Gå til innhold

Hennes ekskjæreste hadde massiv kuk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Åååååååååh, nå skjønner jeg hvem du er. At jeg ikke koblet det før på skrivestilen din.

Jeg tør påstå at samtlige råd du har fått i andre tråder også handler om at du gjør lurest i å søke profesjonell hjelp for å håndtere utfordringene dine.

Og jeg holder med deg i at du gjør lurt i å gjøre det slutt. Kan være lurt å forbli singel til du evt har fått ryddet opp i tvangstankene og mindsettet ditt.

Anonymkode: aa1b8...9e3

Jeg er ikke Ts, jeg er noen andre. Jeg har gått lenge til sexolog og hun var enig med meg om dette. Dessuten er det utrolig hensynsløst å oppfordre folk til å dra til psykolog. Jeg er veljustert og ved mine fulle fem. Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite hva jeg ikke hadde taklet i et ekteskap, og jeg trenger ikke fire på mine krav noe mindre enn kvinner trenger å fire på sine, jeg har faktisk ikke så mange, dette er ett av dem og det er ganske viktig for meg. 

Arild37 skrev (13 minutter siden):

Fortsetter du med det synet, så ender du nok opp alene. Du har tullet deg inn i et destruktivt tankemønster. Man er ikke noe dårligere mann selv om dama har hatt sex før. Og du er nok veldig selektiv med hva du plukker opp av meninger, for når det gjelder snakk om penisstørrelse på KG, så er det menn som kommenterer mest, og menn som påstår at størrelse betyr alt, ikke kvinner  

Du kjenner ikke til min tankemønstre. Det er riktignok menn som vektlegger penisstørrelse mest (på grunn av at det er en sentral del av deres identitet), men la oss ikke late som om det er betydningsløst for kvinner. Og jeg er ikke interessert i noen som har vært ute for større enn min egen. Ekteskap er en seriøs ting som jeg hels bare vil gjøre én gang, og da er selektivitet alfa og omega. 

Anonymkode: 94a39...8b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke Ts, jeg er noen andre. Jeg har gått lenge til sexolog og hun var enig med meg om dette. Dessuten er det utrolig hensynsløst å oppfordre folk til å dra til psykolog. Jeg er veljustert og ved mine fulle fem. Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite hva jeg ikke hadde taklet i et ekteskap, og jeg trenger ikke fire på mine krav noe mindre enn kvinner trenger å fire på sine, jeg har faktisk ikke så mange, dette er ett av dem og det er ganske viktig for meg. 

Du kjenner ikke til min tankemønstre. Det er riktignok menn som vektlegger penisstørrelse mest (på grunn av at det er en sentral del av deres identitet), men la oss ikke late som om det er betydningsløst for kvinner. Og jeg er ikke interessert i noen som har vært ute for større enn min egen. Ekteskap er en seriøs ting som jeg hels bare vil gjøre én gang, og da er selektivitet alfa og omega. 

Hvorfor svarer du slik som dette om du ikke er ts?

AnonymBruker
Skrevet

Av ren nysgjerrighet, når i dateprosessen tar du opp temaet datens tidligere sexpartneres penisstørrelse?

Anonymkode: 89f70...6c2

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor svarer du slik som dette om du ikke er ts?

Fordi trådens tematikk er noe jeg har tenkt en del på 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Av ren nysgjerrighet, når i dateprosessen tar du opp temaet datens tidligere sexpartneres penisstørrelse?

Ved punktet hvor jeg kjenner meg trygg nok til å snakke om hva som helst. 

AnonymBruker
Skrevet

Du bryr deg nok mer om denne kuken enn hun gjør. Har en ex med stor kuk og tenker nærmest aldri på det foruten når temaet kommer opp, men det er ingen savn der. For det er mannen som betyr noe, å er det feil mann er kuken feil å.

Anonymkode: c40b6...091

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ved punktet hvor jeg kjenner meg trygg nok til å snakke om hva som helst. 

Er du ærlig med disse kvinnene da, og er det før dere har hatt sex?

Forteller du dem ærlig at det er avgjørende for deg at de ikke har hatt tidligere sexpartnere med større penis enn deg, og at du derfor vil vite deres tidligere sexpartneres penismål før du vurderer om du vil fortsette inn i et forhold med disse damene? Eller hvordan tar du det opp? Hvilke reaksjoner har du ev. fått på å være ærlig om det? Har du vært ærlig om det? Om du ikke har vært ærlig, og du oppdager at en kvinne har vært sammen med en med større penis enn deg, hva oppgir du da som dumpegrunn til henne?

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du forstår ikke hvorfor lite viktig en penis er om du ikke er tiltrukket av noen lengre eller fra starten av. 

