idiotisk uttrykk...), da må begge være 100 % tilstede både fysisk og mentalt, være 100 % oppmerksom på partneren, være avslappet sammen, kommunisere godt, ta seg selv lite høytidelig, le sammen, og begge må være like innstilt på å gi den andre nytelse og at begge to skal nyte.

Du, Ts, du har tatt din kones eks opp i din og hennes seng. Uten å fortelle henne det har du mental trekant med hennes eks og henne... Og du trekker deg tilbake mentalt, fordi du føler deg mindre verdt enn hennes eks. Og så skylder du på at hun er kjedelig i senga, at hun ikke kan være fornøyd selv om hun sier hun er fornøyd og hun får orgasmer hver gang dere har sex... Seriøst, mann, du må ta ansvar for din egen psyke - oppsøk psykolog før du ødelegger sexlivet deres og forholdet.

Nå kaller du din kone en løgner, fordi du nekter å tro at hun forteller sannheten. Da har du lite respekt for henne også, ikke bare deg selv. Og dette blir gift i forholdet etterhvert, om du ikke søker profesjonell hjelp for å bli kvitt den usikkerheten og de mindreverdighetskompleksene som du nå lar ødelegge ditt og din kones sexliv og forhold.

 

Og du, andre har kommentert det før - men når din kone sier tydelig at hennes eks store penis ofte ga henne smerter under sex... da er din løsning å kjøpe deg sleeve som er STØRRE enn han var, slik at du skal være den størst hun har hatt... Altså, seriøst??? Du vet hun fikk smerter ved sex med sin eks, og DU ønsker å PÅFØRE henne VERRE SMERTE...!!! Disse tvangstankene du har fått på størrelse trenger du profesjonell hjelp for å bli kvitt.

Ta dette på alvor, før du ødelegger både forholdet du er i nå og ev. fremtidige forhold!

Søk profesjonell hjelp fra en psykolog! Nå!

Anonymkode: 89f70...6c2

 

Ja det er nok best å oppsøke psykolog. Skjer aldri. Mental trekant faktisk, får by opp til det, ingen dum ide. 

Kanskje er det best å avslutte forholdet. Det er jo ikke helt bra på flere områder. Dumt å avslutte noe som er så bra utenfor senga, men det er ikke veldig bra i den senga, og hun er kjedelig og passiv i senga. 

Ja, jeg kaller henne en løgner, for det er mismatch mellom ordene hennes, og respons. 

Hun liker store, uten tvil, og det er ikke snakk om å ødelegge henne og påføre smerte. For noen syke råd. 

Anonymkode: 87c55...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

Ja det er nok best å oppsøke psykolog. Skjer aldri. Mental trekant faktisk, får by opp til det, ingen dum ide. 

Kanskje er det best å avslutte forholdet. Det er jo ikke helt bra på flere områder. Dumt å avslutte noe som er så bra utenfor senga, men det er ikke veldig bra i den senga, og hun er kjedelig og passiv i senga. 

Ja, jeg kaller henne en løgner, for det er mismatch mellom ordene hennes, og respons. 

Hun liker store, uten tvil, og det er ikke snakk om å ødelegge henne og påføre smerte. For noen syke råd. 

Anonymkode: 87c55...2b8

Og der kom den virkelige deg frem, ja... Her kom sinnet ditt frem, et sinne som du for all del ikke må rette mot henne, for mest av alt er du nå sint på deg selv!

Fullstendig ansvarsfraskrivelse - og du kaller deg mann?

Hvor god elsker tror du at du er når du alltid har med deg hennes eks i ditt hode? Jeg garanterer deg at det ikke blir så bra som det kunne ha vært om du ikke hadde så store mindreverdighetskomplekser og hadde slike tvangstanker om hennes eks' penis!

Skyld på henne, dump henne, finn en annen dame, dump henne pga. hennes eks' penisstørrelse, finn ny dame, dump, finn ny dame, dump, ny dame, dump, dame, dump... du kommer til å ha med deg en hel rekke andre menns peniser i senga resten av ditt liv om du ikke tar ansvar for de tvangstankene og den usikkerheten og den sjalusien du nå føler på.

Er det ikke da bedre å ta vare på det du selv sier ellers er et godt forhold? Er det ikke verdt å ta ansvar for egen helse, slik at du ikke sabotterer det som er godt for deg?

Kom deg til psykolog og få kona med i parterapi før du ødelegger det som kan være det beste i ditt liv!

Anonymkode: 89f70...6c2

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen hennes lyver ved å bli altfor vid iforhold til ditt utstyr. Så dump henne.

Anonymkode: 23aba...3e6

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nor jeg aldri kunne komt meg over. Kunne umulig giftet meg med en dame som har opplevd større enn min, det hadde vært uaktuelt. 

Anonymkode: 94a39...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du virkelig så usikker at du må være den største dama har opplevd for at du skal føle deg bra nok? Da bør du nok jobbe litt med deg selv

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han skikkelig monster cock liksom? 
og du sliter med selvtilliten? 