Du ødelegger mulighetene dine i livet, å det er ditt valg. Men tenk nøye gjennom det valget, for når du ligger døden nær er det synd å innse at du glemte å leve fordi du var for usikker. Å over noe som bare kanskje betyr noe for noen. Å om det gjør, om hun så sårer deg, du klarer å reise deg igjen å møte ei nye ei. Lev, møt motgang, ha det gøy. Serriøst, du tåler mer enn du tror, å du får mer igjen for det også. Hun du møter også, for denne usikkerheten går utover andre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du forstår ikke hvorfor lite viktig en penis er om du ikke er tiltrukket av noen lengre eller fra starten av. 

Du ødelegger mulighetene dine i livet, å det er ditt valg. Men tenk nøye gjennom det valget, for når du ligger døden nær er det synd å innse at du glemte å leve fordi du var for usikker. Å over noe som bare kanskje betyr noe for noen. Å om det gjør, om hun så sårer deg, du klarer å reise deg igjen å møte ei nye ei. Lev, møt motgang, ha det gøy. Serriøst, du tåler mer enn du tror, å du får mer igjen for det også. Hun du møter også, for denne usikkerheten går utover andre.

Enig. Tenk når en dame han ev. er i et forhold med oppdager at eneste grunnen han valgte henne som partner var fordi ingen av hennes tidligere sexpartnere hadde større penis enn ham...

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Jeg tror penisen din absolutt er mer enn bra nok. Kanskje heller for stor enn for liten. Men jeg forstår jo at du vil være størst og det har du all rett til å få ønske. Derfor tenker jeg dere enten bør ha åpent forhold så du kan være en annen sin største eller så kan du finne en jente som ikke har vært mer noen så store. Husk at under 5% av menn har 16+ cm. Det betyr rent statistisk sett at en kvinne flest aldri har ligget med en med 16+

Endret av Majer
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun giftet jo seg ikke med kuken hans…. Det er bare dere menn som tenker at kvinners hovedfokus når det kommer til menn er penisen. Den faller ganske så langt ned på lista over hva som betyr noe hos de aller fleste. 

Har aldri hørt en kvinne klage på at en mann hadde for liten penis, men har flere ganger hørt klager på for stor… jeg selv nyter mest med 14-18. Har ikke prøvd mindre (og tror ikke det ville ha gjort noe), men alt over er bare til plage. 

Anonymkode: 23208...01d

Gjennomsnittlig penis er rett under 14cm.... Det betyr altså at du kun har ligget med folk over snittet 

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (3 minutter siden):

Gjennomsnittlig penis er rett under 14cm.... Det betyr altså at du kun har ligget med folk over snittet 

Du glemmer det majer, at disse med støre lem også har tilsvarende selvtillitt og kommer seg rundt mer, og nok er overrepresenterte som sengepartnere. Tror det er et fåtall som ikke har blitt utsatt for dem, desto mer verdt å lete etter. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du glemmer det majer, at disse med støre lem også har tilsvarende selvtillitt og kommer seg rundt mer, og nok er overrepresenterte som sengepartnere. Tror det er et fåtall som ikke har blitt utsatt for dem, desto mer verdt å lete etter. 

Er det bittert å tenke på dette? 

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet. Hvor gamle er dere som tror på slikt?

Den sexpartneren min som har hatt sex med FLEST kvinner er også han med desidert MINST penis. 

Og ikke visste jeg egentlig hvor lite gjennomsnittlig 14cm faktisk var før jeg stod der med én i hånden. Har liksom tenkt at eksene mine har vært helt normal, men skjønner nå at den minste var 17/18. Far til mitt barn er 22cm. Noe som var aaaaaltfor stort. Ingen har hatt tynn kuk. For DET er killer ser jeg for meg. Da kan man snakke sutring.

Men aldri i verden om jeg vil ha eksen sin på 22 over min kjære sin på knappe 14cm. Dagens sex er den beste sexen jeg har hatt. Og jeg er så fornøyd både med penisen og mannen at jeg håper jeg aldri må ha sex med noen annen mann igjen så lenge jeg lever.

Ingen av mine venninner (det er mange, på kryss og tvers av landegrenser) har valgt mann ut fra penisstørrelse. Og har jeg hørt noe så er det hvor slitsomt det er med stor kuk, at den beste sexen ofte er med skalla fyr med gjennomsnittlig penis.

Dette overfokuset fra et par av dere er bare sørgelig avsløring hvor kunnskapsløse, enkle og usikre dere er. Og de tingene, DE teller. Ikke penisen din.

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helst skulle jeg hatt en jomfru men det er jo ikke realistisk den dag i dag. Men, jeg har ikke hatt så mye sex selv, og ønsker meg naturligvis også da en kone som også har tilsvarende snevert sexliv.

Syns ikke det er så meget å forvente å være den som har penetrert sin egen hustru dypest, ønsker slett ikke å bli sammenlignet med noen som helst, det er ikke noe jeg vil inngå i i det hele tatt. Har jo selv lest på kg hvor viktig kukstørrelse er, ørtende tråder som sammenligner nåværende og tidligere elskere som belager seg over mangelfull størrelse i kontrast, ikke noe jeg vil være en del av.

Du har nok i hovedsak lest dette fra menn. Noen kvinner tenner ekstra på store, men de fleste kvinner passer selv best til gjennomsnittlige. 

Selv kvinner som aldri har vært med andre menn skjønner om sexlivet er dårlig. Det snakkes jo og skrives om hvordan sex kan, skal og bør oppleves. Om sexlivet ikke lever opp til det og til fantasier er det ikke slik at kvinner ikke forstår at noe mangler. 

Vil du bli den beste bør du lese deg opp på kvinner og sex. Tro meg, du trenger ikke lære så mye om dette for å forstå kvinnekroppen og hvordan du gir kvinner nytelse langt bedre enn de fleste menn. For de fleste menn setter seg ikke inn i slikt skikkelig. 

Anonymkode: a9d62...3ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mann her. Samboer med herlig dame. 

Har alltid vært fornøyd med egne prestasjoner i senga, fått mye skryt og komplimenter oppigjennom.  Er sånn bare 17cm og ganske så vid penis. Litt over snitt. Har aldri hatt komplekser for penis størrelsen, tvert imot! 

Vært sammen med en dame i si 5år, og etter et par år så jeg bilde av eksen hennes, med jeans. Han var massiv! Gikk vel ett år før jeg turte å spørre, og joda, han var (plagsomt) stor. Problemer med å få den til å passe inn, og vonde stillinger sier hun. De fikk flere barn sammen, så så veldig vanskelig kunne det ikke ha vært. 

Hun er veldig trang merker jeg, en av de våteste og trangeste jeg har kjent. Men når hun blir skikkelig kåt, merker jeg hun åpner seg skikkelig opp. Da kjenner jeg ikke mye.  Ikke hver eneste gang, men ofte. Da er selv min «liten», og det minner meg om exen hennes, som var massiv.
Så hver gang hun blir ekstremt kåt, så blir jeg påmint exen hennes enorme kuk. 

Sexen er bra, men det er ikke «fy faan det beste jeg har kjent» for noen av oss. Litt kjedelig. OK i lengden, veldig tilfredsstillende, men ikke OMG beste ever. 

Dette plager meg noe jævlig. Alltid hatt god sex, men dette plager meg skikkelig (for 1000x gang). Minner meg på utilstrekkelighetsfølelsen med min kjæreste mange mange år siden, som jeg følte jeg «aldri ble bra nok for» eller «den beste» for. Føler hun har «endt opp» med meg. Vi har nært og godt forhold, og jeg forguder den deilige kroppen hennes. 

Av og til får jeg lyst å putte på en massiv penis sleeve og bare gi henne den største hun har hatt. Begynne med min, så bare ta på en stor «Mr Big» når hun er klar. Så blir jeg den største hun har hatt. Det har jeg pleid å høre. Eksen min kalte meg monstertruck og ba om reduksjon. 

Vil hun skal nyte maksimalt. Som hun sier, med meg får hun orgasme klitoralt 99% av gangene, men «to ganger» vaginalt med stor penis (noe jeg ikke tror på). Merker det er punkter inni henne som hun også responderer veldig mye på. 

Som sagt, dette er ett skikkelig problem. Mest psykologisk for meg, jeg vil være den beste, nextlevel aller best, men og at jeg ikke helt stoler på at hun snakker sant om nytelsen. Hun forteller ofte hvor tilfreds hun er med sexen vår. Kan få henne til å komme på minutter, men det er alikevel ikke nok. 

Skal jeg kjøpe et par sleeves (penisforstørrere) og gi henne noe hun husker (og jeg får testet om hun nyter så lite som hun påstår), eller bare gi faan og tenke at dette er tullball og glemme en gang for alle, noe jeg ikke har klart hittil. 

Eller andre tips. 

Anonymkode: 87c55...2b8

Har selv ca samme størrelse som deg, men mye mer erfaring. Og den er mer enn stor nok, til og med i noen tilfeller vært for stor. De aller fleste kvinner vil velge 17 cm, fremfor en gigantisk monsterkuk, 17cm er tross alt allerede flere cm lenger enn gjennomsnittet. Alt dette sitter i ditt eget hodet 

Anonymkode: 4eda4...163

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Herlighet. Hvor gamle er dere som tror på slikt?

Den sexpartneren min som har hatt sex med FLEST kvinner er også han med desidert MINST penis. 