Anonymkode: 314c1...a20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

 

Ja det er nok best å oppsøke psykolog. Skjer aldri. Mental trekant faktisk, får by opp til det, ingen dum ide. 

Kanskje er det best å avslutte forholdet. Det er jo ikke helt bra på flere områder. Dumt å avslutte noe som er så bra utenfor senga, men det er ikke veldig bra i den senga, og hun er kjedelig og passiv i senga. 

Ja, jeg kaller henne en løgner, for det er mismatch mellom ordene hennes, og respons. 

Hun liker store, uten tvil, og det er ikke snakk om å ødelegge henne og påføre smerte. For noen syke råd. 

Anonymkode: 87c55...2b8

Om hun ikke er en entusiastisk part i sexen, så er det ikke på grunn av penisstørrelsen din.

Jeg er også overrasket over at du har sex med henne når hun bare ligger der og er passiv, som du beskriver. Det høres ikke ut som noen som faktisk ønsker sex.

Jeg er enig med deg om at du bør slå opp. Med din interesse for penis er, kanskje du kan ta kontakt med eksen hennes og be han med ut på en romantisk middag? 

Anonymkode: def0f...847

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det godt. Hadde vært vanskelig for meg å fortsette et forhold med noen som har opplevd større enn meg.

Si hva dere vil om det, men det er sannheten. Hvem hun har vært sammen med før er ekstremt viktig.

Anonymkode: c9fb6...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (1 minutt siden):

Er du virkelig så usikker at du må være den største dama har opplevd for at du skal føle deg bra nok? Da bør du nok jobbe litt med deg selv

Helst skulle jeg hatt en jomfru men det er jo ikke realistisk den dag i dag. Men, jeg har ikke hatt så mye sex selv, og ønsker meg naturligvis også da en kone som også har tilsvarende snevert sexliv.

Syns ikke det er så meget å forvente å være den som har penetrert sin egen hustru dypest, ønsker slett ikke å bli sammenlignet med noen som helst, det er ikke noe jeg vil inngå i i det hele tatt. Har jo selv lest på kg hvor viktig kukstørrelse er, ørtende tråder som sammenligner nåværende og tidligere elskere som belager seg over mangelfull størrelse i kontrast, ikke noe jeg vil være en del av.

Anonymkode: 94a39...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette ble bare sykere å sykere 🙈

"Ja, jeg kaller henne en løgner, for det er mismatch mellom ordene hennes, og respons"

Hva mener du med dette da, ts?

Hvilken respons? At hun blir våt i underlivet når dere har sex??

Anonymkode: aa1b8...9e3

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helst skulle jeg hatt en jomfru men det er jo ikke realistisk den dag i dag. Men, jeg har ikke hatt så mye sex selv, og ønsker meg naturligvis også da en kone som også har tilsvarende snevert sexliv.

Syns ikke det er så meget å forvente å være den som har penetrert sin egen hustru dypest, ønsker slett ikke å bli sammenlignet med noen som helst, det er ikke noe jeg vil inngå i i det hele tatt. Har jo selv lest på kg hvor viktig kukstørrelse er, ørtende tråder som sammenligner nåværende og tidligere elskere som belager seg over mangelfull størrelse i kontrast, ikke noe jeg vil være en del av.

Anonymkode: 94a39...8b9

Åååååååååh, nå skjønner jeg hvem du er. At jeg ikke koblet det før på skrivestilen din.

Jeg tør påstå at samtlige råd du har fått i andre tråder også handler om at du gjør lurest i å søke profesjonell hjelp for å håndtere utfordringene dine.

Og jeg holder med deg i at du gjør lurt i å gjøre det slutt. Kan være lurt å forbli singel til du evt har fått ryddet opp i tvangstankene og mindsettet ditt.

Anonymkode: aa1b8...9e3

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helst skulle jeg hatt en jomfru men det er jo ikke realistisk den dag i dag. Men, jeg har ikke hatt så mye sex selv, og ønsker meg naturligvis også da en kone som også har tilsvarende snevert sexliv.

Syns ikke det er så meget å forvente å være den som har penetrert sin egen hustru dypest, ønsker slett ikke å bli sammenlignet med noen som helst, det er ikke noe jeg vil inngå i i det hele tatt. Har jo selv lest på kg hvor viktig kukstørrelse er, ørtende tråder som sammenligner nåværende og tidligere elskere som belager seg over mangelfull størrelse i kontrast, ikke noe jeg vil være en del av.

Anonymkode: 94a39...8b9

Fortsetter du med det synet, så ender du nok opp alene. Du har tullet deg inn i et destruktivt tankemønster. Man er ikke noe dårligere mann selv om dama har hatt sex før. Og du er nok veldig selektiv med hva du plukker opp av meninger, for når det gjelder snakk om penisstørrelse på KG, så er det menn som kommenterer mest, og menn som påstår at størrelse betyr alt, ikke kvinner  

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkarslig.

Anonymkode: e3c5a...cfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...