Og ikke visste jeg egentlig hvor lite gjennomsnittlig 14cm faktisk var før jeg stod der med én i hånden. Har liksom tenkt at eksene mine har vært helt normal, men skjønner nå at den minste var 17/18. Far til mitt barn er 22cm. Noe som var aaaaaltfor stort. Ingen har hatt tynn kuk. For DET er killer ser jeg for meg. Da kan man snakke sutring.

Men aldri i verden om jeg vil ha eksen sin på 22 over min kjære sin på knappe 14cm. Dagens sex er den beste sexen jeg har hatt. Og jeg er så fornøyd både med penisen og mannen at jeg håper jeg aldri må ha sex med noen annen mann igjen så lenge jeg lever.

Ingen av mine venninner (det er mange, på kryss og tvers av landegrenser) har valgt mann ut fra penisstørrelse. Og har jeg hørt noe så er det hvor slitsomt det er med stor kuk, at den beste sexen ofte er med skalla fyr med gjennomsnittlig penis.

Dette overfokuset fra et par av dere er bare sørgelig avsløring hvor kunnskapsløse, enkle og usikre dere er. Og de tingene, DE teller. Ikke penisen din.

Jeg bryr meg ikke om hvorvidt idealet er større, mindre eller gjenomsnittlig, jeg vil slippe å sammenlignes overhode og slippe å være en del av skildringer som din. Jeg vet godt at penisen min er tilstrekkelig, det handler ikke om det, det habdler om verdighet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Helst skulle jeg hatt en jomfru men det er jo ikke realistisk den dag i dag. Men, jeg har ikke hatt så mye sex selv, og ønsker meg naturligvis også da en kone som også har tilsvarende snevert sexliv.

Syns ikke det er så meget å forvente å være den som har penetrert sin egen hustru dypest, ønsker slett ikke å bli sammenlignet med noen som helst, det er ikke noe jeg vil inngå i i det hele tatt. Har jo selv lest på kg hvor viktig kukstørrelse er, ørtende tråder som sammenligner nåværende og tidligere elskere som belager seg over mangelfull størrelse i kontrast, ikke noe jeg vil være en del av.

Nesten ingen kvinner her inne bortsett fra et par innimellom (mistenker også at noen av dem er menn som later som de er kvinner) skriver om behov for stor kuk. Nesten samtlige kvinner her inne skriver at størrelse har lite å si eller at mindre er bedre enn større. Dette samsvarer også med det jeg hører fra venninner og andre kvinner samt mine egne erfaringer. Det er i all hovedsak menn som er opptatt av penisstørrelse. Så hvordan du har tolket det som skriver her inne på den måten skjønner jeg ikke. Du velger uansett å ikke høre på alle oss andre, kun de få som skriver at de vil ha stor… jeg sier ikke at ingen kvinner bryr seg om penisstørrelse, men at det er ytterst få. Sannsynligheten er derfor stor for at du ikke møter en slik kvinne i løpet av livet. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvorvidt idealet er større, mindre eller gjenomsnittlig, jeg vil slippe å sammenlignes overhode og slippe å være en del av skildringer som din. Jeg vet godt at penisen min er tilstrekkelig, det handler ikke om det, det habdler om verdighet. 

Du vil aldri slippe unna sammenligning. Hjernen har  sammenligning nærmest som jobb. 

Trenger ikke være en hun har ligget med, kan være en dildo, så lite som en fantasi, noe hun bare har hørt til å med. Hjernen suger til seg informasjon, så du er desverre ikke trygg.

Derfor må du helst jobbe med det.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (39 minutter siden):

Ja, det stemmer. Jeg har hatt fire partnere (alle forhold) hvor minste var 14 (i følge han selv, så for all del kan han ha overdrevet også for jeg målte aldri og ikke brydde jeg meg heller). Vi hadde veldig god sex. Ingen utfordringer og vi kunne ha så røff sex som vi ønsket uten at jeg fikk vondt. Likevel kjente jeg mye under rolig sex også. Han med størst hadde 21 og han viste gladelig frem med målebåndet… mye vond sex, var umulig med kjappiser og han kunne aldri kjøre på hemningsløst. Jeg ble også ofte nummen nedentil og kjente ingenting annet enn at det presset. Altså mye dårlig sex. Jeg mistet gradvis lysten kort tid inn i forholdet da sexen sjeldent ga meg følelse av å ønske gjentakelse. 

Min nåværende mann har også litt over snittet (18), men mye mer tolerabelt. Doggy kan innimellom være utfordrende, men ellers går det ganske greit. Sexen er den beste jeg har hatt, men det handler ikke om størrelsen på penis.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men det er jo bare du som sammenligner! Kvinner flest gjør ikke det. 

• Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...